|
Post by Jennifer~ on Jan 26, 2010 13:39:31 GMT -5
haha awhh Ik had vanacht gedroomd dat ik in een lift ging die VOORUIT ging XD (ipv naar boven ofzo ) En de omgeving was nog best eng als ik naar buiten keek, de jungle ofzo ;s hahaha En de lift kwam uit bij de bart smit :') bij het dvd rek. Stond er zo'n Anubis dvd met Anchesenamon. Ik zeggen "Ik wil een dvd met Amneris" xD
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 27, 2010 8:42:01 GMT -5
Ik was in plopsaland en daar was een nieuwe attractie en dat was een achtbaan en daar op stond Marieke met een taart en die achtbaan was zo keiraar en keiwild en keisteil en zo :l en op het einde was daar zo'n plakaat met een gat in en daar door stond zo een kerel te loeren en dan kreeg je een taart en moest je die erop gooien :l
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Jan 28, 2010 12:21:31 GMT -5
Ik droomde vannacht over dat ik een dikke kaft had die niet meer toe ging. :'D
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 30, 2010 20:10:33 GMT -5
Ik had 2 dromen Maar ik weet de 1ste niet meer En de tweede ging over dat ik naar een winkel ging helemaal in het thema van The All-American Rejects en er was een ballon en ik had die per ongeluk kapot gedaan en toen zei de kerel achter de kassa 'Wel betalen hé' en toen merkte ik dat het Nick Wheeler was (de gitarist) en toen begon iedereen een liedje te zingen en Tyson was er ook :3 n toen zei Nick 'Jjij bent het liefste meisje op de wereld. Op m'n zusje na dan' en ik zo van 'WUUUUUUUUUUUT? Jij hebt een zus?' en toen wist ik het niet meer :3. Maar twas wel leuk
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Feb 28, 2010 4:02:22 GMT -5
Ik heb vannacht iets gedroomd in de naard van 'Percy Jackson and the lightning thief', ik weet niet of jullie die film kennen?
Dus ik moest, met een paar vriendinnen en mijn neef, iets gaan halen die gestolen was. (in de film: de bliksemschicht van Zeus) Maar dat was dus alles behalve gemakkelijk. Ik weet nog 3 dingen die we moesten ondergaan... Eerst moesten we over een hooghangende hangbrug. Maar als je daar over ging, beleefde je je grootste angst. Daarna gingen we naar een grootwarenhuis omdat we dorst hadden. Maar dat was daar super raar. Alles bewoog en maakte geluid. Het bleek dat als je deze spullen kocht, je altijd werd gekweld. En ze zorgden er ook voor dat je nog meer van die spullen kocht en zo... En op het laatste waren we zo moe, dat we een B&B zochten. (In de film was dat het Lotushotel zogezegd) Dus de eerste avond mocht je zo veel eten en drinken dat je wou, maar als je 's morgens wakker werd, kreeg je hypnose sms'jes en had je armbandjes om. Zo kon je daar niet meer weg. Gelukkig hadden we dat door. En toen werd ik wakker xD
Aan de ene kant was dit een hele enge droom. Aan de andere kant een hele toffe. En aan nog een andere kant heel erg vaag xD
|
|