|
Post by lucienisthebest on Feb 17, 2010 5:17:12 GMT -5
Kwakkwak verpest ze niet. Maar ik=D Ik wens dat ik gewonnen heb met een prijsvraag. (ookal heb ik net gewonnen=D)
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 17, 2010 5:18:10 GMT -5
Je wint met een prijsvraag, maar de prijs wordt in India geleverd:p
Ik wens dat de zon meer gaat schijnen.
|
|
|
Post by E. on Feb 17, 2010 14:03:01 GMT -5
De zon gaat meer schijnen, maar dan wel achter de wolken! xD
Ik wens dat ik geld kan verdienen met mijn hobby: wensen van lovelovelove verpesten! Muahahaha *kwaadaardige lach* xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 17, 2010 14:09:19 GMT -5
Er wordt geld verdiend met het verpesten van mijn wensen, en ik ben degene die dat geld verdiend XD Ik wens dat ik Kwakkwak haar account kan hacken zodat ze mijn wensen niet meer kan verpesten
|
|
|
Post by E. on Feb 17, 2010 14:13:20 GMT -5
Je hackt mijn account, maar nu is iedereen boos op je en wordt je verbannen van GVA en krijg ik m'n account terug! Maar gelukkig ben ik zo aardig om te zeggen dat je terug mag komen op GVA en dat vindt iedereen zo lief van mij dat ze me gaan aanbidden als een "kwakkwakheid" xD
Ik wens dat er heel veel in de anubis rpg wordt geschreven zodat ik weer wat te lezen heb als ik terug kom
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 17, 2010 14:14:56 GMT -5
Niemand schrijf nog op de rpg omdat ze het een 'heilig kwakkwakdomein' vinden en dat willen ze niet betreden.
Ik wens dat ik het huis anubis (die nieuwe serie) leuk ga vinden
|
|
|
Post by E. on Feb 17, 2010 14:17:34 GMT -5
Niemand schrijf nog op de rpg omdat ze het een 'heilig kwakkwakdomein' vinden en dat willen ze niet betreden. Ik wens dat ik het huis anubis (die nieuwe serie) leuk ga vinden Whahaha Je gaat het zo leuk vinden dat je helemaal verslaafd raakt. Je ouders vinden dat te ver gaan en je moet naar een afkickkliniek waar je een kamer deelt met iemand die verslaafd is aan roze kauwgomballen en jou met al die roze kauwgomballen volpropt omdat hij/zij die zelf niet mag. En laten de roze nou net heel vies zijn! Ik wens dat ik schoon ben en dus niet hoef te douchen (heb er geen zin in)
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 17, 2010 14:36:32 GMT -5
Je neemt geen douche, maar een heel koud bad dat lang duurt Ik wens dat ik mijn afstandbediening vind.
|
|
|
Post by E. on Feb 17, 2010 14:51:10 GMT -5
Ik vind je afstandsbediening en eet hem op! (Kwakkwak's eten alles, van GVA topics tot afstandsbedieningen) En af een toe als ik de hik heb gaat ie op een andere zender xD
Ik wens dat je voor GVA geen internet nodig hebt en het standaard op iedere pc en laptop zit!
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 18, 2010 2:35:50 GMT -5
Nee nee Kwakkwak. Voor deze week geen gva voor jou! XD
Ik wens dat ik nieuwe mooie schoenen krijg die perfect mijn maat zijn en die meegroeien en die niet gestolen kunnen worden en niet vuil worden (hehe, probeer die maar eens te verpesten XD)
|
|
|
Post by Imke on Feb 25, 2010 13:45:02 GMT -5
Ik wens dat Iris Hesseling mijn buurvrouw wordt!
|
|