|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:24:29 GMT -5
Ik word zelfs gek van de buitenlucht waar ik zo graag heen wilde.
|
|
|
Post by E. on Apr 15, 2010 14:25:53 GMT -5
"Het lot een handje helpen?" zeg ik verbaasd. Bedoelde hij nou omkoperij? Ik kijk naar Jimmy, wat zou hij eigenlijk bij zijn auditie gedaan hebben? Daar was ik eigenlijk best wel benieuwd naar.. --- Wow de RPG leeft! Jullie posten veel! Ik ga even douchen =) Misschien tot straks, en als jullie er niet meer zijn, sweet dreams, or a beautiful nightmare!
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:26:50 GMT -5
'Ik heb gewoon onopvallend de anderen hun namen er bij geschreven.' Geef ik toe en neem een slok water.
|
|
|
Post by arghus on Apr 15, 2010 14:27:04 GMT -5
ik moet gaan... bye
|
|
|
Post by E. on Apr 15, 2010 14:27:28 GMT -5
Byee arghus ^^
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:28:27 GMT -5
Dooeeei
|
|
|
Post by E. on Apr 15, 2010 14:29:26 GMT -5
"Dat is niet erg eerlijk he?" zeg ik. Oke, als ze auditie hadden gedaan waren ze natuurlijk ook door geweest, maar toch...
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:30:13 GMT -5
'Over wat gaat de schoolmusical eigenlijk?' Vraag ik aan de anderen aan tafel. 'Het verhaal wordt in het dramalokaal besproken.' Antwoordde Edriënne.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 15, 2010 14:30:25 GMT -5
Ik kom op school aan en zet me fiets in het rek. "Wow, wat is het lang geleden dat ik hier was..." mompel ik. Ik doe me fiets op slot en loop gauw naar binnen. Dan bots ik plots tegen iemand op. "Auw.. kijk eens uit joh!" roep ik het uit. Ik wrijf over me voorhoofd en sta op, maar dan zie ik een bekend gezicht. "Uh... ben jij het?!" vraag ik verbaasd. "Hé Melody, dat is lang geleden..." zegt... Roel. Ik zucht. "Ach, wat maakt het uit", zeg ik en loop hem voorbij. "Hé hé, ken je me niet meer?" zegt Roel, die me terugtrekt. "Jawel, hoor", zeg ik. "Heel goed zelfs, maar ik heb een soort van haast. Dus..." plots zie ik Lucien aankomen fietsen. "Doei, dus!" roep ik gauw en ren naar Lucien toe. Ik voel dat Roel me nog na staart, maar dat maakt niet uit. "Hé Lucky!" roep ik vrolijk en geef hem een snelle kus. "Hé Mel, ja ik dacht... ik ga even naar de oude vertrouwde school" "Ik dacht precies hetzelfde", lach ik. "Ryan is ook binnen", vertelt Lucien. "O oké", knik ik. Ik kijk achterom en zie Roel nog steeds staan. Ik negeer hem en volg Lucien naar z'n fiets. Zodra Lucien z'n fiets op slot gezet heeft, trek ik hem gauw mee naar binnen. "Wow, hé, rustig. Ik kan ook lopen", zegt Lucien. "Ja, maar ja... nou kom!" stamel ik. Ik ga meteen de kantine in, omdat... nou ja, dat was altijd onze ontmoetingsplek. En ja hoor... "RYAN! EDRIËNNE! JIMMY!" roep ik vrolijk. Ik ren naar ze toe en geef iedereen één voor één een knuffel, waarna ik op een zitzak neerplof. "Hoi hoi", zegt Lucien, die de jongens beide een high five geeft. "Hé, ik wil ook een high five geven!" roept E met een pruillip. "Sorry", lacht Lucien, die ook E een high five geeft xD.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:31:06 GMT -5
Ik sta op in de regen en loop met drijfnatte haren naar huis.
|
|
|
Post by E. on Apr 15, 2010 14:33:30 GMT -5
"High five!" zeg ik vrolijk en Lucien geeft me een highfive. Melody ploft ondertussen neer in een zitzak. "En nu een low five!" zeg ik vrolijk. Lucien kijkt me verbaasd aan. "Als je een high five hebt kan je toch ook een low five hebben?" zeg ik.
|
|