|
Post by Jennifer~ on Mar 7, 2010 8:02:25 GMT -5
"Ja hoe...hoe moet ik mijn zintuig gebruiken. Ik kan alleen maar dingen eten en zo", zeg ik verward. Ik snap eigenlijk nog helemaal niets van dat zintuigen gedoe. Ik weet heus wel dat het een versterkt zintuig is en dat ik nodig ben, maar ik snap nog niet hoe ik 'm moet gebruiken...
We komen aan bij een steen met een zwaard. "Wow, wat een gaaf zwaard!", zeg ik enthousiast en wil erheen lopen, maar dan houdt Raphaël me tegen. "NIET DOEN! We mogen niets aanraken", zegt hij bot. Ik deins achteruit. "O, sorry..."
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 11:04:20 GMT -5
We komen Ineens aan bij een steen met een zwaard? (in het egte anubis gaat dat 2 reeksen duren xD)... --- ''Hij heeft gelijk... het kan gevaarlijk zijn''
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 7, 2010 11:12:03 GMT -5
We komen Ineens aan bij een steen met een zwaard? (in het egte anubis gaat dat 2 reeksen duren xD)... --- ''Hij heeft gelijk... het kan gevaarlijk zijn'' Achja XDD Dit is een rpg met fantasieeeeeee 8) en we kunnen toch nog niets doen ;p
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 11:18:51 GMT -5
haha okeeej
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 7, 2010 12:49:38 GMT -5
'Jimmy, toen jij het zwaard aanraakte, werd alles wit. Wie weet wat dat ding doet!' Schreeuw ik. 'Maar... daarna zag je toch dat het zwaard de sleutel was...' Zei Kim. 'Het kan toch zijn dat we dan een andere manier hadden voor aan het zwaard te komen!' Schreeuw ik nog luider. 'We moeten wachten tot de voorspelling uitkomt en niet de voorspelling laten uitkomen.' Zeg ik kalmer. 'Ik ga hier niet blijven wachten, dit kan nog eeuwen duren!' Gilt ze en ze raakt het zwaard aan. 'Zie je!' Niks gilt ze. Nu probeert ze het er uit te trekken, maar zonder resultaat. Als een gekkin trekt ze aan het zwaard en ik schiet in de lach.
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 13:40:47 GMT -5
3 dingen: - Wie is Cindy - Wat is een gekkin - Ik zat niet aan dat zwaard?
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 7, 2010 13:50:52 GMT -5
3. Cindy moet Kim zijn xd 2. een vrouwelijke gek 1. in een visioen
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 14:31:50 GMT -5
I get it xd
|
|
|
Post by arghus on Mar 7, 2010 14:33:55 GMT -5
"stop maar met proberen dat zwaard krijg je er niet zomaar uit... het is magisch..."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 8, 2010 6:36:18 GMT -5
"O", zucht ik. Ik bekijk het zwaard. Zou er iets gebeuren als ik eraan ga likken? Misschien krijg ik dan wel een bepaalde gedachte over dat zwaard... maar het klinkt wel vies. Likken aan een zwaard. Alhoewel mijn idool Appie, de cabaratier (ja dat is hij even xD), dat wel zou doen. Dus waarom ik niet? Ik likte het zwaard en deinsde achteruit. "Gatver!", gil ik. Plots kreeg ik een gedachte voor me. Ik zag Jimmy, Raphaël, mezelf, Maya en Justin aan het zwaard trekken... Dezelfde gedachte als Raphaël had. Niet veel nieuws dus. Ik zucht en plof neer op een steen. "Oké, ik ga niet meer aan dat zwaard likken", bits ik. "Ik kreeg dezelfde gedachte als jij, Raph", vertel ik dan. Jimmy en Raphaël proesten het uit. "Dat jij dat durft... een vies zwaard likken", zegt Raphaël, die een vies gezicht trekt. "Het moest wel", zeg ik sip. Waarom blijft die Raphaël zo bot reageren... argh... "Zullen we naar huis gaan? Ik vind het wel genoeg onderzoek", zucht ik en sta op. "Is goed", zegt Jimmy. "We hebben hier toch niets te zoeken" We lopen weer het bos uit en gaan richting Anubis...
|
|
|
Post by arghus on Mar 8, 2010 9:48:02 GMT -5
We komen bij anubis aan... we doen de deur open... en lopen naar de woonkamer... daar treffen we iets vreemds aan...
|
|