|
Post by chicary on Feb 28, 2010 12:05:00 GMT -5
Dit is een heel makkelijk spel.. Je vraagt aan de volgende persoon wat die in een bepaalde situatie zou doen en daar geeft de volgende een antwoord op en bedenkt een nieuwe situatie voor de volgende en zo gaat het de hele tijd door. Ik weet niet wat het nut ervan is, maar het leek me wel grappig. Even voorbeeldje voor mensen die mijn uitleg niet begrijpen Ik vraag: Wat zou je doen als je voor een huis van snoep stond? Antwoord: Ik zou hem opeten!! en ik stel gelijk een nieuwe vraag Wat zou je doen als je een uur geen internet had? Een van jullie mogen hier op antwoorden Ik hoop dat alles nu duidelijk is en als je toch nog een vraag hebt... vraag maar
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 12:05:59 GMT -5
Ik zou GVA-loos zijn en dus heel verdrietig!
Wat zou je doen als je hoofd heel lekker smaakte?
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 12:08:10 GMT -5
Er sambal op gooien zodat niemand het op eet xd
Wat zou je doen als kwakkwak je wens verpest?
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 12:22:12 GMT -5
Ik zou al haar wensen ook verpesten!
Wat zou je doen als je een miljoen wint?
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 12:24:52 GMT -5
Heel veel leuke dingen kopen =) Een hondje? Ik heb er al 2 maar doe er nog maar 6 bij
Wat zou je doen als ik naast je woonde?
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 12:45:04 GMT -5
Verhuizen xd
Wat zou je doen als ik Kwakkwak haar icon zou stelen?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 14:03:24 GMT -5
De icon-politie bellen en dan krijg je als straf, dat je 'vader jacob' moet zingen... op straat... in clownskleding! ;D
Wat zou je doen als ik een serenade voor je huis ging zingen?
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 14:32:29 GMT -5
Naar buiten gaan en je naar binnen laten, het is koud buiten en GVA'ers moeten gastvrij voor elkaar zijn xD (tenzij het GVA'ers zijn die verhuizen als je naast ze zou wonen)
Wat zou je doen als je werd gevraagd om model te staan voor hele lelijke kleren die echt absoluut niet populair zijn?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 11:53:36 GMT -5
Uh...vragen hoeveel ik ervoor betaald krijg, en als 't weinig is wijs ik 't af >=]
Wat zou je doen als ik zei dat ik je haatte?
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 12:02:37 GMT -5
Heel hard bij Justloveanubis gaan huilen zodat hij er gek van wordt. Wat zou je doen als ik GVA zou verlaten? (nee gebeurt niet )
|
|
|
Post by chicary on Mar 1, 2010 12:11:45 GMT -5
Jouw icon stelen... Wat zou je doen als je in de hondenpoep stapte?
|
|