evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 29, 2010 6:58:19 GMT -5
Hallo, Hier kunnen jullie je zelfgemaakte gedichtjes posten!
hier is er al 1:
Jij bent de maan, die waakt over de nacht. Ik ben de zon, die eenzaam op je wacht. We kunnen elkaar niet bereiken, we zitten niet op dezelfde baan. Als jij opkomt zal ik ondergaan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 29, 2010 10:48:18 GMT -5
Mooi gedichtje ;D! Ik kan zelf jammer genoeg niet zo goed dichten :f
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 29, 2010 10:51:48 GMT -5
Jenniefier je bent niet de enige ik kan ook niet dichten.
|
|
|
Post by arghus on Jan 29, 2010 10:57:10 GMT -5
ik vind je lief, ik vind je mooi, jij was mijn hartendief en ik je prooi. eerst was mijn hart helemaal leeg, maar nu is het vol van jou. want het was jij die ik kreeg; het meisje van wie ik hou gister, vandaag en morgen oneindig onafgebroken in warmte en in kou ik hou zielsveel van jou
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 29, 2010 13:31:25 GMT -5
Ooh, da's echt supermooi!!!! hier heb je er nog een paar:) :
Liefde. Soms is het mooi. Soms doet het pijn. Maar voor mij kan het niet meer dan een droom zijn.
Liefde is hard. Liefde is zwaar. Ik hou van jou. Wist je dat maar.
moet nu stoppen :$ moet weg!
X
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 29, 2010 13:40:32 GMT -5
ze zijn mooi. ik wou dat ik kom dichten^^
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 30, 2010 6:15:04 GMT -5
Dankje Ik ben aan het denken aan een gedichtje... Ja, ken het weer Hopeloos Verliefd Hier zit ik dan. Alleen. Alleen met mijn gedachten. Die razendsnel gaan en enkel bij jouw beeld even blijven wachten. Bij je mooie gezicht en je glinsterende ogen. Bij je wondermooie haren die door de wind worden heen en weer bewogen. Bij je zachte lippen die mij aanspreken. Ik voel nog steeds hoe jij daar heel diep vanbinnen een vuurtje kon aansteken. Dat vuurtje is nog lang niet gedoofd. Maar je bent met iemand anders. Ik had er al nooit in geloofd. Maar ik ben hopeloos verliefd. Verliefd als geen ander. X
|
|
|
Post by E. on Jan 31, 2010 5:14:49 GMT -5
Dit was een opdracht voor Nederland, je moest een gedicht maken bij een verhaal. Het verhaal ging over een meisje dat verongelukt was op de scooter van de jongen waarop ze verliefd was en daardoor waren haar benen verlamd. Hier komt het belachelijk lange gedicht =)
Geluk dat zeggen ze dat ik heb gehad Een ongeluk we reden slingerend over het pad
Slechts een telefoontje is waarmee het begint De liefde voor één persoontje maakt je blind
Bij hem achterop ik wist het wel Hij had te veel drank op het gebeurde maar in een enkele tel
Een bonk de stoeprand Mijn gegil klonk ik werd een zeemeermin op het droge zand
Stilte geen lichaam, alleen geest Kilte het moest een nachtmerrie zijn geweest
Gefluister ik probeer de stemmen te pakken Duister ik kan ze niet in mijn geheugen plakken
Niet mijn kamer niet mijn bed Weer die stem, nu langzamer ik voelde het
‘Ik ben hier’ mijn lichaam werd weer van mij Gevoel stroomde door mijn lichaam als een rivier maar mijn benen waren er niet bij
De dokter fluistert het slechte bericht Iedereen luistert ik zie de angst op hun gezicht
Maar ik weet het al het is te laat Het is afgelopen door die val ik ben nu een beenloze piraat
Papa huilt tranen Heeft zijn stoere uiterlijk ingeruild voor ogen die lekken als kranen
Ik troost hem ‘het komt wel goed’ Maar in mijn gedachten klinkt een stem ik weet dat ik zonder benen verder moet
Nu voel ik me klein ze doen of ik een baby ben Het doet me pijn ik vertel het aan mijn pen
Slechts woorden waarmee ik je mijn verhaal gaf Geen antwoorden hoe loopt het af?
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 31, 2010 6:37:03 GMT -5
oooh, Kwakkwak, dat is supermooi!!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 31, 2010 9:30:37 GMT -5
Wat een mooie gedichten allemaal en Arghus, is dat gedichtje niet uit Anubis ;$? Die Robbie toen had gemaakt voor Patries xd
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 31, 2010 14:10:38 GMT -5
ah ja xD ik dacht al dat ik het van ergens kende xD
|
|