|
Post by Jennifer~ on Jan 13, 2010 7:58:36 GMT -5
Vertel hier al jou rare, leuke, vage en enge dromen! Ik weet dat de meeste hun dromen vaak vergeten, maar ik weet zeker dat je sommige dromen ook juist niet vergeet... omdat ze heel leuk zijn (of juist eng...)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 13, 2010 8:05:05 GMT -5
Ik had vannacht best leuk gedroomd. EN JA, HET WAS ECHT EEN DROOM!Het was ook best raar eigenlijk hahaha Ik was op een event van RTL boulevard (wtf XD?!) en dat was buiten, verscholen tussen allemaal gebouwen ofzo. Ik kwam daar dus ook de cast van Het Huis Anubis tegen. Nja, Iris Loek Lucien Gamze & Sven :3 Het was echt raar, want ik kwam dus Sven tegen en toen herkende hij mij. Zei hij 'Hé chick', whahah wtf?! XD En ik kwam ook Iris & Loek tegen, maar ze waren druk met fans die op de foto wilde. Maar op dat moment dacht ik dus echt dat ik het gewoon kon navertellen, en dat het dus harstikke echt was hahaha XD En in zo'n tentje was Gamze en ik wilde met haar op de foto, maar mijn fotocamera was bij me ouders. en ik liep beetje alleen want ik was me ouders kwijt geraakt in de drukte ofzo. en Gamze zette nog een handtekening ergens op. toen ging ik me ouders zoeken. zeg ik 'Ik wil een foto maken met Gamze!' en toen was me droom afgelopen, want ik werd wakker En voor de duidelijkheid: ik lieg ECHT NIET! Ik droomde dit echt. Toen ik wakker werd pakte ik gauw me mobiel en deed alles wat ik nog wist in zo'n notitieding, omdat ik het anders vergat.
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 13, 2010 11:24:12 GMT -5
ik droom al 2weke lang elke nacht dat ik zwanger ben hahahahah is dit een voorteken? ?/ ;p;p
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 14, 2010 9:56:20 GMT -5
ik droom al 2weke lang elke nacht dat ik zwanger ben hahahahah is dit een voorteken? ?/ ;p;p omg! Ik hoop 't niet
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 14, 2010 10:17:32 GMT -5
hahahahah ik ook niet;p noujaaa ik wil wel een baby ooit, maar nu nog niet xd
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 14, 2010 13:59:03 GMT -5
Ik droom nooit
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 14, 2010 14:09:33 GMT -5
Ik droom nooit Of je bent al je dromen gewoon vergeten XD
|
|
|
Post by ella on Jan 15, 2010 13:37:46 GMT -5
Dit had ik gedroomt en het leek zoo echt:o: Ik en al mijn vriendinnen en al onze ouders gingen iets doen (ik ben vergeten wat). Toen we terug waren gingen we met z'n alle in de woonkamer zitten. Ik en één van mijn vriendinnen werden opeens heel erg ziek. Even later gingen we dood, omdat we zo ziek waren. Maar inplaats dat ik het witte licht zag. Zag ik een spoor van 't wiel van een tractor, dat spoor volgde ik en toen was ik dus "dood". Ik dacht dat als ik dood was (en dus een geest) ik allemaal dingen kon gaan stelen enz. want toch niemand zag me. Ik ginge dus na een CD winkel en wilde alle singels vvan Lady Gaga stelen. Maar toen bleek opeens dat iedereen me wel kon zien! Al mijn vrienden enz. zagen me nog. dus ik ging met al mijn vrienden spelen want ik dacht dat ik misschien morgen niet meer "zichtbaar" was voor iedereen. Toen de dag bijna voorbij was zakte ikb ijna weg in de modder. En toen werd ik wakker door mijn wekken
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 15, 2010 14:25:13 GMT -5
Wow best eng ;o
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 15, 2010 16:25:03 GMT -5
bahh, dromen over doodgaan enzo zyn altyd eng
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 16, 2010 12:06:03 GMT -5
Ik heb al superveel gedroomd dat ik Tyson Ritter en de rest van AAR ontmoet xD en die dromen zijn altijd super! En dat lijkt altijd mega echt, en als ik dan wakker word ben ik teleurgesteld omdat ik geen foto ofzo heb met hem xD
|
|