|
Post by Jennifer~ on Apr 15, 2010 14:34:52 GMT -5
Ik lach. "Waar kun je auditie doen voor de musical?" vraag ik. "Dat moeten ik en Lucien nog doen namelijk..."
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:35:52 GMT -5
Ik maak de deur open met de sleutel die in de regengoot ligt. Ik loop naar binnen waar Serena lacht in haar box.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:37:21 GMT -5
'Jullie doen met de musical mee.' Zeg ik er vlug even bij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 15, 2010 14:39:13 GMT -5
Ik kijk Ryan verward aan. "Maar we hebben nog helemaal geen auditie gedaan" Ryan lacht. "Stiekem wel" Ik trek me wenkbrauw omhoog en kijk de rest aan. Dan fluistert Edriënne: "Ryan heeft vals gespeeld..." Ik lach. "Ah, oké dan..." knik ik begrijpelijk.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:41:04 GMT -5
Opeens komt Roel aan onze tafel zitten. Melody begint wilde gebaren te maken dat we veel plaats moeten innemen. 'Ehm, sorry, deze is volzet.' Zegt ze was schamend.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:41:19 GMT -5
Ik doe mijn drijfnatte jas uit en wring mijn haren uit op de mat. Ik loop naar de box en geef Serena een dikke knuffel.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 15, 2010 14:46:05 GMT -5
"Hm..." mompelt Roel. "Nee, echt, kijk maar..." zegt Ryan, die z'n benen op een lege stoel gooit. "Asociaal, hoor", zegt Roel geïrriteerd. Hij loopt naar de bar en gaat op een kruk zitten. "Dankje", fluister ik. "Maar waarom deed je dat?" vraagt Edriënne verward. "Uh...nou uh..." stamel ik. Ik kijk Lucien aan. "Lucky, niet boos worden, oké?" Ik slik. "Dat joch... is mijn ex-vriendje", zucht ik. "En...hij vindt mij nog steeds leuk" Lucien schrikt. "Maar ik hem niet, hoor!" zeg ik gauw. Ik sla me arm om Lucien heen. "Ik ben veels te blij met jou" Lucien glimlacht, maar ik voel dat hij zich diep van binnen niet echt lekker erbij voelt.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:49:34 GMT -5
Met de knuffel mee til ik haar op en zet haar op mijn schoot terwijl ik op de bank ga zitten. Zij laat me niet alleen..maar dat kan ze niet..kiezen of ze gaat of niet..
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:58:01 GMT -5
Ik ging afruimen...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 15, 2010 15:00:09 GMT -5
"Lucky? Kom je mee naar van Swieten en van Engelen?" vraag ik vrolijk. "Ik wil ze weer eens zien!" "Ja!" knikt Lucien hevig. Ik lach. "We zijn zo wel terug", vertel ik en loop met Lucien de kantine uit. We lopen naar boven en gaan naar het kantoor van meneer van Swieten. Ik klop op de deur. "Binnen", roept van Swieten. Ik doe zachtjes de deur open en steek me hoofd om het hoekje. "Kiekeboe!" roep ik lachend. "Hé daar heb je miss Montèz en mister van Geffen!!" We lachen en lopen naar binnen. "We dachten, we komen even langs om gedag te zeggen", zeg ik vrolijk. "Dat is leuk! Ik zal van Engelen wel even roepen", knikt van Swieten. "ELLY!!" Binnen no-time komt van Engelen uit een zijkamertje het kantoor in. "Ja, Ari? O... hé! Melody! Lucien!" roept ze blij. "Dat is lang geleden!" "Echt wel", knik ik. "Gaan jullie ook meedoen met de musical?" vraagt van Engelen. Ik schrik. Moet ik nou ja zeggen? Eigenlijk staan we namelijk al op de lijst!? "Ja...?" zeg ik twijfelachtig. "Wat enig!" zegt van Engelen lachend. Ik knik. "Nou, uh... we gaan weer", stamel ik. "Toch...Lucky?" "Ja..ja, we gaan", knikt Lucien. "Oké, dag!" roept van Engelen. We gaan gauw het kantoortje uit en halen opgelucht diep adem als we op de gang staan. "Ik hoop niet dat ze dat formulier gaan checken..." Lucien knikt. "Inderdaad...kom, terug naar de kantine" Ik knik. We lopen de gang door en gaan naar beneden, terug naar de kantine.
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 10:18:06 GMT -5
Ik kijk E aan... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... --- Inspiratieloos en druk en ik zie aan het aantal posts van vandaag (welke? -.-,) dat ik niet de enige ben...
|
|