|
Post by funkyfabulous on Feb 20, 2010 10:30:19 GMT -5
nu ik die filmpjes zie denk ik eigenlyk dat het heel leuk kan gaan worden, de verhaallijn vind ik iig heel goed bedacht dus ik ga zeker eerst een maand ofzo kyken voor ik ga oordelen, maar ziet er goed uit ;d
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 20, 2010 10:43:17 GMT -5
ja het verhaal lijkt mij ook wel leuk=D
|
|
|
Post by Franubis on Feb 20, 2010 11:28:33 GMT -5
Het hele verhaal spreekt me gewoon niet aan. Het spannende Egypte daarintegen wel. Géén sprookjes zoals Merlijn. En ik vind het verhaal erg kinderachtig. Het allereerste seizoen van anubis was alles behalve kinderachtig. En dat hele nieuwe cast gebeuren...bah! Ik had de serie liever zien stoppen.......dan uiteindelijk zien floppen, zeg ik altijd. Ik was nog niet uitgekeken op Anubis, maar dit nieuwe concept, nee...niks voor mij!
|
|
|
Post by Pinkglossed on Feb 20, 2010 15:18:58 GMT -5
Het hele verhaal spreekt me gewoon niet aan. Het spannende Egypte daarintegen wel. Géén sprookjes zoals Merlijn. En ik vind het verhaal erg kinderachtig. Het allereerste seizoen van anubis was alles behalve kinderachtig. En dat hele nieuwe cast gebeuren...bah! Ik had de serie liever zien stoppen.......dan uiteindelijk zien floppen, zeg ik altijd. Ik was nog niet uitgekeken op Anubis, maar dit nieuwe concept, nee...niks voor mij! Ik vind niet dat je zo snel moet oordelen. De acteurs zijn leuk en ik denk dat we gewoon moeten afwachten!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 21, 2010 8:49:06 GMT -5
Ik vind deze nieuwe cast al ALLES behalve arrogant. Jennifer, Alex & Juliann hebben mij al een krabbel gestuurd op Hyves! Dat vind ik best wel erg cool! Overigens vind ik dat van Merlijn best wel onzin. Maar weet je.. dat is maar een stuk van het verhaal. Dan kunnen de afleveringen nog wel leuk zijn ? Sterre/Jennifer lijkt me coel ;D
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 21, 2010 10:37:29 GMT -5
Ja int echt is ze veel knapper dan in de serie
|
|
|
Post by funkyfabulous on Feb 22, 2010 8:42:53 GMT -5
ik vind echt dat sommige hier echt te snel oordelen hoor, hoe kan je nu al zeggen dat ze gaan floppen, dat slaat gewoon nergens op.
|
|
|
Post by avantanubis on Feb 26, 2010 16:18:50 GMT -5
ik vind echt dat sommige hier echt te snel oordelen hoor, hoe kan je nu al zeggen dat ze gaan floppen, dat slaat gewoon nergens op. Ja, het is ook niet leuk voor de nieuwe acteurs. Ze proberen het beste voor ons te maken. Het nieuwe seizoen is niet eens begonnen, en jullie zijn daar al met jullie oordeel. Dit is niet slecht bedoeld hoor. Maar ,geef ze een kans. :]
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 8:50:39 GMT -5
ik vind echt dat sommige hier echt te snel oordelen hoor, hoe kan je nu al zeggen dat ze gaan floppen, dat slaat gewoon nergens op. Ja, het is ook niet leuk voor de nieuwe acteurs. Ze proberen het beste voor ons te maken. Het nieuwe seizoen is niet eens begonnen, en jullie zijn daar al met jullie oordeel. Dit is niet slecht bedoeld hoor. Maar ,geef ze een kans. :]Goed gezegd ;D
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 9:35:32 GMT -5
Het lijkt me een leuke cast, het lijkt wel een beetje op de oude, maar dat lijkt me juist leuk! EDIT: Ik vind het ook jammer, wil zien hoe het afloopt met de romance van Appie en Amber!
|
|
diamond
Nieuwe bewoner
mileylicious
|
Post by diamond on Mar 6, 2010 13:28:16 GMT -5
ik ben echt benieuwd! vind de titel song (stukjes die ik tot nu toe gehoord heb) gaaf hoor! en ik vind die Sterre er juist supersweet uitzien! ik vind de layout van de nieuwe castfoto's enzo wel een beetje, tsja.. iets kinderlijker dan de andere van eerst. maarja, we zullen af moeten wachten!
|
|