|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 12:07:15 GMT -5
Je hebt een dode mee in je auto die springlevend is maar gaat eerst slapen en dan pas uitleggen omdat je moe bent en gaapt... xd vetgaaf XD
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 12:09:40 GMT -5
Je hebt een dode mee in je auto die springlevend is maar gaat eerst slapen en dan pas uitleggen omdat je moe bent en gaapt... xd vetgaaf XD Ja.. zoals arghus al op het begin zei.. houd je kleren aan seizoen 2 gaat heel veel brengen... en ja zoals je ziet: Niks is gek genoeg! ;D
|
|
|
Post by Celine on Apr 17, 2010 12:11:16 GMT -5
even tussendoor, zou het kunnen dat ik terugkom vanop reis als Alix? (: Kwakkie zegt dat je mag kiezen of je nu terugkomt of in seizoen 3.. (ik heb d'r op msn xd) En nu zegt ze misschien beter in seizoen 3?? omdat we dan een nieuwe verhaallijn maken... dus is 't makkelijker voor jou ? en voor ons? seizoen 3 is goed ;d
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 17, 2010 12:16:06 GMT -5
Opeens vallen mijn ogen op een klein doosje. Hij is goud met groen. Ik pak hem op met de hand die ik vrij heb. Ik maakt het klepje open..maar het zit vast. Dan blijven mijn ogen hangen op een ring die precies dezelfde kleuren hebben als het doosje. Ik doe de ring in een zijvakje en het begint te draaien..en het kistje gaat open. Er klinkt een melodie. Die melodie..
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 12:16:30 GMT -5
"Nee, Chicary, je moet het uitleggen, NU" zegt Edrienne, maar ik trek me er niks van aan en loop naar binnen... ik ben gewoon te moe.. ze snappen het gewoon niet.. er is te veel gebeurd
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 12:42:23 GMT -5
Ondertussen ben ik met Roel een intro lied aan het componeren... 'Dit is de-e R P G!' Zingt hij.
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 12:46:49 GMT -5
"Kom op!!" roept E en loopt achter me aan het Huis Anubis in. "Kom Eduardo, dit is het laatste" zeg ik en we lopen naar de achtertuin, Nick loopt ook mee. "Wat gaan jullie doen?" zegt Jimmy en loopt achter ons aan. "Ja wat gaat er nou gebeuren?" zegt Edrienne. "En wat hebben jullie gedaan?" zegt Jimmy. "Ok, het is heel simpel" zegt Nick. "Nee dat is het niet" zeg ik en ik geef hem een stomp. We zijn ondertussen al in de tuin. "Stop" zegt Edrienne en pakt me vast. "Wat?" zeg ik. "Uitleg?" zegt ze.
|
|
|
Post by arghus on Apr 17, 2010 12:54:15 GMT -5
"ja inderdaad" val ik haar bij
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 12:55:09 GMT -5
'Klaar!' Roep ik blij. Ik ging naar beneden wat te drinken.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 13:01:57 GMT -5
Ik kijk naar Roel en Ryan. Ryan vindt die Roel gewoon aardig. Wat bezielt hem ineens?! Ik leun tegen Lucien aan en luister naar de muziek die uit me iPod komt. You're trueeee friend... You're here till the end... Pff! Ik doe me iPod uit en stap van het bed af. "Ik ga even naar beneden", zeg ik en loop de kamer uit, naar beneden. Ik ga de keuken in en pak wat te drinken. Plots zie ik Edriënne en co in de tuin! Ik loop naar het raam en kijk naar buiten. Hé, ik zie ook... huh??? Eduardo? Nou ja, verbeelding zeker? Ik wacht wel af tot ze naar binnen komen. Ik loop de woonkamer in en plof neer op de bank.
|
|
|
Post by E. on Apr 17, 2010 13:16:06 GMT -5
Seizoen 3 komt eraan! Daarom gaan we de personagelijst weer eens bijwerken. Wil jij dat er iemand weggaat of blijft van de lijst, zeg het dan! Hoofdpersonages1. Kwakkwak = Edriënne (meisje) = 17 jaar 2. Jennifer = Jennifer (meisje) = 17 jaar 3. withlove = Clémence (meisje) = 17 jaar 4. Jenniefier = Melody (meisje) = 18 jaar 5. Chicary = Chicary (meisje) = 18 jaar 6. arghus = Jimmy (jongen) = 18 jaar 7. lalalanubis = Ryan (jongen) = 18 jaar 8. Steffke1 = Jean-Paul = 17 jaar 9. Louise = Demi (meisje) = ... jaar 10. celine = Alix BijrollenLucas (jongen) = 19 jaar Lucien (jongen) = 19 jaar Nick (jongen) = 19 jaar Lucia (meisje) = 15 jaar Alex (jongen) = ... jaar Roel (jongen) = 18 jaar Edward, Marcus, April, Mary (de 4 wijzen) Serena (meisje) = ... jaar Elisabeth (mens) = ... jaar Steffke1, celine en Jennifer gaan in seizoen 3 weer meedoen
|
|