|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:10:22 GMT -5
OFF TOPIC: wie is er nou nieuw? ik snap 't ff niet ;$ ik iig niet hoor ! Tot nu toe 'Iedereen die online & al iets heeft gepost' is nieuw behalve jij
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:11:04 GMT -5
'Oké, mooie naam. Ben je Frans?' Vraag ik. Ik zie dat de rest geïrriteerd raakt van mijn vragen. 'Uh, nou ja, laten we nu maar niet gaan voorstellen aan elkaar. Mag ik meedoen met het spelletje?'
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:11:39 GMT -5
OFF TOPIC: wie is er nou nieuw? ik snap 't ff niet ;$ ik iig niet hoor ! Tot nu toe 'Iedereen die online & al iets heeft gepost' is nieuw behalve jij ohh XD nja.. oke ;D
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:13:24 GMT -5
"Ik ben puur Nederlands."antwoord ik."Maar..ik doe niet meer mee met het spel,ik heb er vandaag al een lange tocht opzitten en wil nu rusten.Tot morgen allemaal!"zeg ik door de woonkamer.En vang nog 1 blik op van HAAR
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 17:19:03 GMT -5
Ik zie hem de deur uitstappen en voel me slecht. Heb ik iets verkeerd gedaan? Ik keek naar naar het lege deurgat waar HIJ net door had gestapt en keek toen terug naar mijn voeten.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:21:41 GMT -5
Okee...nu voel ik me echt rot!"Waarom loop ik nou weg?"vroeg ik me af."Tuurlijk,ze vond me niet leuk,"bedacht ik weer."Ik begin het hier al goed beu te worden,"dacht ik.
~~Is niet echt iets om inspiratie in op te doen xD~~
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:28:06 GMT -5
Ik zie een meisje naar beneden staren, alsof er iets is. Ik ga naast haar zitten. 'Hoi,' zeg ik droog. Ik krijg geen antwoord. Ik denk in mezelf: 'Zou er iets zijn?' Hm, ik bemoei me er maar niet mee. 'Hé, luitjes, zullen we nog dat "spel" doen wat jullie aan het doen waren?' Weer geen antwoord, van niemand. Of...?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:29:29 GMT -5
OFF TOPIC: eigenlijk spelen we 't nu volgens mij maar met 3 mensen van de 9.. XD ik denk dat we morgen maar verder moeten typen ofzo ;o tenzij iemand nog ineens hele erge inspiratie krijgt?^^
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 17:41:27 GMT -5
ik krijg inspi ;p
Ik kijk het meisje aan dat naast mij is komen zitten en vraag wat ze net vroeg. "Of er wat is" krijg ik als antwoord. Ik twijfel even, maar knik dan kort en knik -in een poging tot onopvallendheid- naar de deur. Het meisje begrijpt alles meteen, staat op en trekt aan mijn arm. Ik kijk haar niet begrijpend aan, "we gaan hem achterna", verduidelijkt ze. Ik kijk de anderen beschaamd aan, maar laat me dan toch meesleuren door het meisje.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 17:44:55 GMT -5
Er wordt op de deur geklopt.'Wie zou mij nu nog nodig hebben?"dacht ik bij mezelf."Misschien is het wel het meisje!"jodelde ik blij."Binnen."riep ik toen enthousiast."Melody?Wat doe jij hier?"vroeg ik aan Melody die voor mijn kamerdeur.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:04:45 GMT -5
Ik, die nog in het midden van de gang stond, hoorde zijn stem, daarna die van Melody, en dan weer die van HEM. Plots draaide Melody zich om en ze gebaarde met haar hand dat ik dichterbij moest komen. Ik kwam naast haar staan en keek recht in ZIJN ogen.
|
|