|
Post by E. on Mar 10, 2010 10:55:07 GMT -5
Nadat ik met Nick en Pearl een ijsje had gegeten had ik nog even de stad laten zien. Nick vond het nog zo raar dat er gewoon spelletjes over detectives en misdaadoplossers gemaakt werden. "Dat is een uiterst serieuzee zaak, niet iets wat je zomaar voor de lol gaat doen, ze moeten die spelletjes alleen maar voor echte detectives maken, om te oefenen" had hij gezegd en ik had hem uitgelachen, hij snapte niet waarom. Na een tijdje besloten we maar weer naar het huis te gaan en we zaten nu in de taxi.
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 11:34:25 GMT -5
Ik was het zat met al die testen en ging naar huis een boek lezen...
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 11:38:55 GMT -5
Mijn telefoon ging. 'Claire!' Riep ik blij. 'Hoe gaat het?' Vroeg ze. 'Goed!' Riep ze luid. Ik lachte. 'Shoppen? Nee, geld is op. Nee ik moet geen geld van je, zal wel gaan. Ik kan gewoon niet.' Zei ik. 'Ja, doei!' Zei ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 12:27:53 GMT -5
''Je blijft maar dingen zeggen over... verbeelding... kunst... illusie... maar ik snap nogsteeds niet wat dit allemaal met mij te maken heeft... en de enige reden dat ik naar jou toegekomen ben is omdat jij mischien gek genoeg bent om me te geloven, om me te helpen...'' lees ik...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 10, 2010 12:51:26 GMT -5
"Ik ga even...wat voor mezelf doen", zeg ik en loop de woonkamer uit. In de deur gebaar ik naar Raphaël dat hij me moet volgen. Raphaël begrijpt het en gaat de woonkamer uit. "Wat?", fluistert hij geïrriteerd. "Wow, kan het ook een keer wat aardiger?", vraag ik. "In ieder geval... kun je me de zolder laten zien?" "Nu?" "Ja, nu!" lach ik. "Alsjeblieft?" Ik zet me liefste ogen op. "Die helpen niet bij mij. En vooral niet als ze van jou zijn", zucht Raphaël. "Maar ik vind het goed" Ik lach en we lopen voorzichtig naar boven. Kai zit rustig in z'n kantoor met Arlène, mooi zo. We sluipen langs het kantoortje, naar de zolderkamer...
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 12:58:45 GMT -5
''Dat is... cortez.... Hij oud... vies... vreemd... maar mischien... mischien is hij wel de enige die me kan helpen... ik kijk om me heen.... Ik heb het gevoel dat ik bekeken word... Dan pas merk ik hoe vies mijn kleren zijn... ik zie er uit als een dienstmeisje'' Lees ik. (3 uitspraken samengevoegd in een vaagverhaal xD)
|
|
|
Post by E. on Mar 10, 2010 13:02:50 GMT -5
''Dat is... cortez.... Hij oud... vies... vreemd... maar mischien... mischien is hij wel de enige die me kan helpen... ik kijk om me heen.... Ik heb het gevoel dat ik bekeken word... Dan pas merk ik hoe vies mijn kleren zijn... ik zie er uit als een dienstmeisje'' Lees ik. (3 uitspraken samengevoegd in een vaagverhaal xD) I don't get it.. (ik snap het niet)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 10, 2010 13:20:22 GMT -5
Ik graai in me haar naar een speldje. Ik heb er echt honderden in. Nou ja, overdreven gezegd. Ik forceer het slot met het speldje en de deur gaat open... We lopen voorzichtig naar boven, terwijl ik nog even achterom kijk. Op de trap blijf ik even staan. "Ik vind het best eng", stamel ik. Raphaël lacht. "Jij was toch zo'n grappenmaker en horrorfreak?" "Ja!" zeg ik vastberaden. "Ik..ik..ben ook niet bang. Dat was een uh, laat maar" Ik loop Raphaël voorbij en ga vol zelfvertrouwen de zolderkamer in. Het is een enorme ruimte... en er staat een telescoop. "Wow", zeg ik verbaasd met grote ogen. Ik ren naar de telescoop en kijk erdoorheen. "Hij kan ons dus echt afkijken... Hé, ik zie Jimmy... hij leest een boek" "Heel interessant", zucht Raphaël. Ik draai me om en zie hoe Raphaël met z'n vingers langs de boekenkast gaat. "Hé, studiebol", plaag ik. Raphaël draait zich verschrikt om. "Hè, wat?! Ik deed niets. Ik keek gewoon hoe...hoe stoffig het hier wel niet is", liegt hij. Ik knik wat ongelovig. "Je kan het best toegeven, hoor", zeg ik. "Wat toegeven?", vraagt hij. "Dat je van boeken houdt... en zo" Ik loop naar de boekenkast en bekijk de rij met boeken. Hé... hier staat niets... of toch... Ik ga met me hand wat verder in de boekenkast en haal er een klein boekje uit. Heel stoffig en bruin. Ik blaas het stof eraf en lees dan Diary. "Een dagboek", fluister ik. Ik open het. "Van... Arlène" Oeps... mag ik dat wel lezen? "Uh..." stamel ik. "Wat nou? Niet terugkrabbelen... lees voor!" dringt Raphaël aan. "Maar... het is een dagboek..." "So? Ze is er niet, hoor. En het is Arlène maar" Raphaël zucht en pakt het dagboek uit m'n handen. "Ik lees het wel vóór", zucht hij en begint te lezen...
