evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Feb 24, 2010 12:32:21 GMT -5
stiekem ben ik benieuwd, want zelf ken ik de serie niet =)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 24, 2010 13:27:07 GMT -5
Oeh, ben benieuwd ;D ik ken de serie ook niet ^^
|
|
B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Feb 24, 2010 16:26:37 GMT -5
Een jongen met een grijze trui dribbelt met zijn basketbal richting de basketpaal. ‘Keith Scott motors’ staat op de achterkant van zijn trui.Hii, Ik ben Lucas Scott. Dit is mijn favoriete plek ‘The River Court’ een afgelegen basketbalplein aan de rivier. Dit is waar ik de meeste tijd van mijn leven doorbreng. Mijn moeder zorgt voor me, mijn vader ‘Dan Scott’ heeft mij bij mijn geboorte in de steek gelaten. Ik heb ook een halfbroer Nathan Scott waar mijn vader samen met zijn vrouw ‘Deb Scott’ voor zorgt. Nathan Scott is de populairste jongen in school, hij is arrogant en slaat mensen in elkaar, maar hij heeft het allermooiste mysterieuste meisje van de hele school Peyton Sawyer. Ik haat hem, hij heeft nooit iets om ons gegeven. Mijn moeder is een harde, ze heeft een café ‘Karens Café’ het is klein, maar heel gezellig. Ohja ik ben niet populair op school, maar ik heb hier mijn eigen basketbalvrienden. Skills, Fergie,Junk en Mouth & Jimmy doen de besprekingen en zetten die dan op internet. Dit is mijn leven en mijn vrienden. En mijn allerbeste vriendin Haley. Ze is een beetje gek, maar het liefste meisje op aarde. Ze geeft bijles aan mensen die het nodig hebben. Ik ken haar al sinds de basisschool, ik zou niet zonder haar kunnen. Mijn hobby’s zijn basketbal en schrijven, maar niemand weet dat ik een boek schrijf. Mijn Nonkel Keith is ook heel belangrijk hij heeft mij opgevoed, hij is als een vader voor me. Hij kijkt op zijn horloge en vertrekt richting Karens Café. “Hé Mam, ik ben er. Ik ben toch niet te laat voor het eten?” lachte Lucas. “Net op tijd!” kwam Haley lachend uit de keuken. Daar zaten we dan met zijn drieën aan tafel. Haley eet vaak bij ons soms vraag ik me af of ze ooit naar huis gaat.
“Wij hebben een cadeau voor je.” Lachte Karen zacht. “Wat is het?” “Jij gaat zo blij zijn”lachte Haley. Karen nam een oud boek uit haar handtas en gaf het aan Lucas. “Shakespeare!”gilde Haley blij, “Julius Caesar” zei Lucas zacht. “Vind je het niet goed?” vroeg Karen zacht, “Jawel Mam het is prachtig dankje!” “Ik zei toch dat hij het leuk zou vinden” lachte Haley. De avond verliep nog rustig en voor iedereen het wist, ging de zon weer op. “Hé Nonkel Keith!” lachte Lucas en liep zijn autogarage binnen, “Lucas, je komt net op tijd. Ik had net een telefoontje over iemand die vaststaat met de auto, kan jij hem ophalen?” vroeg Keith vriendelijk, “Ja oké. Waar is het adres?” “Staat op het papiertje” “Oké ik ga al” knikte Lucas en stapte in de sleepwagen. Toen Lucas aankwam op de plaats aan het meer keek hij haar recht in de ogen.
