|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 15:13:05 GMT -5
'Corvee...nou al!"dacht ik bij mezelf en liep rustig naar Clémence en Sony."Wat moet ik doen?"vroeg ik toen enthousiast
-Wat een moeilijke namen xD-
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:14:50 GMT -5
"Boodschappen doen, eigenlijk is het sony en Clémence het doen maar dan zie je meteen waar het is."zei trudie. "Kom maar mee."Zei ik.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 15:32:05 GMT -5
"Boodschappen doen,ben ik daarvoor naar het huis Anubis gekomen?Om boodschappen te doen"dacht ik."Ik moet chillen met lekkere meiden,Die Clémence bijvoorbeeld."Dacht ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:35:04 GMT -5
.. OFF TOPIC: shit ik weet er niks op te schrijven...
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 15:37:26 GMT -5
.. OFF TOPIC: shit ik weet er niks op te schrijven... Ik zal dan ff nog stukie doen "Hierzo,de boodschappen.Zal ik ze in de keuken zetten?"vroeg ik aan Clémence."Kom jij zodadelijk even bij mij,Clémence?'Vroeg ik daarna verlegen.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 15:39:28 GMT -5
Na m'n koffer drama was ik ook naar binnen gegaan en had ik kennis gemaakt met Trudie. De anderen had ik nog niet gezien, die waren zeker op hun kamers. Ik ben lekker in de tuin gaan zitten, luisteren naar de vogels. "Zit je hier," zei Trudie, "ik zocht je al, je moet helpen met corvee" "Oke ik kom eraan" zei ik en stond op van het relaxte bankje en ging met Trudie mee naar binnen.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:42:46 GMT -5
"Jah is goed hoor Sony,"zei Ik
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 15:43:45 GMT -5
Toen ik, na een lange rit, voor de deur van Het huis Anubis stond, begon het eerste probleem al. Waar heb ik mijn sleutel gedaan? Ik taste in al mijn zakken, maar nergens een sleutel te vinden. Toen viel mijn oog op de oude versleten bel naast de deur. Ik duuwde erop en hoopte dat dat oude ding het nog deed.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 15:44:15 GMT -5
"Hé,kijk daar..weer een nieuwe!"riep ik enthousiast door de woonkamer waar ik de zetel was aan het afstoffen."Wat is je naam?"vroeg ik toen."Ik ben Jean-Pierre."klonk er toen uit mijn mond.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 15:46:18 GMT -5
In de keuken stonden boodschappen en Trudie liep naar de kamer. "Mmm lekker" zei ik hardop. Ohja concentreren, wat was ik ookal weer aan het doen? Ehm... corvee natuurlijk! Ik keek op de corveelijst naar wat ik moest doen. Tafel dekken stond er met mooie letters
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:48:55 GMT -5
Ik liep naar de kamer van Sony en mij. "Een so, Wat was er nou??"vroeg ik.
|
|