|
Post by Jennifer~ on Apr 12, 2010 13:10:16 GMT -5
Ashley komt er ook weer bij zitten en een tijdje blijft het wat stil. "Dus..." begin ik. "Waarom zocht je eigenlijk een logeerplek?" Nick kijkt op van z'n thee. "O, omdat ik toch ergens moet slapen? Ik heb overmorgen een concert hier, dus", vertelt hij lachend. "O ja, tuurlijk", zeg ik snel. "Dat wist ik wel.." "Waar zijn je broers?" vraagt Ashley. "Die zijn er niet", zegt Nick. "Dit concert is van mij en 'the administration'" "O", knikt Ashley, waarna ze een slok van d'r thee neemt. Nick lacht. Wauw, die lach is zo mooi. Nee, Cindy, je wordt niet verliefd. Dat kan niet. Hij is een superster... en jij niet, dus. "Ik uh... ga wel even een slaapplek voor je zoeken, ergens... in een kamer... of zo", stamel ik. Ik drink me thee in één teug helemaal op en loop naar boven. Hm... waar kan Nick slapen? Het moet wel een mooie kamer zijn. Niet zomaar een opberghok. Dat is toch niet glitter & glamour! Denk, denk, denk... Hm. Ik loop naar de bovenste verdieping en trek een luik open (ja, die was er stiekem ook^^). Ik rol de ladder uit en klim omhoog. Hm, het is hier wel een beetje... kaal. Ik kijk wat in het rond. Misschien een likje verf hier en daar... en wat leuke meubels hierheen verhuizen... en dan is 't toch wel een te gekke hang-out? JA! Vast wel... Ik ga de trap af en ren naar beneden. Ik loop naar de woonkamer en vraag: "Hé, Ashley? Kom je mee naar de verfwinkel?" "Maar het is bijna zes uur..." stamelt Ashley. "Het is vandaag koopavond, duh!" lach ik. "Dus... kom je? Ik heb wat verf nodig, voor... de kamer van Nick" "Oké", zegt Ashley. Ik vertel aan Nick gauw wat we gaan doen en vertel ook nog even wat belangrijke dingetjes, zodat hij het alleen red. Daarna trekken we onze jassen aan en gaan naar buiten. Ps. ik praat gewoon Nederlands voor Nick vind ik wat makkelijker
|
|
|
Post by E. on Apr 12, 2010 14:12:42 GMT -5
"Hij is wel erg knap he?" zeg ik lachend. "Jij hebt Matt al hoor" zegt Cindy. "Nou eh.. ach.." zeg ik en ik voel dat ik rood wordt. Cindy loopt al vooruit en ik loop achter haar aan. We komen uit bij de stad. "Hier rechts" zegt Cindy en trekt me een straatje in met allerlei leuke winkeltjes met verf, stoffen, tekenspullen en nog veel meer.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 13, 2010 13:40:53 GMT -5
We lopen een winkeltje in en gaan meteen naar de verfafdeling. "Hebben we alleen verf nodig?" vraagt Ashley. Ik knik. "Ja, want... ik denk dat we nog wel genoeg meubels over hebben verder" "O oké", lacht Ashley. Ik loop naar een rek toe en kijk naar de verschillende kleuren. Welke kleur zou Nick mooi vinden? Blauw? "Misschien zilver en blauw!" roept Ashley. Ik draai me om. "Hm... ik zat ook wel te denken aan blauw, ja", lach ik. "Ha, twee zielen, één gedachte!" lacht Ashley. "Misschien ja", knik ik. "Maar nemen we zilver en blauw?" "Hm, ja... ik zie verder niet echt leuke kleurtjes" Ik pak de zilveren verfpot over, waarna we naar de kassa lopen. Ik reken de verfpotten af en na een tijdje staan we weer buiten. "Hebben we écht geen meubels nodig?" vraagt Ashley weer. "Nee", zeg ik beslist. "Echt niet... En anders kunnen we altijd nog terug gaan!" "Hm, dat is waar. Nou, laten we maar naar huis gaan dan", knikt Ashley. "Ja", lach ik. We lopen al kletsend terug naar huis. Thuis aangekomen zit Nick gewoon nog steeds in de woonkamer. "Hé, zo te zien heb je de afstandsbediening gevonden!" lach ik. Nick knikt. "Ik houd van Nickelodeon!" "Serieus? En welke programma's zoal?" "Spongebob natuurlijk!" zegt hij meteen. Ik trek me jas uit en hang 'm in de garderobe.