|
Post by lucienisthebest on Feb 6, 2010 6:47:10 GMT -5
17 maart. staat in het eerste bericht=)
|
|
|
Post by E. on Feb 7, 2010 6:45:25 GMT -5
Een plaatje van de nieuwe cast, het zijn net clonen van de oude cast alleen dat iets jonger xD:
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 7, 2010 10:02:21 GMT -5
Ik heken nog iemand maar ik weet niet hoe die heet. Die gene helemaal links..
|
|
|
Post by E. on Feb 7, 2010 10:10:17 GMT -5
Van welk programma / film ?
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 7, 2010 10:29:58 GMT -5
Nog wat plaatjes srry dat ze zo klein zijn
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 7, 2010 10:43:28 GMT -5
cool
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 7, 2010 11:07:08 GMT -5
Dat dekbed !
|
|
|
Post by arghus on Feb 9, 2010 12:48:40 GMT -5
Een plaatje van de nieuwe cast, het zijn net clonen van de oude cast alleen dat iets jonger xD: de jongen rechts (oranje shirt) word speelt door : Juliann Ubbergen Het Huis Anubis(2010-...) Seizoen 1 - Deel 1 (voorjaar 2010) • Dit seizoen wonen vijf nieuwe leerlingen in het Huis Anubis. Ze komen er al snel achter dat zij niet voor niets op deze plek beland zijn: sterker nog, deze vijf blijken uitverkorenen om het kwaad te bestrijden. Ze hebben allemaal iets bijzonders: alle vijf hebben ze namelijk een overgevoelig zintuig. Dat ‘bijzonder’ zijn heeft hen in hun leven al behoorlijk dwars gezeten en ze proberen daarom hun zintuig te verstoppen.Maar om het kwaad te bestrijden zullen de vijf hun zintuig moeten ontwikkelen. Het belooft dus weer een spannend seizoen van het huis van Anubis te worden! Previeuw 1: www.youtube.com/watch?v=jk7J_XbV-1w&feature=related Previeuw 2: www.youtube.com/watch?v=VHvYuOgybMwTeaser: anubis.nickelodeon.nl/anubis_4/teaser/Vijf Zintuigen 15-03-2010 - Titelsong van seizoen 5 Het liedje 'Vijf Zintuigen' wordt de titelsong van Seizoen 5 en zal vanaf 15 maart 2010 verschijnen op CD single ( Bron: www.musicstore.nl/info/vijf-zintuigen-cds-12635600.html)Het Huis Anubis Boekenreeks 2: Het Magische Zwaard 1. (naam onbekend) (over het eerste deel van Seizoen 5 van Het Huis Anubis) Anubis & Het Magische zwaard is waarschijnlijk de nieuwe titel
|
|
|
Post by arghus on Feb 9, 2010 12:51:11 GMT -5
Owjah: nog toevoeging van mij zelf:
Er zijn 5 kinderen en 5 kleuren plus symbolen op de achtergrond... dit zijn volgensmij de tekens en kleuren voor de 5 elementen (ze kunnen ook de elementen iets aangepast hebben of elementen als: licht, donker, energie etc. toegevoegd hebben):
- Water - Aarde - Vuur - Lucht en Geest
De zintuigen kunnen iets met de elementen te maken hebben...
|
|
|
Post by arghus on Feb 9, 2010 13:09:41 GMT -5
www.vijfzintuigen.nl/ dit is een efteling fansite... het logo heeft wel iets weg van een aangepaste versie van de tekens die op de achtergrond van het plaatje te staan (vinden jullie niet?). Verder heeft de site niets met het huis anubis temaken
|
|
|
Post by arghus on Feb 9, 2010 14:01:08 GMT -5
Weetjes
- Het volgend seizoen begint op 10 maart. - Het zal niet meer alleen Het huis Anubis heten maar 'Anubis & .....' (is nog niet bekend gemaakt) - Het thema van dit seizoen zal over 'Het magische zwaard' gaan. - Alle hoofdrolspelers zullen een speciaal zintuig hebben. - Dit seizoen (deel 1 + 2) zal 110 afleveringen tellen - een van de spelers zijn echte naam is juliann ubbergen -Nog niet zekere weetjes...
- Een van de spelers zal 'Lexie' heten
------------------------------------
Verder heb ik nog 6 items gevonden...
Voor alle info stuur een Persoonlijk Bericht met je email adress en de vraag of ik alle info van anubis 2010 wil doorsturen
|
|