MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 29, 2009 17:23:35 GMT -5
Hadden jullie dit jaar ook een gala? Zo ja, post dan hier je foto's van je gala jurk! Ben benieuwd wat voor gala jurken jullie allemaal hebben (:
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 18:20:01 GMT -5
In België hebben we geen gala's xD Is dat zoals in Amerika, met een date, een thema enzo? Zoals een prom?
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 29, 2009 18:22:57 GMT -5
ik denk zoiets als een Prom! (van highschoolmusical3 uitgaande)
maar mijn gala was zoozozoozo LEUK! het was echt heel erg leuk! je hele school staat daar gewoon in een jurk of Pak! sommige jongends zie je normaal alleen in trainingpak! en nu gewoon een net pak. strikje of storpdas echt zo geweldig om te zien @hyves staan foto's (mirjammx.hyves.nl) zal nog wel een keer foto van mijn gala jurk maken ;D
xx
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 30, 2009 8:45:00 GMT -5
In België hebben we geen gala's xD Is dat zoals in Amerika, met een date, een thema enzo? Zoals een prom? Ja het is zoiets indd. Alleen dan niet echt met een date & thema enzo! Helaas.. Maar het is gewoone en feest waar je in gala kleding komt (:
|
|
lalalalucien
Junior Member
Lucien is gewoon focking lekker mensen. <3
|
Post by lalalalucien on Jan 1, 2010 11:44:32 GMT -5
Bij ons hebben alleen eindexamen kandidaten gala. Ik heb zin om dan onder me jurk een paar allstars te doen. x'D
|
|
|
Post by Miirjamm. on Jan 1, 2010 11:46:03 GMT -5
hahaha Kim x'D Jaa dat was oook mijn eerste optie maar toch maar niet gedaan:$ wilde eigenlijk ook me nike's eronder doen(aa') maar mocht niet van me moeder:P
|
|
|
Post by missmarije on Jan 3, 2010 5:56:30 GMT -5
dit was mijn galajurk
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 3, 2010 9:18:17 GMT -5
Leuke jurk Marije
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 8, 2010 10:51:07 GMT -5
ik heb nog geen foto van dat ik het zelf aanheb, deze is van google maar het is precies dezelfde alleen de onderkant was wat korter en dat onderste beetje doorzichtige randje zat er niet =) en dan met precies dezelfde als deze schoenen alleen was dat by de neus aan de voorkant nog dicht, ik vind meestal niet zo mooi als daar oppeens een teen zit hahaha ;p ik upload nog wel een x een foto van dat ik het aan heb =)
|
|
BILLIEJEAN
Nieuwe bewoner
WE CAN EVEN DO IT BETTA WITH BROKEN HEELS?!
|
Post by BILLIEJEAN on Jan 25, 2010 10:55:54 GMT -5
nice dresses, my prom is pas over 2 jaar =(
|
|