|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:06:33 GMT -5
Ze stond daar,oog in oog met mij.."Wat kon ik nu doen?Ik kan toch niet wegkijken!"dacht ik.Ik voelde mijn gezicht warmer en warmer worden.Mijn oren zagen waarschijnlijk vuurrood en mijn tong half uit m'n mond.Maar,ik vergat alles door haar."Ze heeft echt mooie ogen!"Dacht ik.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:08:10 GMT -5
Waarom bleef hij mij aankijken? Wat verwacht hij van mij? Gelukkig verbrak Melody dit lastige moment en begon ze vrolijk te babbelen. Maar ik verstond er maar weinig van, ik zat met 1000 vragen in mijn hoofd.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:09:49 GMT -5
huh?Waarom begint die Melody nou weer te praten?Ik dacht bijna dat ze me leuk vond...Ik voelde me wel niet gemakkelijk maar wel leuk.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:11:26 GMT -5
Ik weet nog steeds niet waar ik plots dat lef vandaan haalde, waarschijnlijk kwam het door Melody die me stiekem - zonder dat HIJ het zag - in mijn rug duuwde. Ik stapte op hem af en zette me op zijn bed, naast hem.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:14:10 GMT -5
'Watdoeje!'Schreeuwde ik plots luid.Ik zag ZE raar kijken.'Sorry,ik bedoelde het niet zo.."zei ik toen."Waaraan heb ik dit verdient?"dacht ik in mezelf en keek toen maar weer naar haar zodat ze me misschien toch nog leuk zou beginnen te vinden."Nu vindt ze me helemaal niet meer leuk."dacht ik.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:17:46 GMT -5
Geschrokken keek ik hem aan. "S...S... Sorry' stotterde ik. "Ik..." Ik stond op en liep de kamer uit. Ik hoorde Melody haar stem nog naklinken maar hoorde nietmeer wat ze zei, ik ging naar mijn kamer en deed de deur op slot.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:20:13 GMT -5
Ik riep haar nog achterna maar het was al te laat, ze was de gang al uit."Waarom verpest ik nou alles!"zei ik kwaad tegen mezelf en schopte tegen de prullenbak aan.De propjes papier van de vorige bewoners verspreidden zich over de grond."Ik ga naar haar toe."zei ik toen vastberaden tegen mezelf en ging richting haar kamer.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:22:48 GMT -5
Ik zat op mijn bed met mijn knieën opgetrokken en mijn armen eroverheen geslaan. Plots hoorde ik geklop op de deur, gevolgt door ZIJN stem. Ik antwoordde niet, maar hij leek vastbesloten om niet te stoppen. Na 5 minuten -Ik had zo'n slechte gewoonte om dat te tellen in mijn hoofd-, stond hij er nog steeds. Ik twijfelde even, maar liep toen naar de deur, waar ik bijna een vuist op mijn gezicht kreeg toen ik hem opendeed, omdat HIJ juist op de deur ging kloppen.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:26:27 GMT -5
"Ik bedoelde het helemaal niet zo."zei ik verlegen."Ik was gewoon een beetje opgewonden."zei ik daarna.Ik ging op haar bed zitten."Ik vind jou heel lief...en leuk..."zei ik toen blozend.Mijn hoofd kwam dichterbij HAAR hoofd tot onze lippen elkaar bijna raakte tot Melody de deur met een grote bonk opensloeg.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:28:17 GMT -5
Ik schrok en keek in de geschrokken ogen van Melody, die meteen plaatsmaakte voor ogen die spottend keken. "Wat waren jullie aan het doen?" zei ze met een brede glimlach. "Niets" zeiden we alletwee tegelijk. Melody trok een wenkbrauw op en kwam tussen ons inzitten. "Verteeeel!" gilde ze opgewonden.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 18:28:33 GMT -5
Ik hoorde dat Jean-Pierre schreeuwde tegen zich zelf op de gang. 'Die ziet ze vliegen' zei ik en deed een gebaar. Clémence knikte lachend en instemmend. 'Nou, ehrg, ik ga maar verder uitpakken' zei ik en liep naar boven. Toen ik halverwege de trap was hoorde ik een boel geëxcuseer van Jean-Pierre en Alix, love is in the air...
|
|