|
Post by Jennifer~ on Mar 8, 2010 14:37:48 GMT -5
Hij is wel goed, zeg, die Raphaël... O ja, dat komt natuurlijk door zijn ogen. "Ik wil ook mijn test doen", zeg ik vrolijk.
|
|
|
Post by arghus on Mar 8, 2010 14:43:41 GMT -5
''Ik ben benieuwd... succes!" zeg ik lachend... "Wat heb je voor haar in petto Char?"
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 14:45:40 GMT -5
'Ik ben ook benieuwd!' Riep ik uit.
|
|
|
Post by chicary on Mar 9, 2010 11:18:54 GMT -5
"Uhhhm even kijken" zeg ik en ik graai in mijn grabbeltonxD. "Oja de kubus" zeg ik vrolijk. "De kubus? Dat is zo'n spel dat je de goede kleuren aan elke kant bij elkaar moet zoeken.. wat heeft dat met proeven te maken?" zegt ze. "Ik wil dat je de kubus opeet" zeg ik. Raphael begint heel hard te lachen. "Wat dat past toch niet?" zegt ze verontwaardigt. "Je moet je kracht gebruiken dan zul je het snappen... ik wil de kubus pas terug als alle kleurtjes goed zitten" zeg ik. "Wat? Ik kan niet zien met mijn mond... dat doe je alleen met je ogen... heeft u echt geen andere proef voor mij?' zegt ze. Ik schud. Met tegenzin stopt ze een stukje van het blok in haar mond. Raphael begint alleen maar harder te lachen. "Kijk een baby die aan een blokje sabbelt" proest hij uit. "Ik lachte jou toch ook niet uit? Dit kan jij niet dus houd je mond... weet je wat ... jij mag het na haar proberen" zeg ik lachend. "Ja.. uhhh dus echt niet" zegt hij en hij kijkt.. stil verder naar haar. "Ik proef smaken.. maar niet zo goed..wacht." zegt ze en beweegt het blokje. Ja nu zal ze echt goed met haar kracht oefenen... in elk blokje zit maar 1% smaak... ik heb het haar niet bepaald makkelijk gemaakt.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 11:29:11 GMT -5
'Komaan Kim, als je dit nog niet kan!' Pest ik haar.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 9, 2010 14:04:30 GMT -5
Geconcentreerd sabbel ik op de kubus (whaha XD). Het moet me lukken... het moet me lukken... Ik proef weer dezelfde smaak als bij de vorige. Na een tijdje zit de kubus helemaal in m'n mond. "Huh..." zegt Raphaël verontwaardigd. "Dit kan niet" Ik blijf geconcentreerd op de kubus. Ik proef steeds de smaken van de kleurtjes... Plots krijg ik het beeld voor me van de kubus. Alsof ik hem gewoon in me handen houd. Gewoon normaal, dus. Nog steeds geconcentreerd maak ik de kubus goed. Na een tijdje haal ik de kubus uit me mond. De kleurtjes zitten perfect! Ik lach. "Gelukt!!" Char klapt. "Goed gedaan, hoor", knikt ze lachend. Ze pakt de kubus over. "Uh, daar zat speeksel aan van mij?", vraag ik verbaasd. "Nee hoor?" Ik trek me wenkbrauw omhoog. "Het zal wel", lach ik. "Zie je nou wel, Raph! Het is me gelukt!"
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb getypt xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 14:09:09 GMT -5
Ik vond het alles behalve netjes en elegant.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 9, 2010 14:25:30 GMT -5
"Ja ja, je kan niets meer zeggen, omdat je zo verbaasd bent!", lach ik. "Go Kim, go Kim!" Char kijkt me strak aan. "Wat?", zeg ik onwetend. "Ik mag toch wel blij zijn, dat het gelukt is?" Ik zucht en sta op. "Hoge nood", zeg ik snel en ren naar de toilet beneden.
weet niets te typen.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 14:31:58 GMT -5
'Dit is saai-aaaai.' Gaap ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 2:26:11 GMT -5
Ik schiet in de lach... wat een vreemde test..."wie is de volgende en wat moet hij of zij doen?"
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 6:37:19 GMT -5
'Wees niet te snel, m'n kind.' Zegt Char. 'Neem de tijd...' Zei ze zacht. 'Ik ben klaar! Laat dat visioen maar uitkomen!' Zei Jimmy. 'Nee!' Riep Char. 'Hoezo niet?' Vraagt Kim. 'Je moet niet het visioen willen laten uitkomen, laat het van zelf komen.' Zeg ik rollend met mijn ogen. 'Zeer goed...' Complimenteerde ze me. Ik lachte.
|
|