|
Post by E. on Mar 19, 2010 14:38:57 GMT -5
"Nou?" zeg ik als Knuh nog niets antwoord.
|
|
|
Post by chicary on Mar 19, 2010 15:07:12 GMT -5
Ik loop de kamer in en ik zie dat Ashley boos naar Knuh kijkt. boos. "Wat is er?" zeg ik. "Zij zaten echt heel klef te doen.. eng bijna!" zegt Knuh dan. "Hij zat ons gewoon af teluisteren" zegt Ashley boos en slaat Knuh met een kussentje van de bank. Ik lach. "OK" zeg ik en ik loop door naar de keuken.. ik had dorst. "Chicary?" zegt Knuh en volgt mij. "Ja?" zeg ik en ik trek de koelkast open. Opeens zie ik Matt staan, hij heeft iets in zijn handen. "Bukken Chicary!" zegt hij en ik buk snel. Knuh komt net achter mij vandaan en wordt bekogeld met waterballonnen. "Ahh!"schreeuwt hij.
|
|
|
Post by E. on Mar 20, 2010 6:12:38 GMT -5
Ik hoorde iemand schreeuwen en ren gelijk naar de keuken. Daar zie ik Knuh staan, drijfnat. Ik moet lachen en kijk dan naar Matt die een paar waterballonnen in zijn handen heeft.
|
|
|
Post by chicary on Mar 20, 2010 12:20:35 GMT -5
Ik sta weer echt op en ik zie dat Knuh helemaal drijfnat is. Ik moet lachen. "Kijk uit hoor jij kan de volgende zijn" zegt Matt en houd een waterballon omhoog. "Nee!" roep ik lachend en ren weg met Ashley. "Kom ik weet waar er nog een paar liggen die we met water kunnen vullen" zeg ik en ik loop naar Knuh zijn kamer. "Kijk" zeg ik en ik pak er een paar. "Zullen we ze vullen?" zegt Ashley. "Is goed" zeg ik. Snel gaan we naar de badkamer en vullen de ballonnen we hebben ook nog twee waterpistolen gevonden en die vullen we nu ook. "Ok, het water gevecht is begonnen" zegt Ashley en trekt twee zwarte streepjes onder haar ogen. "Haha je neemt het heel serieus he?" zeg ik lachend. "Ja kom we gaan onze prooi zoeken" zegt ze. "OK dan" zeg ik lachend en pak een waterpistool en een waterballon.
|
|
|
Post by E. on Mar 20, 2010 12:23:00 GMT -5
"Bukken" fluister ik als ik Matt en Knuh zie. We verschuilen ons achter een tafeltje en wachten tot ze zich omdraaien. "VUUR!" roep ik en we spuiten ze helemaal nat.
|
|
|
Post by chicary on Mar 20, 2010 17:23:12 GMT -5
"haha.. girlpower!" zeg ik tegen Ashley en we geven elkaar een high five. "Ja hoor oneerlijke strijd! Ik had niet eens munitie" zegt Knuh. "Wij hebben ook geimproviseerd" zeg ik lachend. "Ja met MIJN waterpistolen" zegt hij boos. We moeten lachen. "Wacht er zit een haar in je gezicht" zegt Matt en komt naar Edrienne toe.. ja dit is echt even een moment voor hun alleen.. alleen hoe krijg ik Knuh daar nou weg? "Hey Knuh.... ik heb nog van die dinges op die plek weet je wel?" zeg ik en ik trek hem mee. "huh waar heb je het over? Waarom doe je zo raar? En waarom doen Matt en Ashley zo raar? Er zat helemaal geen haar in haar gezicht!" zegt hij. Ik rol met mijn ogen(Dat ik daar nooit misselijk van wordxD) We lopen naar boven. "Nou wat is er?" zegt hij boos. "Duh! Heb je het dan nog steeds niet door?" vraag ik. "Wat?" zegt hij. Ohh hier word ik toch zo moe van...."Ze zijn verlief, slimpie!" zeg ik. "Ohh dat wist ik wel" zegt hij lachend. Ik lach.. hij kon zo slecht liegen. "Wat gaan ze nu dan doen?" zegt Knuh. "weet ik veel" zeg ik en ik kijk even naar beneden, ze staan nu heel dicht bij elkaar. "Chicary weet je" zegt Knuh en ik draai me om. "Uh ja" zeg ik als hij opeens dichterbij me gaat staan. "Ikkuh ... ik weet niet...uhm... ik vind je eigenlijk heel leuk" zegt hij en hij krijgt rode wangen.. wat moest ik hier nou van zeggen? Ik.. ik had nog nooit iets met iemand gehad... ik vond hem ook heel leuk..daar lag het niet aan.. maar... ik weet gewoon niet hoe een relatie werkt. "Nou?" zegt hij. "Uhm" zeg ik. "Neehe!? Ohh was ik maar nooit zo stom geweest om naar Matt te luisteren! Volg je hart zei hij! Echt het slechtste advies ooit! Ja en nu ga je zeggen ik vind je heel aardig maar ik denk dat we beter vrienden blijven en dan vind je me voor altijd een loser en dan en dan" zegt hij. Ik pak zijn gezicht vast en zoen hem.. vol op de mond. Ik had me nog nooit zo.. zo.. zo ... zo gevoeld.. ik kon het gewoon niet beschrijven... zo stonden we en tijdje.. na de kus pakte hij me vast en knuffelde me. "Is dit een duidelijk antwoord" zeg ik lachend. "Duidelijker had niet gekunt" zegt hij lachend en geeft me nog een kus.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 21, 2010 5:51:08 GMT -5
We keken door een kiertje naar Chicary en Knuh. 'Ashley, mij voet...' Fluister ik. 'Ja, maar mijn haar.' Fluistert ze terug. 'Ga wat op zij ik...' Zeg ik maar in een paar seconden zaten we tegen de deur die open vloog. Daar lagen we op de grond met twee paar ogen op ons gericht.
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 5:58:59 GMT -5
"Ehm hoi" zeg ik. Knuh en Chicary kijken ons boos aan. "We liepen langs de deur en toen viel die zomaar open, grappig he?" zeg ik, maar Knuh en Chicary vonden het niet zo grappig..
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 21, 2010 6:47:39 GMT -5
'Ja, er ligt hier een plas water, waar we over uit gleden.' Vond ik uit terwijl ik achter me een water op de grond spoot met een waterpistool.
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 6:49:21 GMT -5
"Ja kijk maar" zeg ik als Matt de grond heeft natgespoten. "He ja kijk daar ligt water!" zegt Knuh, yes hij trapte er in! "En kan jij nu eens van me afgaan?" zeg ik tegen Matt.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 21, 2010 6:50:52 GMT -5
Ik grinnikte. 'Ik ga naar de videotheek, een dvd gaan halen voor vanavond...' Zeg ik.
|
|