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 18, 2010 11:59:42 GMT -5
'Is alles geregeld voor de opening morgen?' Vraag ik Nathalie. Ze overloopt haar lijstje. 'Ja!' Antwoordt ze kort maar vrolijk. 'Oké, ik ga nu even naar huis, en dan zie ik je morgen vroeg om zeven uur!' Zeg ik blij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 19, 2010 8:35:44 GMT -5
"Zullen we de kamer gaan schilderen?" vraag ik aan Ashley. "Ja!" knikt ze hevig. Ik lach. "Even aan Nick vertellen", zeg ik en loop de woonkamer in. "Niiiick?" Nick kijkt op. "Ja?" Wow, dat klonk zo... schattig! "Uh.. wij uh, gaan even je kamer schilderen", vertel ik. "Oké! Ik ben benieuwd", lacht Nick. "Nou, het zal heel mooi worden, beloof ik", knik ik. Ik loop met Ashley naar boven, met iedereen een verfpot in de hand. "Waar gaat hij ook alweer slapen?" vraagt Ashley. "Op zolder..." vertel ik. Ik zet de verfpot even neer en maak het luik los. Ik haal een trap naar beneden en klim omhoog. "Kom!" Ashley knikt en gaat ook de trap op. "Het is hier nogal... donker", stamelt Ashley, als ze boven is. "Wacht even", knik ik en loop naar een muur toe. Ik klik op een knopje en de lamp gaan aan. Oei, die lamp is niet zo goed meer... Hopelijk hebben we nog gloeilampen. "Goed... uh, denk je dat we kranten moeten neerleggen?" stamel ik. "Ja, natuurlijk!" zegt Ashley meteen. "Dat moet altijd met verfen" "Ja, dat is waar... maar ook als het een oude zolderkamer is?" Ashley knikt. "Oké... uh, ik haal wel even een krant uit Matt's kantoor", zeg ik en ga terug de trap af. Ik loop Matt's kantoor binnen en zoek naar een oude krant. "Ah, daar!" mompel ik en loop naar een stapeltje toe. "Hm... welke zou ik mogen gebruiken?" Ik kijk naar de data. O, 2007... Wat moet hij moet oude kranten? Ik neem het hele stapeltje mee en ga terug naar boven. "Zo", zeg ik, terwijl ik de kranten op de grond neergooi. "Deze kranten zijn van 2007... Geen idee wat Matt er mee moest, maar oké" We leggen wat kranten op de grond en maken de verf klaar. Daarna beginnen we met verven. Iedereen aan één kant.
|
|
|
Post by E. on Apr 19, 2010 8:40:34 GMT -5
"NEE!" roep ik en ik staar verdrietig naar mijn truitje waar nu zilvere verf op zit. Ach, het kleurt er eigenlijk best wel bij.. Maar dan moet er daar nog een streep bij.. en hier.. en daar.. zo nu is ie weer mooi! "Wat ben jij nou aan het doen?" zegt Cindy en ze wijst verbaasd naar mijn truitje waarop ik net een 'schilderij' heb gemaakt.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 19, 2010 9:49:47 GMT -5
"Uh... dit wordt de nieuwe trend!" zegt Ashley enthousiast. "O", zeg ik. "Hm... ik houd het dan toch liever bij simpele shirtjes", lach ik.
