|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:52:32 GMT -5
Ik was blij dat hij van onderwerp veranderde en draaide mijn hoofd weer de normale richting uit. Ik keek hem aan. Toen zijn blik de mijne kruiste wist ik weer even niet wat te zeggen "Begin jij maar." bracht ik moeizaam uit.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 16:55:18 GMT -5
"Euh..."Ik wist eigenlijk helemaal niet wat ik moest doen,had maar gewoon toegestemd omdat ze het had verzonnen.'Wat moet ik nou?"dacht ik."Yes,ik heb het..."zei ik toen,wat ik niet verwacht had.De andere keken me verbaast aan.'Ik moet naar het toilet."zei ik toen snel en liep snel de Keuken in.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 16:56:54 GMT -5
Ik keek de anderen verbaasd aan. Zij keken al net zo verbaasd. Ik keek naar mijn schoenen en hoopte dat HIJ snel terug zou komen
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 16:58:04 GMT -5
"Hey wat doe jij nou hier?" vroeg ik aan Jean-Pierre die de keuken in liep. Ik was borden aan het pakken om de tafel te dekken.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:00:13 GMT -5
"Euh...ik moet naar het toilet"zei ik tegen Kwakkwak en liep weer de woonkamer in.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:00:31 GMT -5
Ik doe me ogen open en doe ze gauw weer dicht door het zonlicht. 'Shit,' denk ik in mezelf. Ik ben in slaap gevallen. Ineens voel ik weer me hoofdpijn naar boven komen. O ja, ik voelde me niet lekker. Ik stap uit me bed en loop de gang op. Ik hoor druk gepraat beneden, heb ik dan zolang liggen pitten? Ik loop rustig de trap af en ga eerst de keuken in. Even een aspirientje halen. 'Hé Trudie.' Zeg ik en pak een aspirientje uit de la. 'Hé schatteke, gaat het weer?' Vraagt Trudie lief terwijl ze een hand op me schouder legt. 'Ja hoor, dat slapen hielp. Ik ga even in de woonkamer kijken.' Trudie knikt. 'Doe maar, het is er heel gezellig... en er zijn nieuwelingen!' Ik schrik. Nieuwelingen? Pff.. en Eva is net weg. Dat is snel.
Ik loop de woonkamer in en sta even stil bij de deur. 'Hoi.' Zeg ik verlegen. Ineens kijkt iedereen me aan. Ik ga rustig op de bank zitten, alsof ik het niet zie. 'Wat doen jullie?'
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:00:55 GMT -5
OFF TOPIC: sorry dat ik nu pas postte ;$
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:03:12 GMT -5
"Hoi."zeg ik opgelucht omdat ik zo toch niet zou moeten praten met HAAR."We spelen een spelletje,ben jij ook nieuw hier?"vroeg ik enthousiast.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:05:57 GMT -5
Ik lach. Ze zijn vriendelijk! Had ik even niet verwacht, door al die blikken eerst. 'Nee,' antwoord ik. 'Ik voelde me niet lekker en was de hele dag in me bed.' Ik kijk rond. 'O ja, ik heet trouwens Melody,' stel ik me voor, aan de nieuwelingen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:07:15 GMT -5
OFF TOPIC: wie is er nou nieuw? ik snap 't ff niet ;$ ik iig niet hoor !
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:07:26 GMT -5
"Hallo,Ik ben Jean-Pierre."zei ik en liep haastig met open armen naar haar heen en gaf haar een dikke knuffel."Voel je je al wat beter?"vroeg ik toen.
|
|