|
Post by Jennifer~ on Jun 7, 2010 15:42:57 GMT -5
We nemen wat meubels mee, die te dragen zijn, en gaan naar zolder. We leggen het matras ergens bij het raam, en blazen het stoeltje op en zetten die in een hoek bij de boekenkast. De kleine televisie schuiven we wat naar het bed toe. Dan leggen we nog wat kleedjes neer en maken het wat gezellig.
Na een tijdje zijn we klaar. "Wow, het is wel heel anders, hè?" vraag ik enthousiast. "Ja, maar wel leuk!" zegt Ashley knikkend. Ik draai me hoofd even schuin en knik dan. We zetten een klein lampje aan en lopen dan terug naar beneden. Naar de woonkamer. Nick zit ondertussen met Matt te praten, die blijkbaar ook weer thuis is. "Hé Matt", zeg ik zwaaiend. "Hé! Ik wist niet dat we bezoek hadden", zegt hij verbaasd. "Ja, en ik wist niet dat jullie al kennis gemaakt hadden", zeg ik lachend. Ashley ploft naast Matt op de bank neer. Ik ga op een zetel zitten. "Je kamer is af", vertel ik Nick. "Oké, nice!" zegt Nick knikkend. "Ik ben benieuwd" "Je mag 'm wel bekijken?" vraag ik. "Is goed!" zegt Nick enthousiast. Ik sta op samen en wil achter Nick aanlopen, maar dan draai ik me even om. Ashley wenkt me meteen, dat ik moet meegaan... zonder haar. "Maar..." stamel ik. Dan ben ik met hem alleen -_-'... "Laat maar", zeg ik hoofdschuddend en loop achter Nick aan.
|
|
|
Post by E. on Jun 13, 2010 14:07:11 GMT -5
Soms.. Dan moet je de liefde gewoon een handje helpen! Ik zag het wel, hoe ze naar Nick keek, en binnenkort, ja, binnenkort, kijkt Nick precies zo naar haar!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 15, 2010 14:50:45 GMT -5
We komen op zolder aan en ik blijf een beetje verlegen staan, terwijl Nick de kamer rondkijkt. "Pretty nice", zegt Nick knikkend. "Thanks", glimlach ik. "Hoe lang denk je dat je hier moet blijven?" Nick draait zich om. "I don't know?" "O... heeft Big Rob niets verteld?" Nick schudt z'n hoofd. "Maar vind je het erg dan, dat ik hier ben?" "O! Nee! Natuurlijk niet", zeg ik meteen. "Het is wel gezellig, nog iemand in huis" Nick glimlacht. "Mooi zo, want... volgens mij ga ik het hier leuk vinden" Ik lach. Even kijken we elkaar een tijdje aan, maar dan verbreek ik het oogcontact. "Ik... Ik ga even naar beneden", stamel ik en ga het trappetje af. "Ik blijf even hier", zegt Nick nog. Ik hoor het wel, maar antwoord niet meer en loop naar beneden.
|
|
|
Post by E. on Jul 26, 2010 3:46:05 GMT -5
"En hoe was het? Wat vond hij er van?" vraag ik nieuwsgierig en ik sta gelijk op en loop, bijna springend, naar Cindy toe. "Rustig," zegt Cindy lachend. Als een of ander hondje kijk ik haar met puppyogen aan en wacht tot ze me iets gaat vertellen. "Hij vond het mooi" zegt Cindy. "Dat is ons dan goed gelukt, partner," zeg ik lachend. Ik houd m'n hand omhoog. "High five!" zeg ik vrolijk.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 29, 2010 8:55:58 GMT -5
Ik geef Ashley een high five en plof op de bank neer. "Heb je 'm nu alleen boven gelaten?" vraagt Ashley verbaasd. Ik knik langzaam. "Is dat zo erg dan?!" "NEE! Nee.. natuurlijk niet," zegt Ashley lachend.
|
|
|
Post by arghus on Dec 29, 2010 15:24:55 GMT -5
wie doen dr hier allemala nog mee? XD
|
|
|
Post by E. on Mar 28, 2011 5:43:39 GMT -5
"Ik dacht alleen dat hij nu misschien wat eenzaam zou zijn zonder jou," zeg ik en ik zie Cindy's wangen rood kleuren en moet lachen. Die is echt in love, maarja, da's logisch met zo'n knappe superster.. "Misschien kan je hem straks vragen of hij mee gaat wandelen? Dan kunnen we hem de buurt en alle leuke plekjes laten zien?" stel ik voor. "Ja.. misschien.." zegt Cindy nog wat twijfelend. "Ik kan ook meegaan hoor, dan gaan we met z'n drieën? En dan kunnen we misschien ook ijsjes halen ofzo?" zeg ik. "Oh, ja dat is wel leuk!" zegt Cindy nu enthousiaster. "Oh Nick do you like ice cream?" zeg ik lachend met mijn 'beste' Engelse accent. "Oh yes of course I do," zegt Cindy ook lachend. "I'm so hot, so the ice cream can cool me down," zeg ik met een wenkbrauwwiebel, al weet ik niet of die zin eigenlijk wel klopte. Cindy geeft me een duwtje tegen mijn schouder. "Wat? Vind je hem niet hot dan?" zeg ik. "Jawel.. maar.." zegt Cindy. "Maar?.." zeg ik. "Hoe weet ik nou of ie mij leuk vindt?" zegt Cindy. "Hm, misschien moet je het vragen? Nee, dat is stom. Misschien kan je eerst beter gewoon vragen of hij mee wil wandelen, dat lijkt me toch een goed begin?" zeg ik. Cindy knikt. "Nou, ga vragen dan, huphup, ik wacht hier wel, je kan 't, zeg 't maar." "Ik kan het," zegt Cindy tegen zichzelf en met die woorden loopt ze weg.
|
|