|
Post by Jennifer~ on Feb 11, 2010 13:04:09 GMT -5
Je krijgt een heel kleine, zwart/wit tv. Leuk he? ;D
Ik wens dat ik ging shoppen met Iris (Hesseling duh^^) in Londen!!
|
|
|
Post by E. on Feb 11, 2010 15:05:42 GMT -5
Je gaat shoppen met Iris Hesseling, maar niet in Londen, maar in het riool. En duh, daar zijn geen winkels. Jij valt in het rioolwater en nu vind Iris je vies en ze loopt weg. Niet winkelen en ook geen Iris meer =(
Ik wens dat ik overal internet heb en het me niks kost! (ik wil gva op vakantie=()
|
|
|
Post by Imke on Feb 12, 2010 9:02:05 GMT -5
Eindelijk gratis internet overal, alleen is gva opgeheven, niemand kan er meer op, en nog meer pech, doordat overal gratis internet is is er een enorme storing en hebben we allemaal pas weer in 2019 internet. (ik hoop het toch niet!) Ik wens dat Claartje Janse mijn buurvrouw is op vakantie deze week! En dat we het goed kunnen vinden
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 12, 2010 10:18:50 GMT -5
Zoals het met Iris ging, gaat het ook zo bij jou. Ze is je buur op vakantie maar ze haat jou. Het wordt zelfs zo erg dat je gewoon terug naar huis keert. XD
Ik wens dat er een paar weken extra vakantie is (a)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 12, 2010 11:24:45 GMT -5
Je krijgt plots een telefoontje van de school, dat je tóch naar school moet. En dus heb je helemaal geen vakantie.
Ik wens weer dat iedereen zijn mond dicht wordt geplakt met tape, waardoor niemand deze wens kan verpesten ;D
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 12, 2010 16:05:35 GMT -5
Iedereen zijn mond wordt dichtgeplakt met type, behalve de mijne en daarom kom ik hier je wens verpesten... (6)
Ik wens dat ik een nieuwe katje erbij krijg.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 13, 2010 11:24:03 GMT -5
Je krijgt geen nieuwe kat, want die krijg ik al ;D
Ik wens dat Lucien,Iris,Loek,Kevin,Vincent,Marieke,Vreneli,Sven,Patrick,Claartje,Achmed,Liliana & Alle GVA leden op mijn verjaardag willen komen ;D
|
|
|
Post by E. on Feb 13, 2010 12:11:57 GMT -5
Ze willen op je verjaardag komen, zoals je hebt gewenst. Maar helaas ze hebben geen tijd dus ze komen niet. Maar ze wilden wel hoor dus je wens is toch uitgekomen xD
Ik wens helemaal niks xD
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 14, 2010 4:57:43 GMT -5
|
|
|
Post by E. on Feb 14, 2010 5:50:59 GMT -5
Hehe dat was een goeie wens ;D Helaas alleen ik kan op je site komen en verder niemand. Maar ik ben best een leuke bezoeker toch? Ik wens dat het morgen niet gaat sneeuwen, regenen of koud is.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 14, 2010 7:11:06 GMT -5
Er valt morgen heel veel sneeuw en het wordt heel koud & geen enkele zonnestraal.
Ik wens dat Nick Jonas mijn valentijn wilt zijn ;D
|
|