|
Post by lalalanubis on Mar 28, 2010 7:20:40 GMT -5
We besluiten langs het klimop aan de toren naar boven te klimmen.
|
|
|
Post by chicary on Mar 28, 2010 7:23:37 GMT -5
Ik sta met Cindy, Knuh en Justin in de keuken. "Zullen we een taart gaan bakken?" zeg ik. "Waarom?" zegt Knuh lachend. "Dat is toch leuk!?" zeg ik. "Ok" zegt Cindy lachend. "Ok, kom dan gaan we eerst nog even de goede spullen halen in de supermarkt" zeg ik en ik pak het boodschappenmandje.
|
|
|
Post by E. on Mar 28, 2010 8:09:05 GMT -5
"Ik vind het eng" zeg ik als we ineens heel hoog zijn. Ik kijk naar beneden...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2010 8:14:58 GMT -5
Ik trek me jas en sneakers aan loop met Madison en Knuh naar buiten. "Laten we naar de C1000 gaan, daar is het goedkoper dan bij de Albert Heijn", stel ik voor. "JA! Dan kunnen we van die leuke dominostenen krijgen", lacht Knuh. "Is dat niet een beetje kinderachtig?" Vraagt Madison met opgetrokken wenkbrauw. "Nee joh!" Lacht Knuh. "Dat is helemaal hót deze maand" "Oké, dan", lacht Madison. We lopen met z'n drieën de oprit af en gaan met het busje van Matt naar de supermarkt. "Wacht, ik heb geen rijbewijs", zeg ik verlegen. "Ik wel", lacht Madison, die achter het stuur gaat zitten. Ik ga op de achterbank zitten en Knuh naast Madison... We rijden weg. "En de wielen van de bus gaan rond en rond..." zing ik xD.
|
|
|
Post by E. on Mar 28, 2010 8:45:07 GMT -5
"Je moet ook niet naar beneden kijken" zegt Matt die al boven me is. "Had dat maar eerder gezegd" zeg ik angstig.
|
|
|
Post by chicary on Mar 31, 2010 12:51:00 GMT -5
"En de wielen van de bus gaan rond en rond, rond en rond.. hoo we zijn er!" zeg ik en we stoppen met ons geweldige lied(xD) en stappen uit. "Hmm, hebben we een winkelwagentje nodig?" zeg ik. "Ja, want ik heb wel eens eerder boodschappen met Knuh gedaan" zegt Cindy met een lach. "Ja ik kan er toch niks aan doen dat er zoveel lekkers staat in de supermarkt? Ik had gewoon honger" zegt hij met een pruillipje. "Ja en daarom moest ik alles zeker sjouwen?" zegt Cindy. Ik moet lachen en zeg snel voordat het een ruzie werd ofzo. "Goed een karretje dus" zeg ik en ik krijg een muntje van Knuh en stop hem in het wagentje en ik rijd ermee de supermarkt in. "ahhh ahhh mag ik rijden?" zegt Knuh heel zielig. "ok dan" zeg ik met een lach en geef het karretje aan hem, hij scheurt gelijk weg. "Op naar energiedrank!" zegt hij vrolijk. "Ohh... daarom laat ik hem nooit het karretje rijden, want uiteindelijk loop je nog met de spullen te sjouwen omdat je het karretje niet kan vinden" zegt Cindy lachend. "Misschien valt het deze keer wel mee en komt hij zo terug" zeg ik lachend. "Ja ze moeten in plaats van zo'n hondenfluitje een Knuhfluitje maken" zegt ze lachend en ik moet ook lachen en we gaan naar de hoe-je-zelf-een-taart-maakt-afdeling(XD)
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 2, 2010 13:42:03 GMT -5
Ik doe het raampje open plof in de kamers. Niemand te zien... Ik help Ashley even naar binnen ga en doe de bladeren uit haar haren.
|
|
|
Post by E. on Apr 2, 2010 14:52:53 GMT -5
"Dankje" zeg ik en ik kijk Matt lief aan.
|
|
|
Post by chicary on Apr 3, 2010 5:38:02 GMT -5
"Uhm even kijken meel, chocoladekorrels om er overheen te doen, marsepein daar kunne we leuke dingen van maken en even kijken melk, eieren, suiker, ben ik nog wat vergeten?" zeg ik en ik kijk naar Cindy.. oeps! Ik had alle spullen op haar armen gelegd en nu valt ze bijna om! "Ohh sorry ik help je wel even" zeg ik lachend en ik pak wat spullen over. "Dankje" zegt ze met een lach. Op dat moment komt Knuh weer aanscheuren met het winkelwagentje. "Zo ben er weer" zegt hij vrolijk en we stoppen onze spullen in het winkelwagentje.. ze kunnen er nog maar net bij, want voor de rest zit het hele winkelwagentje vol met energydrankjes.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 3, 2010 10:27:25 GMT -5
'Een bed met van die doorzichtige dingetjes!' Roept Ashley en begint er op te springen. Opeens vliegt de deur open. 'Wat doe jij op mijn kamer? Je hebt hier niets te zoeken! Dit is mijn kamer en die van Nienke! En nu wegwezen of anders haal ik Victor er bij!' Riep een meisje waarvan haar gezicht onder het roet zat en haar blonde haren in de war zaten. Ik keek naar Ashley en snel renden we de gang op.
|
|
|
Post by E. on Apr 3, 2010 10:32:29 GMT -5
"Waar moeten we nu heen?" vraag ik en daar verschijnt Dora weer met drie plaatjes.. xD
|
|