|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 7:38:02 GMT -5
'Ja, die nemen we!' Lach ik. 'En die blonde pruik kan je dan dragen als we ooit nog gaan toeren in Egypte!' Lach ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 7:48:34 GMT -5
"Hm, nou nee... eigenlijk neem ik 'm liever niet", lach ik en doe hem terug. Ik kijk verder en zie ineens een mooie hoed. "En wat nou..." begin ik. Ik pak de hoed en zet hem op. "Als ik gewoon deze hoed op doe? En dan andere make-up gebruik... en misschien nog een zonnebril, het is toch mooi weer" Ryan kijkt bedenkelijk. "Ik weet niet... dat kan wel? En als je heel andere kleding aantrekt..." Ik knik en loop de kostuums langs. Dit word de vermomming, oftewel MELANIE!! :
Ik wilde eerst Miley doen, maar Kwakkie stelde deze voor xD En opzich kan die ook wel...
En dit was Melody voor:
i45.tinypic.com/k99pw6.png
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 7:51:53 GMT -5
Uiteindelijk had ze beslist en gingen we de winkel buiten lopen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 7:57:05 GMT -5
"Zie ik er niet te deftig uit voor een 18jarige?" vraag ik verward. "Je ouders zijn toch de koning en koningin van Frankrijk? Dan ben je gewoon heel adelijk en zo!" stelt Ryan voor. "O ja", lach ik. "Dat kan wel, ja... maar ik ga echt niet de hele tijd een jurk aan doen, hoor" Ik stap op me fiets, wat heel moeilijk gaat, en we rijden terug naar Anubis.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 7:59:40 GMT -5
We kwamen de woonkamer binnen en Roel zat op de bank. 'Verstop me!' Siste Melody. 'Je bent nu toch Melanie!' Zeg ik. 'Och ja...' Zei ze.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 8:06:32 GMT -5
Ik strijk me jurk goed en zet me hoed recht en ga op de zetel zitten met me benen over elkaar. Dan komt Lucien binnenlopen. Hij kijkt wat raar naar mij. Van binnen schiet ik zowat in de lach. Best grappig gezicht... "Hé, jij bent toch Lucien?" zeg ik wat gespeeld. "Hoe uh... weet jij mijn naam?" vraagt Lucien verward. Hij loopt naar de andere zetel en ploft erin neer. "Ik ben een stalker", zeg ik droog. "Maar stiekem ben ik Melody", fluister ik dan in z'n oor. Lucien lacht. "O, stalker! STALKER STALKER!" schreeuwt Lucien. "Oké, geintje... ik ben geen stalker, maar ik zag je ooit op school lopen", vertel ik. "Ik heet Melanie" Ik geef hem een knipoog, dat 'ie moet meespelen. "Lucien dus", zegt Lucien, terwijl die me de hand schudt. Dan komt Roel naar me toe lopen en steekt z'n hand uit. Ik kijk hem raar aan. "Roel", stelt hij zich voor. "Melanie dus..." stamel ik.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 8:58:07 GMT -5
Ik loop de woonkamer uit en ga de trap op, naar zolder. Maar als ik de deur open doe... 'AAAAAWH' Schreeuw ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 9:14:29 GMT -5
"Wat was dat?!" vraag ik geschrokken, terwijl ik omhoog spring. Lucien haalt z'n schouders op. "Laten we kijken..." zegt hij. Ik knik en we rennen naar boven. Ik kijk om het hoekje en zie Ryan bij de zolderdeur... Hij lijkt wel bang? "Ryan?" vraag ik verbaasd. "Is er iets?" Ook Roel is ons gevolgd naar boven en komt naast me staan. Ieh... "Wat is er?" vraagt hij geschrokken. "Niets, hoor... ga maar weer naar beneden", zeg ik droog. "Maar waarom staat hij daar zo te schreeuwen?" vraagt Roel door. "Hij uh... is aan het zingen, niets bijzonders dus. Doei Roel!" zeg ik en duw hem weer terug naar beneden. "Maar... nou ja..." Roel loopt weer naar beneden en ik en Lucien lopen naar Ryan toe. "Hé dude, waarom schreeuwde je?" vraagt Lucien.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 9:27:04 GMT -5
'Die Roel komt gewoon onze kamer inpikken!' Roep ik boos. 'Maar...' Zegt Roel die verwonderd kijkt. 'Dat, dat is Eggie zijn bed!' Roep ik boos. Ik neem zijn net uitgepakte spullen, steek ze terug in de koffer en loop er mee naar beneden. 'Geef terug!' Roept hij. 'Nee!' Zeg ik terwijl we toertjes rond de tafel lopen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 17, 2010 9:42:42 GMT -5
Ik en Lucien staan toe te kijken hoe Roel achter Ryan aanrent. "Wat moet dat hier?!" gromt Victor. Ik schiet in de lach. "Victorrr, je komt net op tijd!" Victor kijkt geschrokken naar mij. O ja, ik had een vermomming. "En wie ben jij nou weer?" vraagt hij boos. "Uh... ik uh..." "Dit is een nieuwe op school, Melanie... Ze zocht nog een woonplek en ik dacht, nu hier zoveel ruimte vrij is... dat ze hier wel kon wonen?" valt Lucien me in de rede. "Ja, dat is waar, meneer", glimlach ik vriendelijk. "En dat doe je zónder overleg?" gromt Victor. "Sorry Victor", verontschuldigt Lucien zich. "Dat zal ik nooit meer doen... maar mag ze blijven?" Victor kijkt bedenkelijk en knikt dan twijfelend ja. "Bedankt Victor!!" roep ik en geef hem een knuffel. Victor duwt me weg en roept: "Houd nu op met rondjes rennen, jullie! Ik wil rust en stilte hier!" schreeuwt Victor richting Ryan en Roel en loopt dan weer naar boven. Nadat hij weg is schiet ik weer in de lach. Lucien kijkt me raar aan. "Mel... je hebt Victor net geknuffeld weetje?" Ik schrik. "O ja..." Ik kijk naar mezelf. "IEL!!!!" Lucien proest het uit en pakt me beet, waarna hij me een kus geeft. Dan deins ik achteruit. "Uh... Luc", fluister ik. "Ik ben Melanie, weet je nog..." "O ja", fluistert Lucien sip. "Maar mag ik je dan helemaal niet meer knuffelen en zo?" "Nee", zeg ik vastberaden. Maar ik schiet al gauw in de lach. "Nauurlijk wel. Maar niet in het openbaar..." "Oké", knikt Lucien.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 17, 2010 9:56:48 GMT -5
Ik rende met de koffer naar boven, en naar beneden, en van links, naar rechts. Ik had nu wel al alle kamers ingelopen en voor Victor was de maat vol. 'Ryan en Roel! Ga nu maar uitpakken! Dan bedenk ik een passende straf...' Zei hij chagrijnig. Boos stampte ik naar boven met de koffer.
|
|