|
Post by Clémence' on Apr 17, 2010 13:31:30 GMT -5
Snel neem ik het doosje mee naar beneden en ga met Serena op de bank zitten/.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 13:32:30 GMT -5
Opeens hoor ik getik op het raam op mijn kamer. Steentjes bonken tegen mijn raam. Ik doe open en zie Elisabeth staan. 'Om de eeuwige kwade jeugd te verslaan, moeten jullie samenwerken!' Zei ze. 'En waarom help je nu?' Vraag ik bot. 'Omdat jullie één grote vriendengroep zijn.' Zegt ze. 'Ja, dat moet ik geloven!' Roep ik en ren vlug naar beneden en vertel het hele verhaal.
|
|
|
Post by arghus on Apr 17, 2010 13:33:55 GMT -5
Ik zit op mijn kamer te lezen... ik wil... de anderen niet alleen laten, maar ik heb het gewoon gehad...
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 14:34:57 GMT -5
"Ok, ok ik zeg het wel" zeg ik. "Hey ik heb hier geen zin meer in! Ik ga! Ajus!" zegt Jimmy en loopt weg... "Ok door de ketting die Jimmy me had gegeven" zeg ik. "Die ene uit Egypte?" zegt Edrienne. "Ja die ja.. nou ik wist dus niet wat ik er mee moest.. totdat ik en Nick(XD rijmt) samen zaten, we zagen opeens een schim" zeg ik. "Een schim?" zegt Edrienne. "Ja.. van Eduardo" zeg ik. "Hij kwam zo uit de ketting!" zegt Nick lachend. Ik geef hem een stomp en hij word weer serieus. "Ok, ok.. nou het bleek dus.. dat De vier oude alle krachten bij een hebben gelegd om Eduardo uit zijn amulet te krijgen" zegt Nick. "Huh? Zat hij dan in een amulet?" zegt Edrienne. "Uhu.. nou het zat zo: Eduardo werd in de school 'ontvoerd' ze namen hem mee naar de kelder" zeg ik. "Waarom dan?" zegt Edrienne. Ik zucht. "Dat ga ik je toch nu vertellen?" zeg ik. "Oh sorry, vertel verder" zegt Edrienne. "Het blijkt dus dat iedereen in Anubis krachten heeft" zeg ik. "Ja duh dat wisten we al.. je valt in herhaling" zegt Edrienne zuchtend. "Nee, maar echt iedereen! bedoel ik!" zeg ik. "Ooohhh Eduardo dus ook!" zegt Edrienne. "Jah!" zeg ik boos, waarom snapt ze nooit gelijk iets?. "Ik neem het wel even over, ok?" zegt Nick die me aan kijkt. Nick Chicary zag eruit of ze Edrienne ook zo kon gaan stompen, dus het was denk ik beter om het even over te nemen... ze is namelijk niet zo geduldig als ze zo moe is. "Ok is goed" zegt Chicary dan. "Goed... nou Eduardo zat dus in de kelder en daar waren de kristallen bollen en die hebben zijn krachten afgepakt" zeg ik. "Kristallen bollen? Kracht? Wat was zijn kracht?" zegt Edrienne. "Ik met diertjes praten kon!" zegt Eduardo blij. "Echt?!" zegt Edrienne hysterisch. "Ja ik kon" zegt Eduardo. "Kon je ook met olifanten praten?" zegt Edrienne. "Ja" zegt Eduardo. "Ook met roze olifanten?" zegt Edrienne met puppy oogjes. "Uhm ik nooit roze olifant tegen gekomen zijn" zegt Eduardo. "Awhhh, maar wat zegt Cookie bijvoorbeeld als hij... uhm... blaf zegt(XD)?" zegt Edrienne nieuwsgierig. "Uhm.. nou zoals ik gezegd hebben ik KON met diertjes praten" zegt Eduardo droevig. "Wat?Kan je dat niet meer!?" zegt Edrienne geschrokken. Ik zucht. "Nee dat zeg ik toch net? De kristallen bollen hebben zijn krachten afgepakt!" zeg ik. "Ohhh maar waar ging die kracht dan naartoe?" zegt