|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:05:26 GMT -5
De rij gaat verder.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:09:04 GMT -5
'Ryan?' Hoor ik achter me. Ik draaide me om. 'O mijn god! Ik had je niet herkent!' Schreeuwde ik. Achter me stond Elise. 'Hoe gaat 't met je?' Vroeg ik. 'Goed!' Antwoordde ze. De tijd ging sneller voorbij.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:09:37 GMT -5
Tranen biggelen over mijn wangen maar ik voel ze niet door de regen. Ik denk alleen aan waarom hij me alleen late. Waarom gaat hij alleen..
|
|
|
Post by arghus on Apr 15, 2010 14:09:44 GMT -5
E komt weer naar buiten.. "En?" ik kijk haar vragend aan... ze knik "Yes!" roep ik en ik geef een high five... dan ga ik zelf naar binnen...
Ook ik word aangenomen... evenlater staan E en ik in de kantine...
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:14:52 GMT -5
'Ryan! Riep Vanswieten blij. 'Hoe gaat het met je, jongen?' Vroeg hij trots. 'Zeer goed, meneer! En met u?' Slijm ik wat. 'Ach, dat gaat!' Zegt hij met een schouderklopje en komt naar binnen. 'Zo, wat ga je voor ons doen?' Vraagt de nieuwe docent. Ik begin spontaan een liedje te zingen. 'Kijk met mijn ogen en ik zie ik zie wat jij niet ziet...' Begin ik. 'Aaaanuuuubis!' Eindigt het. 'Bra-vaa!' Klapt de docent. Ze schrijft mijn naam op de lijst en gaat iets halen om te drinken. Vlug ga ik naar het verhoogje en schrijf ik de andere drie namen op. Ik pak mijn tas en ren vlug naar buiten.
|
|
|
Post by arghus on Apr 15, 2010 14:16:39 GMT -5
Ryan komt ook de kantine binnen... "Hey Ry RY! Hierzo!" roep ik
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 15, 2010 14:17:30 GMT -5
"Ik zit vol", zeg ik en drink nog gauw m'n chocomelk op. "Goed zo", knikt oma. Ik lach. "Heb je eigenlijk al...een vriendje?" vraagt oma dan. "Huh, heb ik dat nog niet verteld?" vraag ik verbaasd. "Je hebt me wel ooit over ene Lucien verteld, ja..." "Dát is me vriendje", knik ik. "Och, oké", lacht oma. "Ja, ik snap die jeugd soms niet meer... het springt zo hup van de een naar de ander..." "Nou, bij mij niet hoor, oma", zeg ik met opgetrokken wenkbrauw. "Lucien is veels te lief..." Ik leun op me hand en staar zwijmelend naar voren. "Ja, ik zou hem nooit verlaten. Voor niemand", zeg ik vastberaden. "Gelukkig, maar", lacht oma. De bediende ruimt ondertussen de tafel weer op. "O, ik breng me bord wel naar de keuken" zeg ik vriendelijk. "Nee, nee... dat hoeft niet, hoor, meisje", zegt de bediende. "Dat doe ik gewoon" "O, oké..." stamel ik. Ik loop met oma mee terug naar de woonkamer en pak me handtas. "Oma, ik uh... ga weer", zeg ik. Oma knikt. "Ik vind het goed, hoor, kind" "Ik zal zo snel mogelijk weer terugkomen! En misschien met Ryan en Lucien!" lach ik. "Dat zou gezellig zijn", zegt oma. Ik geef d'r een knuffel en drie kussen en loop dan naar de hal. "Doei oma!" zeg ik al zwaaiend en loop de deur uit. Ik spring op me fiets en rijd terug naar... Anubis. Of, zouden ze op Sint-Allegonde zijn? Onze oude school? Misschien wel... voor de musical. Ik fiets daar wel even heen. Kan ik van Swieten weer eens zien en van Engelen! Ja, dat lijkt me leuk! Ik keer om en fiets richting school.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 15, 2010 14:18:00 GMT -5
Ik wil hier weg. Ik wil hier weg... Ik voel mijn neusvleugels open en dicht gaan op de tempo van mijn hart.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:19:26 GMT -5
Ik zie dat Cindy op de plek wil gaan zitten waar ik uitgenodigd werd, en snel steek ik haar voor. 'Jimmy! Hoe gaat ie!' Roep ik blij. 'Veel te lang geleden!' Roep ik voor de hele kantine.
|
|
|
Post by arghus on Apr 15, 2010 14:21:37 GMT -5
"Hey goed man! Met jou? Ook auditie gedaan? E en ik zijn aangemomen!"
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 15, 2010 14:23:35 GMT -5
Ik lach. 'Ja! Ik ben er ook door. Mel, Luc en Eggie ook.' Lach ik verder. 'Ik heb het lot wel een handje moeten helpen.' Verklap ik.
|
|