|
|
|
Post by E. on Apr 19, 2010 12:44:33 GMT -5
Ik moet ook lachen.
|
|
|
Post by chicary on Apr 21, 2010 7:10:04 GMT -5
"Ok.. het is een inktvlek dat weet ik Knuh.. maar je moet iets verzinnen wat je erin ziet" zeg ik blij. "Uhm.. ok.. wacht is!" zegt hij. "Wat?" zeg ik. "Nou ik las in de krant dat deze methode van pschygologie niet meer werd vergoed door de verzekeringen!" zegt hij. "Dat klopt" zeg ik. "Dus dan moet ik deze sessie zelf betalen?" zget hij. Ik knik. "Waarom denk je dat ik ermee begon? Dan heb ik al gelijk geld binnen!" zeg ik lachend. "Ohh nee! Dat is flauw! Ik wil een andere sessie!" zegt hij. Ik lach. "Het was maar een grapje! Ik krijg nog nergens voor betaald, ik oefen met jullie!" zeg ik. "Ohh.." zegt Knuh dna. "Ja" zeg ik. "Dus wji zijn een soort van proefkonijnen voor jou?" zegt hij met een geniepig lachje. "Uh.. ja zo kan je het zeggen" zeg ik. "Nou.. ik heb ook nog iemand nodig om iets mee te oefenen" zget Knuh. "Ok, ik wil wel helpen wat moet ik doen?" zeg ik. "Uhm.. je ogen dicht.. en dan zeggen wat je voelt" zegt Knuh lachend. "Je gaat toch niks engs doen, he?" zeg ik lachend terwijl ik mijn ogen dicht doe. "Nee hoor! Je zal het heel leuk vinden!" zegt hij lachend. Ik hoor dat hij dichterbij komt.. en dichter en dichter.. dan..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 4, 2010 9:43:26 GMT -5
Na een tijdje is de kamer geverfd. "Vermoeiend", zucht Ashley. Ik knik. "Ja, echt wel... pfoe... maar het is mooi, toch?" "JA!" roept Ashley blij. "Volgens mij gaat Nick jou echt leuk vinden" Ik kijk d'r spottend aan. "Wat?" vraag ik lachend. "Ja, ik zie het heus wel, hoor..." zegt Ashley. "Wat?" vraag ik weer. "Dat je hem leuk vindt, duh!" "Dat is niet..." "Geef het nou maar toe!" Ashley geeft me een vriendelijk schouderklopje en gaat dan terug naar beneden. "Kom je? Meubels halen!" Ik knik. Hoe... wist ze dat ik... nee, ik vind Nick niet leuk, maar... ik weet het niet. Het kan niet! Nick is een popster, on-be-reik-baar. "Joehoe?" roept Ashley van beneden. "Hè wat? O... ik kom!!" Ik ga het trappetje af, waarna we naar het opberghok lopen. "Hé, een matras!" roept Ashley. "Ja, ik zei toch dat we veel meubels over hadden... en kijk..." stamel ik, terwijl ik tussen wat rommel graai. Ik haal er een opblaasding tussenuit. "EEN STOEL!" Ashley giechelt. "Die vindt Nick vast leuk! Vooral omdat hij zo... ROZE is..." Ik zucht. "Je hebt gelijk, deze is niets voor hem..." Ik gooi het opblaasding weer op de grond, maar dan pakt Ashley 'm op. "NEE! Neem 'm! Hij is wel leuk! Dat was een grapje, joh" "O", zeg ik verlegen lachend. Dom van me. Een grapje. Ha. Ik wist het wel. Me hoofd is er gewoon niet bij.
|
|
|
Post by E. on Jun 6, 2010 5:56:30 GMT -5
"Waar zit jij toch?" zeg ik lachend. Die was verliefd.. Duidelijk verliefd... Maarja dat is logisch als je Nick Jonas ziet!
|
|