|
Post by Jennifer~ on Mar 20, 2011 16:02:27 GMT -5
Je krijgt een kangaroe Ik wens Alex Molenaar op een wit paard.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 21, 2011 16:38:57 GMT -5
Je krijgt Alex op een wit paard maar hij valt in zijn eigen...uitwerpselen (van het paard dus (6))
Ik wens Darren Criss, een homo sapiën sapiën.
|
|
|
Post by chicary on Mar 23, 2011 10:51:27 GMT -5
Je krijgt Darren Criss, als leraar op school.. en dan blijkt hij opeens niet meer zo aardig te zijn (6) vooral als je door hem zakt en daardoor niet slaagt voor je examen (A) Ik wens een makkelijke Latijn repetitie morgen
|
|
|
Post by Jennifer~ on Aug 3, 2011 17:28:02 GMT -5
Late reactie, want je hebt morgen geen Latijn repetitie omdat het vakantie is.. xD but whatever, ik reageer lekker! =D --- De repetitie is eigenlijk heel makkelijk en je had alles goed geleerd, maar zodra de toets dan voor je lag vergat je alles ineens. Je kreeg een black out =( Dus dan werd hij toch heel moeilijk voor jou... Ik wens dat ik straks na de zomervakantie een leuke klas krijg
|
|
|
Post by Starbucks on Aug 3, 2011 17:30:37 GMT -5
Je krijgt een leuke klas, maar er was een foutje en je moet naar je échte klas, waar je klasgenoten allemaal irritante jongens zijn die vliegtuigjes naar je gooien.
Ik wens shalalala.
|
|
|
Post by chicary on Aug 9, 2011 11:58:17 GMT -5
Helaas voor jou krijg jij shalalie shalala en geen shalalala =( Ik wens dat mijn boeken uit zichzelf al zijn gekaft.. ghehe
|
|
|
Post by Starbucks on Aug 13, 2011 15:46:48 GMT -5
Je wens komt uit en ze kaften zichzelf maar omdat ze zo intelligent zijn nemen ze de wereld over en omdat het jouw wens was word je onthoofd.
Ik wens Chord en Darren.
|
|
|
Post by Celine on Aug 17, 2011 14:56:02 GMT -5
je krijgt chord & darren, maar ze blijken super irritant te zijn en je bent ze na 2 dagen al beu
ik wens dat ik in glee was
|
|
|
Post by mindy on Oct 20, 2011 15:58:28 GMT -5
Je speelt eindelijk in Glee, maar dan wordt de serie niet meer uitgezonden wegens geldgebrek!
Ik wens dat de komende herstvakantie te gek gaat worden!
|
|