|
Post by arghus on Mar 6, 2010 14:49:09 GMT -5
"Goed ik ga een boek lezen doei allemaal!" zeg ik... "Doei" zeggen Maya en Pearl... Nick knikt naar me en ik loop naar boven...
|
|
|
Post by E. on Mar 6, 2010 14:53:17 GMT -5
"Gaan jullie mee naar het park? Dan kan je de eendjes voeren Pearl" zeg ik. "Een-tjes" zegt Pearl verbaasd, ohja die had ze natuurlijk nog nooit gezien. "Ja die zijn heel lief, dan kan je ze brood voeren" zeg ik en ik pak wat oud brood van het aanrecht, dat eet toch niemand meer. "Leuk" zegt Pearl en ze loopt al vrolijk de keuken uit om haar jas te pakken.
|
|
|
Post by arghus on Mar 6, 2010 15:06:53 GMT -5
Ik heb mijn boek weer eens aan de kant gelegd en zit nu Uri Geller te kijken (Het optreden van Niek). Zometeen gaat de stuntman weer zo'n doodenge act tedoen waar hij door een stem geleid word en de meest dodelijke dingen gaat doen...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 6, 2010 16:13:15 GMT -5
Ik zit nog steeds op me kamer. Die sukkel van een Kai heeft me gewoon een week corvee gegeven, omdat ik op SCHOOL iets deed! Het is op school gebeurd, niet thuis! Jemig... Ik loop me kamer uit en haal wat te drinken uit de keuken. Het is stil in huis. Met m'n glas loop ik de woonkamer in. Waar is iedereen? Ik ga de woonkamer uit en loop naar boven. Plots hoor ik gepraat vanuit Kai's kantoortje. "We kunnen beginnen", hoor ik Kai. "Met de zintuigen?", hoor ik Arlène daarna. Ik buk me wat en probeer mee te luisteren. "Maar die Char moet eerst uit de weg...daarna kunnen we de zintuigen afnemen...", hoor ik ook. Zintuigen afnemen? Char weg? Ik ga rechtop staan en loop zo normaal mogelijk naar boven. Daarna storm ik de jongenskamer in en doe de deur achter me dicht. "JONGENS! DIT MOETEN JULLIE HOREN!", schreeuw ik. "Wat moet je", zegt Raphaël geïrriteerd. Ik zucht en wil gemeen doen, maar houd me in. "Ik..ik hoorde Kai en Arlène praten..ze zeiden iets over het afnemen van zintuigen..en Char moet weg!!", vertel ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 6, 2010 16:52:53 GMT -5
"Wat? Ownee! Dit gaan ze niet lukken! CHar blijft hier en die zintuigen gaan ze niet krijgen!" --- Srry dat ik hier niet schreef is er iemand hier die niet aan de andere RPG meedoet want in dat geval snappen jullie het allemaal wel ;D
|
|
|
Post by E. on Mar 7, 2010 4:05:17 GMT -5
Ik zit met Nick en Pearl in het park. "Nick leg die laptop nou eens weg" zeg ik vanaf de waterkant waar ik met Pearl de eendjes aan het voeren ben. "Maar ik moet deze zaak oplossen, ik ben er bijna uit" zegt Nick. Ik loop naar z'n laptop toe en zie allemaal foto's van verschillende mensen. "Ik heb het" zegt Nick dan. "Zij is het" zeg ik lachend en ik wijs een foto aan. "Hoe weet je dat?" vraagt Nick verbaasd. "Is dat echt de dader?" vraag ik verbaasd. Nick knikt. "Oh want het was maar een grapje hoor" zeg ik lachend. Nick klapt z'n laptop dicht. "Zo is het wel weer genoeg voor vandaag" zegt hij, "Pearls wil je een ijsje?" "I-j-s?" herhaalt Pearl. "Ja dat is heel lekker, kom maar" zeg ik en Pearl loopt naar me toe.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 7, 2010 4:52:30 GMT -5
'Die ouwe gaat helemaal nergens heen!' Roep ik boos. 'Kom, naar het bos!' Zeg ik. 'Wat moeten we daar!' Vraagt Jimmy. 'Oefenen voor het zwaard...' Zeg ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 5:08:19 GMT -5
Ineens zie ik ze weer... Dat meisje... die Nieke??? "Wat... wat doe je hier vraag ik bang"
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 7, 2010 5:37:33 GMT -5
Jimmy kijkt vaag voor zich heen. Ik zet mijn zonnebril af en zie een soort van schim. Een soort watergloed achtig iets. 'Kom.' Zeg ik en trek Jimmy daar vandaan. We rennen naar het bos. 'Je moet je concentreren en je zintuig optimaal gebruiken.' Vertelde ik wat Char me zei.
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 5:50:14 GMT -5
"Hoe?" ik kijk voor me uit.. Ik heb geen idee wat hij daar mee bedoeld...
|
|
|
Post by E. on Mar 7, 2010 6:01:12 GMT -5
"Twee vanilleijsjes met spikkels graag" zei ik, "Phoenix wil je ook?" "Ik eet geen ijs" zegt Nick. "En nog een erbij" zeg ik, "nu eet je wel ijs"
|
|