|
Post by chicary on Mar 8, 2010 10:33:27 GMT -5
de kinderen komen binnen net als ik met een sessie bezig ben. Ik drink nog eens van mijn choco. "U..u zweeft!" zegt Jimmy dan. Ik knik en ik praat verder met de geest die hij nu ook ziet. "Haar! Haar zag ik toen ook!" zegt hij geschrokken. De anderen schrikken ook. "Hoe.. hoe kan dit?" zeggen ze. "Dit is haar gave" fluisterd Jimmy ze toe. Op dat moment komt Kai aanlopen, ik voel het.... het huis vertelt het me. Ik stop snel de sessie en sta weer normaal op de grond.. de geest heeft zich ook even verstopt... "Waarom al dat lawaai hire?" zegt Kai bot. "Niks" zeg ik en ik pak mijn kopje. "Kom kidz de les begint zo" zeg ik en ik neem ze mee naar de keuken en we laten Kai verbaasd achter.
|
|
|
Post by arghus on Mar 8, 2010 10:41:17 GMT -5
"Wat gaan we doen char?'' Ik kijk de oude vrouw vragend aan... ze zit echt vol... vreemde... verassingen?
|
|
|
Post by chicary on Mar 8, 2010 11:46:03 GMT -5
"Oefenen, natuurlijk!' zeg ik vrolijk en ik pak wat spullen te voorschijn.. een gehoortoetsding.. Paar bakjes met kruiden... een kaart met piepe kleine landjes.... hele zachte eende knuffeltjes..."Haha die zijn grappig!" zegt Jimmy. "Ja die zijn ook voor jou.. in elk beestje zit iets verstopt.. kan jij het zonder het eruit te pakken al voelen? Dat is jouw test vandaag" zeg ik vrolijk.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 12:02:44 GMT -5
Ik nam ondertussen een glas cola uit de koelkast.
|
|
|
Post by arghus on Mar 8, 2010 12:12:10 GMT -5
Ik begin aan mijn test... het is best moeilijk maar het gaat steeds beter...
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 12:41:44 GMT -5
Ik kijk gespannen naar Jimmy.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 8, 2010 12:56:17 GMT -5
Ook ik kijk nieuwsgierig naar Jimmy... hoe hij die test doet. Sorry voor mij oh-zo-originele post xD (zie hierboven )
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 13:17:01 GMT -5
Daarna keren we met z'n allen terug naar de kamers. 'Raph, wil je me eens de zolder tonen?' Vroeg Jimmy. 'Ik ook!' Gilde Kim.
|
|
|
Post by chicary on Mar 8, 2010 13:53:29 GMT -5
"Wacht"zeg ik. Ze kijken om. "Dit was het nog niet voor vandaag"zeg ik. " Oh"zeggen ze en ze komen terug. "Hier, dit moet jij doen"zeg ik en ik geef de landkaart aan Raphael. "Wat moet ik ermee?"zegt hij. "Hang het tien meter van je af en zeg dan van boven naar beneden de landjes"zeg ik. "Wat onmogelijk! Die landjes... ze zijn zo klein"zegt hij. "Ja zo leer je jezelf op de kleinste dingen te focussen en je kracht te beheersen, als je ze hebt benoemt ga ik ze daarna aan wijzen.. kijken of het je dan nog steeds lukt"zeg ik. Raphael slikt.. ja ik weet het hij begint gelijk met de moeilijkste oefening van allemaal, maar ik weet dat ik de lat hoog bij hem kan leggen. Ik verwacht echt veel van hem.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 14:31:41 GMT -5
'Land... Nederland..., Spanje, Griekenland, Egypte.' Zei ik en ik moest lachen.
|
|
|
Post by arghus on Mar 8, 2010 14:34:21 GMT -5
"Wojoow... dat jij dat kan" zeg ik verbaasd...
|
|