Edrienne. "Nou de kristallen bollen konden de krachten in een ketting zetten en als iemand de ketting om deed, dan had hij die kracht" zeg ik. "Ohh... en wat was er dan met Eduardo?Waar ging hij dan naartoe?" zegt Edrienne. "Ik in kettingwereld zat" zegt hij blij. "HUH, kettingwereld?" zegt Edrienne."Ja... ik denk dat hij in een andere dementie zat" zeg ik. "Cool! Hadden ze er ook ijsjes?" zegt Edrienne. Chicary zucht. "Uhm nou om het verhaal af te maken, die vier oude zaten ook in die 'wereld'" zeg ik. "Oh en toen vonden jullie elkaar?" zegt Edrienne. "Ja" zegt Eduardo. "Aahh netzo als bij het lelijke eendje die zijn moeder weer vind!" zegt Edrienne lachend. "Uhm..ja" zeg ik..."Maar waarom zijn jullie dan zo moe?" zegt Edrienne. "Nou door deze ketting zou Eduardo weer naar buiten kunnen komen in de echte wereld" zeg ik. "Ja, en?" zegt Edrienne. "Nou je weet dat nooit iets vanzelf gaat he?" zeg ik. "Ja.. die stomme proeven " zegt Edrienne mompelend."Nou... Eduardo hoorde dus wat de oude vier zeiden... en zei dat ook tegen ons" zeg ik. "Wat zeiden ze dan?' zegt Edrienne. "Ga terug naar de oorsprong" zeg ik. "Huh?" zegt Edrienne. "Ja dat dacht ik ook, maar gelukkig had ik Chi bij me en zij snapte het wel" zeg ik blij.
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 15:23:20 GMT -5
Nick "Nou ik snap het nog steeds niet hoor!" zegt Edrienne. "Egypte, we moesten terug naar Egypte en daar kon Eduardo weer tot leven komen" zeg ik. "Huh, maar... Eduardo was al begraven.. hij was toch vermoord door die enge boswachter?" zegt Edrienne. "Ja, daarom zijn we ook zo moe we moesten hem weer opgraven.. anders had hij geen lichaam als hij uit de ketting kwam" zeg ik. "Iiiieeeeellllll!" roept Edrienne en kijkt Eduardo vies aan.."Maar hij is niet vermoord geweest, hij is alleen gebruikt door het genootschap" zeg ik. "Oh...ok.. nou jullie zijn in Egypte geweest anders stond Eduardo niet hier.. levend" zegt Edrienne. Ik knik. "En nu?" zegt Edrienne. "Nou, uhm... we moesten iets doen in de tuin" zeg ik en ik kijk naar Chicary. "Ja we moeten hier de laatste proef doen" zegt ze. "Maar we zijn pas bij proef drie!" zegt Edrienne. "Daarom staan we ook hier, die andere proeven slaan we even over" zegt Chicary. “Huh hoe dan?” zegt Edrienne. “Ja?” zeg ik. “Dat heb ik toch al verteld Nick?” zegt Chicary. “Uhm...” zeg ik. “Ok.. nou hier, onder de tuin, bevind zich de laatste proef we moeten alleen nog even een gat graven en dan kunnen we er zo bij” zegt Chicary. “Hallo? Hoe wil je dat ooit gaan doen dan? het kan wel meters diep zijn!” zeg ik. “Uhm.. ja” zegt Chicary. “Dynamiet van Victor!” zeg ik. “Huh?” zegt Chicary. “We blazen de boel op!” zeg ik vrolijk, ik vind dingen opblazen en kapot maken zo cool! “Nee, weet je niet meer wat ze zeiden?” zegt Chicary. “Wat?” zeg ik. “Dat het heel breekbaar is.. de laatste proef” zegt ze. “Nou ehehehennn ik wil het, ik wil het, ik wil het!!” zeg ik boos en ren naar Victors kamertje toe. Ik pak de dynamiet staven. En ren weer naar beneden. “Wat ga jij doen?’ hoor ik opeens, ik kijk omhoog, er staat een jongen,... met een koptelefoon. “Uhm dat zie