|
Post by lucienisthebest on Jan 3, 2010 10:55:59 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel,
|
|
|
Post by 'Faye. on Jan 3, 2010 10:58:00 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella,
|
|
|
Post by ella on Jan 3, 2010 11:47:17 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye)
|
|
|
Post by 'Faye. on Jan 3, 2010 11:48:53 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella),
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 3, 2010 12:04:26 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 3, 2010 12:37:36 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 3, 2010 13:24:33 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 3, 2010 13:45:18 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, Mijn moeder
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 3, 2010 13:47:53 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, Mijn moeder en mijn CDcollectie
|
|
|
Post by 'Faye. on Jan 3, 2010 14:38:11 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, Mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze,
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 3, 2010 15:09:41 GMT -5
ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, Mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel
|
|