|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 10:04:54 GMT -5
Ik liep ook naar boven met Lucien en ging naar de zolder. Ryan zat er ook en Roel was bezig z'n koffer uit te pakken. "Dus je komt echt op deze kamer?" vraag ik. Roel knikt. "Maar... er zijn zát kamers over..." probeer ik hem over te halen. "Ik moest hier slapen van Victor, dus... en ik ga liever niet tegen hem in" Roel bergt z'n koffer in de hoek en ploft neer op het matras van Egbert. Er lagen nog wat kussens op en een klein dekentje. Ik zucht. "Je voelt je wel snel thuis, hè?" vraagt Ryan geïrriteerd. "Ach... het is hier leuk", lacht Roel. "Ja... dat zal best", zucht Ryan. Ik loop naar de spiegel en bekijk mezelf. Ik voel me niet echt lekker in die jurk, maar het moet... vooral nu. Nu we op één kamer slapen met die ex van me. Ik zucht. "Waarom kijk je zo naar jezelf? Je ziet er prachtig uit", zegt Roel flirterig, vanaf z'n matras. Ik draai me om en kijk hem even aan, waarna ik de kamer uit loop. Hoe kan dat nou. Waarom valt 'ie steeds op me?!
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 10:11:58 GMT -5
Ik zag hoe droevig Lucien keek. 'Wat ben jij, een player!' Riep ik kwaad. En opnieuw begon het gekibbel. Opeens stopten we toen we voetstappen hoorden. 'RYAN! ROEL!' Brulde Victor. 'En nu is het over! Meekomen!' Beval hij. Hij trok ons mee de trap af, ik probeerde nog tegen te stribbelen, maar dat ging niet. Hij opende met een zwier de deur van de torenkamer en duwde ons er in. Snel klapte de deur weer dicht en hoorden we het slot invallen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 10:17:03 GMT -5
Ik stond in de badkamer en haalde het make-up van me gezicht. Ik wil niet mooi zijn. Nou ja, alleen voor Lucien. En die vind mij altijd mooi. Ik droog me gezicht af en loop terug naar zolder. Alleen Lucien zit er en kijkt wat afwezig voor zich uit. "Lucky!" roep ik en omhels hem. "Hé Mel, je make-up..." zegt Lucien verbaasd. "Even eraf gehaald. Ik wil niet mooi zijn... EN IK HAAT DIE ROEL!" Lucien glimlacht. "Maar je bent nog wel mooi" "Ja, maar voor Roel tenminste even niet", lach ik. "Waar is hij trouwens? En Ryan??" "Uh... Victor werd het zat en heeft ze meegenomen. Ik weet niet waar naartoe eigenlijk..." Ik kijk geschrokken. "Laten we kijken!" zeg ik en trek hem mee naar beneden. We zien Victor nog net de kelder in gaan. "Victor!! Waar is Ryan?!" schreeuw ik. "Die zit opgesloten in het torenkamertje", vertelt hij. "Samen met Roel. Hun verdiende loon" Victor wacht niet op onze verdere reacties en gaat de kelder in. Ik ren naar de torenkamer toe en bonk op de deur. "Ryan??" schreeuw ik. Zonder make-up zie ik er nog steeds wel anders uit hoor
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 10:27:18 GMT -5
'MELODY!' Roep ik. '...DIE IS ER NIET! SPREEK MAAR WAT IN NA DE PIEP... pieeep.' Probeer ik mezelf niet te verraden. 'Je moet ons hier uit halen!' Roep ik. Maar er komt geen reactie meer. Boos stamp ik tegen de muur. Dat klonk best hol. Maar ik wilde hier weg! Ik wist het! 'Mevrouw de geest....' Roep ik om te kijken of ze hier niet ergens rondhangt. 'Wat klets je nou?' Vraagt Roel. 'Dat is mijn tekst voor de musical.' Vind ik uit. 'Dit is niet het moment...' Zegt hij. 'Ik heb het! Buk je even.' Beval ik. Hij deed wat ik vroeg en ik ging op zijn schouders staan. 'Ga maar weer staan!' Roep ik. Heel voorzichtig ga ik de lucht in tot bij een klein raampje. Snel trek ik het open en spring ik er uit. 'Ik haal even een touw in het schuurtje.' Roep ik. Na een kwartiertje is ook Roel er en snel vluchten we langs de keuken de kamer binnen, naar de kamer van Clemence die er niet is om ons te verstoppen. Nadat we ons in de kast zetten schieten we in de lach. 'Dat was op het nippertje!' Zei ik. 'Ja hé!' Zei hij lachend.
