|
Post by MNMFanFreak1993Koen on Feb 3, 2010 9:01:55 GMT -5
Het Huis Anubis Het mysterie dat zich dit seizoen voordoet is nog spannender dan vorig seizoen. De vrienden zullen alles uit de kast moeten halen om het allemaal tot een goed einde te brengen! Dit seizoen wonen vijf nieuwe leerlingen in het Huis Anubis. Ze komen er al snel achter dat zij niet voor niets op deze plek beland zijn: sterker nog deze vijf blijken uitverkorenen om het kwaad te bestrijden. Ze hebben allemaal iets bijzonders: alle vijf hebben ze namelijk een overgevoelig zintuig. Dat ‘anders dan anders’ zijn heeft hen in hun leven al behoorlijk dwars gezeten en ze proberen daarom hun zintuig te verstoppen.Maar om het kwaad te bestrijden zullen de vijf hun zintuig moeten ontwikkelen. Het belooft dus weer een spannend seizoen van het huis van Anubis te worden! Kijk vanaf 17 maart naar de nieuwe afleveringen van Anubis op Nickelodeon! Bron: www.mtvnetworks.nl/index.php?article/4881_Het_Huis_AnubisDus dit is via een officieel kanaal!
|
|
|
Post by E. on Feb 3, 2010 9:08:57 GMT -5
Klinkt eigenlijk best leuk Maar komen de oude acteurs er helemaal niet meer in voor?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 3, 2010 9:32:01 GMT -5
Ik denk dat ik het wel in het begin gewoon ga kijken
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 3, 2010 9:56:11 GMT -5
ja ik denk ook=)
|
|
|
Post by funkyfabulous on Feb 3, 2010 10:55:43 GMT -5
ik ook =] als het stom is kan je altyd nog stoppen met kyken;d
|
|
|
Post by aninkatjee on Feb 3, 2010 11:46:23 GMT -5
eigelijk ziet het er nog best OK uit maja we zullen wel zien zeker,, Kgaa in ieder geval de ouder cast super hard missen :s
|
|
|
Post by colandro on Feb 4, 2010 10:46:12 GMT -5
ik ga de oude cast echt nog wel opzoeken, ze maken vast hun rol als acteur/actrice af in andere series of musicals. Wat zijn de namen van de acteurs? ik had er 1 maar ben t kwijt:(
|
|
|
Post by Pinkglossed on Feb 5, 2010 12:02:36 GMT -5
Klinkt interessant. Het is al over iets meer dan 'n maand.
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 14:13:22 GMT -5
Weet iemand de precieze datum?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 5, 2010 16:07:52 GMT -5
Weet iemand de precieze datum? Dat staat in dat stukje, slimmerd 17 maart (A)
|
|
|
Post by E. on Feb 6, 2010 6:20:37 GMT -5
Ooh haha dankje xD Ik vond net een filmpje van iemand met een stukje (heel kort maar) uit het nieuwe seizoen:
|
|