|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:06:22 GMT -5
"Ja, leuk he" zei ik.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:09:00 GMT -5
ik schudde even met mijn hoofd. 'Hoi' zei ik. Pas toen ik 2 verbaasde gezichten zag, had ik door dat ik mijn antwoord veel te laat gegeven had. Mijn hoofd werd rood en ik keek weg in de hoop dat ze het niet zouden zien.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:14:11 GMT -5
'Kom binnen" zei ik toen uitbundig tegen de 2 meiden die voor de deur stonden en wees hun de woonkamer waar ook Clécine & Sony zaten.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:16:18 GMT -5
Het meisje dat rechts in de zetel zat kwam me vaag bekend voor, de vorm van haar gezicht, haar ogen... Ik draaide me om en vroeg -nog steeds blozend- aan de jongen hoe dat meisje heette.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:18:36 GMT -5
"Wat vind jij van die jongen?" fluisterde ik tegen het meisje. Iets te hard, want ik zag hem omkijken. "Hoe heten jullie eigenlijk?" vroeg ik overdreven hard en ik hoopte dat de jongen niets gehoord had.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:19:58 GMT -5
Ik antwoordde op de vraag van het meisje :'Dat daar is Clécine & dat meisje daarnaast is Sony.""Hoe heet jij eigenlijk?"vroeg ik toen.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:21:12 GMT -5
Ik keek verlegen het meisje aan dat te hard vroeg hoe we heette ik antwoordde doodleuk:"Ik ben Jean-Pierre."
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:21:30 GMT -5
Ik draaide mijn hoofd geschrokken naar de richting waaruit de stem kwam en herkende het meisje van de voordeur. Een gevoel van angst kroop in mijn lichaam, zou ze gezien hebben dat die jongen ervoor zorgde dat ik geen woord meer kon zeggen? Zou ze gezien hebben dat ik rood werd? Zou ze dingen gemerkt hebben die ze niet moest gemerkt hebben? Verzonken in gedachten bleef ik het meisje aankijken.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:23:37 GMT -5
Toen ik de stem van de jongen hoorde wende ik eidenlijk mijn blik af van het meisje. Ik keek naar mijn schoenen, 'Jean-Paul', dacht ik in mezelf. Ik betrapte mezelf erop dat ik die naam, die ik gisteren nog raar gevonden zou hebben, nu ineens prachtig vond.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:23:56 GMT -5
"Ik ben Edriënne" zei ik en ik gaf Jean-Pierre een hand. Mijn handen waren nog ijskoud van het zitten in de tuin.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:24:36 GMT -5
Ik ging toen eerst even iets fris te drinken halen en ik zag hoe sommige gezichten mijn richting uitkeken,ik voelde me Bekeken... "Ik,de PLAYER...ik voelde me bekeken"dacht ik in mezelf.
|
|