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 11:15:21 GMT -5
Ik heb een paar dagen zitten denken.. denken hoe het verder zou gaan..."Nick?" zei ik. "Ja" had hij toen gezegd.. en op dat moment gebeurde het allemaal heel snel... Nu zaten we in een taxi... op naar Anubis.. waar het allemaal begon.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 11:22:28 GMT -5
Ondertussen waren we terug naar zolder geglipt.
|
|
|
Post by Celine on Apr 17, 2010 11:22:57 GMT -5
even tussendoor, zou het kunnen dat ik terugkom vanop reis als Alix? (:
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 11:24:02 GMT -5
"Kom je mee naar Ryan?" vraagt Lucien. Ik schud me hoofd. "Roel is daar ook en ik voel me niet prettig meer bij hem in de buurt..." "Oké..." knikt Lucien begrijpelijk. Hij geeft me een kus en loopt naar de kamer waar Ryan en Roel zitten. Ik staar 'm na en loop dan naar boven. Op zolder aangekomen trek ik me kast open. Ik ga even iets anders aandoen... Ik heb vast wel iets onopvallends... Ik pak een wit truitje met een Hello Kitty poppetje (<3) en trek er een soort jeans legging onder. Ik pak nog een leuk petje en zet die op. Ik loop naar me bureau en haal een zonnebril van een rekje af en zet hem op. "Dit ziet er best arrogant uit..." zucht ik. "Wat moet ik dan aan in plaats van een jurk?!" Ik doe de zonnebril af en maak een laaghangend knotje in me haar. Nou ja... ik laat het zo. Ik hang de jurk netjes in de kast en doe hem dicht. Ach ja... als hij me herkent, dan nou ja... dan weet ik het niet. Maar die jurk doe ik niet meer aan! Veels te deftig voor mij.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 11:28:16 GMT -5
We schuiven de bedden naast elkaar in een hoek zodat het op één groot zacht slaapgedoe lijkt. Al de kussens die te vinden zijn gooien we er op en we gaan even muziek luisteren.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 11:28:25 GMT -5
even tussendoor, zou het kunnen dat ik terugkom vanop reis als Alix? (: Kwakkie zegt dat je mag kiezen of je nu terugkomt of in seizoen 3.. (ik heb d'r op msn xd) En nu zegt ze misschien beter in seizoen 3?? omdat we dan een nieuwe verhaallijn maken... dus is 't makkelijker voor jou ? en voor ons?
|
|
|
Post by chicary on Apr 17, 2010 12:06:01 GMT -5
Ik stap uit de taxi en ren gelijk naar de voordeur. "Chicary?" hoor ik iemand opeens zeggen en ik kijk om. "Edrienne, Jimmy?" zeg ik. Dan stappen de anderen ook uit de taxi(ja de anderen:D). "Hey" zegt Nick en komt naar ons toe lopen. "E..E...E.." zegt Edrienne stotterend. "Eduardo!" schreeuwt Jimmy dan. "Ja hier ik ben" zegt Eduardo blij. "Hoe-hoe-hoe?" zegt Edrienne. "Dat leggen we straks wel uit.. ik wil eerst naar binnen het was zo'n lange rit" zeg ik en ik gaap. "Maar-maar.. je was dood!" zegt Edrienne en geeft Eduardo een knuffel.
|
|