|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:27:28 GMT -5
"He maar hoorde je nou wat ik zei?" fluisterde ik tegen het meisje dat ik bij de deur had gezien. Ze keek me een beetje eng aan.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:29:30 GMT -5
'Wat wil ze nou van me' dacht ik een beetje bang. Ik knikte kort en probeerde te lachen, maar ik was ervan overtuigd dat het er eerder eng uitzag dan vriendelijk.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:29:48 GMT -5
Ik kwam terug van de keuken en ging weer in de zetel zitten."Euh..iemand ideetje om elkaar te ontdekken?"Vroeg ik.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:32:14 GMT -5
"Ja!" riep ik, en ik schrok toen ik hoorde hoe luid ik dat had gezegd. Iedereen keek me verbaasd aan vanwege die plotse -nogal luide- reactie. "Truth or dear?" vroeg ik al veel stiller.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:32:32 GMT -5
Ik schrok van het meisje. En ze had nog m'n vraag niet beantwoord. "Oke ik doe mee" zei ik, "maar eerst de tafel dekken, dat moest ik nog doen"
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:34:54 GMT -5
"Truth of dear is wel leuk."zei ik met een verlegen kop omdat het idee van dat éne meisje waar ik de naam nog niet van ken . (Hoe is je naam xD)
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:39:29 GMT -5
"Ik heet Alix, btw" zei ik glimlachend, en ik hoopte dat mijn glimlach een beetje beter gelukt was dan daarnet. Ik zette me neer in de zetel, naast die ene jongen, en ik begon me nerveus te voelen. Ik zou me het liefst verzetten, maar dat zou vreemd overkomen.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:39:38 GMT -5
Off-topic
Hier kan je alle namen zien: 1. Kwakkwak = Edrienne (meisje) 2. Steffke1 = Jean-Paul (jongen) 3. Starbucks = Sony (meisje) 4. Celine = Alix (meisje) 5. Jennifer = Jennifer (meisje) 6. bouklucien = Bouk (meisje) 7. lucienisthebest = Laura (meisje) 8. Can'tStopLoving = Clémence (meisje) 9. Jenniefier = Melody (meisje)
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:41:40 GMT -5
Daar zat ik toen...Naast Alix,in die grote zetel."Jij bent lief."zei ik toen zachtjes.En keek haar verlegen aan,ik voelde me echt goed bij haar...en ik wist echt niet hoe dat kwam
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:46:30 GMT -5
Hij vond me lief! Mijn hart maakte alweer een sprongetje, net als daarnet bij de deur, toen ik hém voor het eerst zag, toen ik Jean-Paul voor het eerst zag. Ik durfde hem niet aankijken, maar werd -alweer- rood. Toen ik hem zag glimlachen door mijn haren heen, had ik door dat hij zag dat ik rood werd en ik keek snel de andere kant op.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:48:30 GMT -5
"Ze keek niet naar mij."Dacht ik.Ze zal me niet leuk vinden dacht ik meteen of, ben ik dan toch niet zo leuk als ik dan zelf denk."Help,Ik moet die griet echt waar hebben"Dacht ik uiteindelijk. "Zullen we beginnen?"begon ik toen van onderwerp te veranderen
|
|