je toch? Dingen opblazen” zeg ik. “Cool, zien!” zegt de jongen loopt mee naar beneden. “Is goed” zeg ik en we lopen samen naar buiten. “Nee, Nick je gaat het niet doen!” zegt Chicary. Ik rol het lijntje uit en pak lucifers. “Nick!” zegt Chicary boos. “Als ik jou was zou ik maar even aan de kant gaan, want het gaat hier zo nogal knallen” zeg ik lachend en steek met de lucifer het lont aan. “Wil je me dood hebben?” zegt Chicary boos en ze loopt met Eduardo en Edrienne snel achter het muurtje, waar ik ook achter sta met de jongen. “Ok, nog heel even en dan gaat het de lucht in!” schreeuw ik van spanning. “3, 2, 1!” zeg ik. *BOEM* we vliegen een stuk achteruit en allemaal stukken zand komen ook meegevlogen. “Hey Eduardo ben je weer opnieuw begraven?” zeg ik lachend en ik haal een stuk grond van hem af. “Zand vies is!” zegt hij. “Ja je moet het ook niet opeten” zeg ik en ik loop naar het grote gat toe wat ik daarnet heb gemaakt. “EN?” zegt iedereen. “Nou er komen allemaal groene marsmannetjes uit!” zeg ik lachend. “Nee Nick even serieus wat zie je?” zegt Chicary. Ik kijk nog eens in het gat... er is een licht... een wit licht? “Een licht... meer niet” zeg ik. “Raar” zegt Chicary en komt naar mij toegelopen. “Zien!” zegt Edrienne en komt er ook aan. “Ik ga erin!” zeg ik vrolijk. “Nee” zegt Chicary en houd mij tegen. “WAT IS HIER GEBEURD?” zegt Victor opeens en ik kijk om.. de rest van Anubis stond er ook. “Hey allemaal... uhm wij zijn archeologen aan het spelen, maar uhm hebben het iets te letterlijk genomen” zeg ik lachend. “NICK!” zegt Victor die op me afkomt. “Ik.. ik heb niks gedaan..het-het was allemaal haar idee” zeg ik met een bang piepstemmetje en ik wijs naar Chicary. “Nick!” zegt Chicary en loopt ook boos naar me toe... ik word bang en zet telkens een stapje achteruit.... helaas was ik vergeten.. dat dat gat er zat... nog een stapje.. en nog een.. en dan.. opeens.. “WAAAAAHHHH!” schreeuw ik.. ik val naar beneden.. ik zie allemaal kleuren.. roze, oranje, groen, blauw, paars en rood, het leek wel net het begin van Alice in wonderland! Er kwam maar geen einde aan! ... ik zat al na te denken.. zou er ook een konijn zijn die steeds op zijn horloge kijkt? Ik kijk even naar beneden.. daar zie ik een wit licht.. ik kom steeds dichterbij en het word steeds feller en feller en feller....Zou hier de oplossing liggen? Zou hier het kwaad mee gestopt worden? Wat hier lag? ... Chicary “AAHHH” schreeuwt Nick. “Nick!” zeg ik en ik kijk naar het gat. Waar was hij? Ik zag niks meer. “Hij weg is?” zegt Eduardo. Ik knik. “Wow cool die gast verdween zo maar!” zegt de jongen met de koptelefoon. “Doe niet zo dom! Hij is weg!” zegt Melody... die er nogal apart uitzag.. Nick Ik keek op.. ik was gevallen.. en naast mij.. lag een zwaard? “Huh?” zeg ik en ik pak het zwaard op.. opeens beginnen de muren te bewegen... en alles begint te schudden. “Nee,he? Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?” zeg ik en ik kijk om me heen.. opeens zie ik een lichtgroen lichtje.. ik loop er naar toe.. er staat EXIT op met witten letters..”Ahh komt dat even mooi uit!” zeg ik en ik loop door de deur en kom uit bij een trap en loop omhoog en omhoog en omhoog.. en ondertussen beweegt alles nog. Ik kijk nog eens naar het zwaard... dat dat zoveel licht kon geven! Ik ben eindelijk boven en sta weer in de tuin. “Hey” zeg ik. “Nick?” zegt Chicary. “Yep kijk eens wat ze voor ons hadden verstopt? Een zwaardje!” zeg ik en ik laat het zwaard zien. “Wat moeten we ermee?” zegt Ryan. “Geen idee” zeg ik. “Wacht er staat daar tekst!” zegt Melody en komt dichterbij. “Ja, hey nu je het zegt!” zeg ik en ik kijk op het zwaard. “Alleen bij de bron van het kwaad zal ik mijn werk doen” zegt Melody. “School!” zeg ik. “Wat?” zegt Melody. “School is de bron van het kwaad! Al dat huiswerk!” zeg ik. “UUhm.. nick.. ik denk dat je wel gelijk hebt maar dat de school kwaadaardig is om een andere reden” zegt Chicary. “Ok wat jij wil... zullen we er maar naar toe gaan?” zeg ik
|
|
|
Post by arghus on Apr 17, 2010 15:24:24 GMT -5
maar met een ontroerd gemoed... zag ik deze dag te gemoed... dat het derde seizoen op zou houden... en we een nieuw begin op zouden bouwen... jullie zullen het weten... ik kan jullie nooit vergeten... in ramp en voorspoed... met eb en vloed... altijd en overal... een mooie tijd in mijn leven... om vaak her te beleven... maar alles is nog niet voorbij... dat maakt mijn leven vrolijk en blij... jullie zijn alles voor mij... ik wil jullie nooit meer kwijt...
12/29/2009 tot 17/04/2010 een tijd om nooit meer te vergeten…
Wat je ook gaat doen… waar… waarom… veel geluk je zal het nodig hebben… ik weet zeker dat het goed komt… samen met ons… samen kunnen we alles aan… wij… ik zal/zullen je helpen… waar je ook heen gaat… wat er ook gebeurt… wij zijn een groep die samen blijft… er is een verhaal wat verteld moet worden… een geschiedenis die verspreid moet worden… het verhaal van de RPG… Ik weet dat het niet altijd goed gaat… en ik weet dat er soms problemen zijn… maar altijd zal ik terug kunnen kijken op de geweldige tijd die ik met jullie gehad heb en nog zal krijgen… Ik hou van jullie!
In love… and have Faith… XXX Jordy
|
|
|
Post by E. on Apr 17, 2010 15:27:59 GMT -5
Lieve RPG'ers
Samen hebben we er weer wat moois van gemaakt Vele namen hebben deze RPG volmaakt Jullie, RPG'ers zal ik nooit vergeten Kersvers wordt seizoen 3, ik kan het weten Een nieuw avontuur komt eraan Om dit uur zal seizoen 3 bestaan Met al deze lieve mensen is de RPG compleet het wordt geweldig, en vergeet nooit... always have faith
Xx Kwakkwak
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 15:29:58 GMT -5
In de naam van de vader, de zoon, de heilige geest, Amen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 15:34:28 GMT -5
Ik houd van jullie, als van mijn familie! <3 Jullie zijn echt super.
RPG Maatjes foreverrrrr ;D BFF, dude (Thnx to Marcel xD)
Xxx Jennifer / Jenniefier
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 15:35:57 GMT -5
|
|
|
Post by arghus on Apr 17, 2010 15:37:35 GMT -5
Ik houd van jullie, als van mijn familie! <3 Jullie zijn echt super. RPG Maatjes foreverrrrr ;D BFF, dude (Thnx to Marcel xD) Xxx Jennifer / Jenniefier BFF dude Your great!
|
|