|
Post by E. on Mar 24, 2010 10:41:40 GMT -5
In de winkel waar je komt weten ze het verschil tussen de L en de S niet. Helaas, je krijgt een XXXSSS poster, die net op je nagel past, yay Claartje op je nagel! Ik wens een Nintendo DSi
|
|
|
Post by Imke on Mar 24, 2010 11:12:08 GMT -5
Helaas je krijgt een game boy uit het stenen tijdperk. (claarjte op je nagel, hoe orgineel is dat! Ik wil Claartje op mijn nagel!!) ik wens dat Iris Hesseling me morgen opbelt en verteld dat ik met haar mee mag naar LA voor de opnames van de kids choice awards
|
|
|
Post by E. on Mar 24, 2010 12:34:20 GMT -5
Helaas, het is niet Iris Hesseling, het is Agnambomtida Floepiadmie (mooie naam, mooie naam xD) die je verteld dat je mee mag voor de opnames van een nieuw babyprogramma! YAY! Ik wens Zac op mijn nagel!
|
|
|
Post by Imke on Mar 24, 2010 14:56:56 GMT -5
Er staat een hele mooie (vuilnis)ZaK op je nagel ik wens ik wens claartje janse die in Grubbenvorst komt wonen, toevallig in mijn straat, samen met Vincent, en ze blijven er 40 jaar wonen, en wij blijven net zolang als hun! En dan mag ik op de kleine Vincentjes en Claartjes passen! (dat vind ik nog eens een geweldige wens)
|
|
|
Post by E. on Mar 24, 2010 14:58:29 GMT -5
Je wens komt uit, maar er JOUW woning blijkt op gifgrond te staan (nee heb ik niet van Spangas hoor) en je moet verhuizen naar Alaska.
Ik wens kabouter plop's muts (xD)
|
|
|
Post by Imke on Mar 24, 2010 15:00:19 GMT -5
Je krijgt zijn muts, maar moet hem naar 1 minuut terug geven, alleen heb je de muts in die ene minuut helemaal gesloopt. Plop is nu heel kwaad op jou! Foei! ik wens dat Sven en Vreneli in de zomer op dezelfde week op dezelfde camping zitten als ons, en dat we een geweldige zomer hebben, en heel erg veel lol samen!
|
|
|
Post by E. on Mar 24, 2010 15:02:14 GMT -5
Ze zijn op de camping, maar helaas ik ook. En ik ben helemaal Svenverslaafd en dus sluit ik jou lekker buiten en heb ik een hele geweldige zomer en heel veel lol met Sven en Vreneli. (geen zorgen, zal ik nooit doen hoor)
Ik wens Imke! (dat is nog eens een wens =))
|
|
|
Post by Imke on Mar 24, 2010 15:31:32 GMT -5
Je hebt haar Alleen een probkeem er zit helaas een beeldscherm tussen Ik wens een meeting met heel gva, waar iedereen bij is! Ofja de mensen die hier nog wel dagelijks kijken!
|
|
|
Post by E. on Mar 25, 2010 10:56:02 GMT -5
YAY de meeting komt er! Maar het gaat regenen en wordt afgelast net als iedereen er is, nu moet je het hele stuk weer naar huis..
Ik wens dat de Anubiscast op onze GVA-meeting komt!
|
|
|
Post by Imke on Mar 25, 2010 11:25:31 GMT -5
Ze komen, maar helaas kwakkwak die kan niet! (ikhoophettochnietlijktmewelleukjeteontmoeten!!)
|
|
|
Post by E. on Mar 25, 2010 11:29:50 GMT -5
Je vergeet iets te wensen
|
|