“Wat is er gebeurd?” “ja, dat zie je toch” zuchtte Peyton chagrijnig. Lucas keek haar aan en draaide aan zijn hendel zodat hij de auto kon slepen achteraf. Daar stond Peyton dan, ze nam haar telefoon en gooide hem daarna boos weer in de auto. “Ik kan niet geloven dat jij een cheerleader bent”lachte Lucas. Peyton keek hem chagrijnig aan en wandelde naar het meer. “Hé Sorry, zo bedoelde ik het niet” zei Lucas zacht. Hij keek naar de map die ze in haar handen had. “Ik bedoelde gewoon, je bent niet zo’n vreugdevol persoon.” Lachte Lucas “Wat wil je?” vroeg ze chagrijnig. “Laat me je een lift geven” knikte Lucas, Peyton zuchtte “eerst en vooral, je kent me niet. Ten tweede, je kent me niet” en stapte boos de auto in. Lucas bracht haar naar huis en reed daarna de auto naar de garage. Toen hij uitstapte zag hij de map op de achterbank liggen…
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 25, 2010 13:15:56 GMT -5
Leuk ;D
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 14:20:08 GMT -5
je schrijft wel mooi ;p doet me meer denken aan een film ;p
|
|
B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Feb 28, 2010 12:53:31 GMT -5
Hij opende de map en begon er in te kijken. “Nonkel Keith, kom kijken prachtige tekeningen!” zei Lucas verbaasd, Keith liep naar hem toe en keek naar de prachtige tekeningen die Peyton had gemaakt. “Zijn die van Peyton?” vroeg Keith verbaasd, Lucas knikte. En daar kwam ze aan de chagrijnige Peyton, “Wil je alsjeblieft van mijn spullen afblijven?” snauwde ze en ze trok de map uit de handen van Lucas en ze liep weer weg. “Lucas, ga maar basketballen ik ga afsluiten”knikte Keith. Lucas stond weer op de River Court en hij speelde de ene bal na de andere de ring in. “Hij is goed hé Coach” zei Keith tegen Coach Durham. “Keith, het bevalt me niet als je me iemand wilt aanpraten” zei Whitey. “Whitey, hij is goed, hij verdedigt goed en hij scoort gemakkelijk.” “Momenteel mag je mij Coach Durham noemen, Keith. Wij zijn geen vrienden meer” lachte hij. “Jij bent de oud om mijn vriend te zijn.” Lachte Keith. “Oké, ik zal met de jongen praten.” Knikte Whitey, Keith schudde hem de hand en stapte uit de auto. “Weer een prachtige goal van Lucas Scott dames en heren!” zei Mouth enthousiast in zijn micro. Jimmy zat naast hem met de laptop en maakte een paar aantekeningen. “Luke, je ziet er zo gelukkig uit. Hoe komt het?” lachte Skills, “Heb je je meisje weer gezien?” lachte Fergie. Lucas lachte, “Peyton Sawyer” plaagde Junk.
“Ja ik heb haar weer gezien. Is dit zo raar?” lachte Lucas. “Dat jij Peyton ziet? Nee, maar dat je tegen haar praat? JA!” kwam Haley lachend aangewandeld. “Het is helemaal niet zo raar!” lachte Lucas. “Sorry heren ik kom mijn beste vriend ophalen, morgen is het onze eerste schooldag”knikte Haley. “Zie jullie morgen” riep iedereen in koor. “Haley, jij vergeet dit echt nooit hé?!” lachte Lucas, “Duh, tuurlijk niet. Hier leef ik een beetje voor” glimlachte ze. Elk jaar schrijven ik en Haley een wens op voor de eerste dag van het schooljaar. En op het einde van het jaar bekijken we die om te zien of de wens is uitgekomen. Dit is al vanaf we op de middelbare school zitten. We steken hem in een oud doosje achter een losse steen in de muur. Bovenop het dak van mijn moeder haar café. Daar ligt ook onze minigolfbaan, die we zelf hebben gemaakt.
“Haley, je weet da’k altijd van je hou” fluisterde Lucas zachtjes in haar oor. “Dat is echt eng als jij dat zegt, je bent zoals een broer. Ieeuuuww” “Sufkoppie, ik bedoelde het ook vriendschappelijk hé!”lachte Lucas. “Kom laten we maar beginnen aan de voorspellingen” lachte Haley. Lucas: Dit jaar word ik een koppel met Peyton. Haley: Dit jaar krijg ik eindelijk verkering met iemand. Karen kwam naar boven gelopen en vertelde Haley dat ze naar huis moest gaan, omdat haar ouders hadden gebeld. Lucas en zijn moeder reden samen naar huis. “Ooit gaan jij en Haley nog trouwen, Lucas” glimlachte Karen. “Mam, Haley is mijn beste vriendin ze is zoals een zus voor me” knikte Lucas. “Ik zeg het alleen maar” Momenteel lees ik Shakespear Julius Caesar. Het boek dat ik van mijn mama en Haley heb gekregen. Shakespear schreef eens: “There is a tide in the affairs of men, which, taken at the flood, leads on to fortune. But omitted, all the voyage of their life is bound in shallows and miseries. On such a full sea are we now afloat, and we must take the current when it serves. Or lose the ventures before us."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 8:04:45 GMT -5
Leuk
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 8, 2010 8:08:55 GMT -5
cool
|
|