|
Post by E. on Jan 23, 2010 15:14:36 GMT -5
Maar dan heb ik toch nog snoepjes Je hoeft geen toetsen en geen werkstukken meer te maken, maar nu moet je putjes scheppen terwijl je overhoort wordt, dat is dus geen echte toets maar je krijgt er wel een cijfer voor. Ik wens dat de oude anubisgame terugkomt.
|
|
|
Post by mindy on Jan 23, 2010 18:52:56 GMT -5
Hij komt terug, alleen jou IP-adres is op de een of andere manier geblokt, zodat jij niet kunt meespelen.
Ik wens dat ik morgen niet hoefde te leren.
|
|
|
Post by E. on Jan 24, 2010 5:28:24 GMT -5
Je hoeft morgen niet te leren, je moet vandaag leren!
Ik wens dat GVA'en op school een verplicht vak wordt.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 24, 2010 5:34:19 GMT -5
jammer voor jou de website wordt verboden
Ik wens dat de Disney channel acteurs hier waren..
|
|
|
Post by E. on Jan 24, 2010 5:41:41 GMT -5
Ze waren hier, maar dat was gisteren en je hebt ze gemist.
Ik wens dat Disney XD niet alle films inspreekt.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 24, 2010 5:46:25 GMT -5
Jammer voor jou je moet er zelf een inspreken
ik wens een puppy
|
|
|
Post by E. on Jan 24, 2010 5:49:42 GMT -5
ooh ik wil wel graag een film inspreken hoor Je krijgt een puppy, maar het is een hele stoute puppy die iedereen bijt en alles kapot maakt. Zo erg dat je ouders hem na de eerste dag al weer weg doen. Ik wens dat Zac naar Nederland komt!
|
|
|
Post by chicary on Jan 24, 2010 7:19:38 GMT -5
Hij komt naar Nederland, maar heeft speciaal voor jou een straatverbod aangevraagd, dus erg dicht in de buurt bij hem zul je niet komen.
Ik wens nieuwe kleren!
|
|
|
Post by mindy on Jan 24, 2010 9:36:17 GMT -5
Je krijgt nieuwe kleren, maar die zijn allang uit de mode.. je moeder kocht ze bij de kringloopwinkel.. iedereen lacht je uit.
Ik wens dat Anubis eeuwig door gaat!
|
|
|
Post by E. on Jan 24, 2010 11:42:59 GMT -5
Anubis gaat voor eeuwig door, maar nu met een nieuwe verhaallijn en nieuwe personages. Of nou ja, nieuw? Het gaat nu over een groep bejaarden in een bejaardentehuis en het mysterie van het verdwenen kunstgebit van tante Toos.
Ik wens dat woordjes leren niet zo lang duurde.
|
|
|
Post by arghus on Jan 24, 2010 12:35:15 GMT -5
Woordjes leren gaat altijd door en dat alleen voor jou terwijl de rest van de wereld nooit meer woordjes hoeft te leren... Ik wens dat ik een kaaskoekje heb
|
|