|
Post by Jennifer~ on Jan 2, 2010 15:01:33 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 2, 2010 15:03:10 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, GELD!
|
|
|
Post by mindy on Jan 2, 2010 17:02:49 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt,
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 3, 2010 5:35:31 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts,
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 3, 2010 8:47:04 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven
|
|
|
Post by chicary on Jan 3, 2010 8:50:15 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 3, 2010 8:53:47 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 3, 2010 9:12:20 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 3, 2010 9:17:05 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 3, 2010 9:33:23 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden
|
|
|
Post by ella on Jan 3, 2010 10:14:02 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye
|
|