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 13:33:04 GMT -5
Dat is uit the longest journey XD (net als die film The Balance in andere RPG XD) ---
Cherry Cherry Boom Boom GAGA! Owhoooo Boy we've had a real good time and I wish you the best on you way... EH EH
Ik luister Lady GAGA op mijn laptop (dat was al duidelijk xD)...
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 13:34:05 GMT -5
Ik graai in me haar naar een speldje. Ik heb er echt honderden in. Nou ja, overdreven gezegd. Ik forceer het slot met het speldje en de deur gaat open... We lopen voorzichtig naar boven, terwijl ik nog even achterom kijk. Op de trap blijf ik even staan. "Ik vind het best eng", stamel ik. Raphaël lacht. "Jij was toch zo'n grappenmaker en horrorfreak?" "Ja!" zeg ik vastberaden. "Ik..ik..ben ook niet bang. Dat was een uh, laat maar" Ik loop Raphaël voorbij en ga vol zelfvertrouwen de zolderkamer in. Het is een enorme ruimte... en er staat een telescoop. "Wow", zeg ik verbaasd met grote ogen. Ik ren naar de telescoop en kijk erdoorheen. "Hij kan ons dus echt afkijken... Hé, ik zie Jimmy... hij leest een boek" "Heel interessant", zucht Raphaël. Ik draai me om en zie hoe Raphaël met z'n vingers langs de boekenkast gaat. "Hé, studiebol", plaag ik. Raphaël draait zich verschrikt om. "Hè, wat?! Ik deed niets. Ik keek gewoon hoe...hoe stoffig het hier wel niet is", liegt hij. Ik knik wat ongelovig. "Je kan het best toegeven, hoor", zeg ik. "Wat toegeven?", vraagt hij. "Dat je van boeken houdt... en zo" Ik loop naar de boekenkast en bekijk de rij met boeken. Hé... hier staat niets... of toch... Ik ga met me hand wat verder in de boekenkast en haal er een klein boekje uit. Heel stoffig en bruin. Ik blaas het stof eraf en lees dan Diary. "Een dagboek", fluister ik. Ik open het. "Van... Diana" Diana moet dat niet in de andere RPG?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 10, 2010 13:41:58 GMT -5
Ik graai in me haar naar een speldje. Ik heb er echt honderden in. Nou ja, overdreven gezegd. Ik forceer het slot met het speldje en de deur gaat open... We lopen voorzichtig naar boven, terwijl ik nog even achterom kijk. Op de trap blijf ik even staan. "Ik vind het best eng", stamel ik. Raphaël lacht. "Jij was toch zo'n grappenmaker en horrorfreak?" "Ja!" zeg ik vastberaden. "Ik..ik..ben ook niet bang. Dat was een uh, laat maar" Ik loop Raphaël voorbij en ga vol zelfvertrouwen de zolderkamer in. Het is een enorme ruimte... en er staat een telescoop. "Wow", zeg ik verbaasd met grote ogen. Ik ren naar de telescoop en kijk erdoorheen. "Hij kan ons dus echt afkijken... Hé, ik zie Jimmy... hij leest een boek" "Heel interessant", zucht Raphaël. Ik draai me om en zie hoe Raphaël met z'n vingers langs de boekenkast gaat. "Hé, studiebol", plaag ik. Raphaël draait zich verschrikt om. "Hè, wat?! Ik deed niets. Ik keek gewoon hoe...hoe stoffig het hier wel niet is", liegt hij. Ik knik wat ongelovig. "Je kan het best toegeven, hoor", zeg ik. "Wat toegeven?", vraagt hij. "Dat je van boeken houdt... en zo" Ik loop naar de boekenkast en bekijk de rij met boeken. Hé... hier staat niets... of toch... Ik ga met me hand wat verder in de boekenkast en haal er een klein boekje uit. Heel stoffig en bruin. Ik blaas het stof eraf en lees dan Diary. "Een dagboek", fluister ik. Ik open het. "Van... Diana" Diana moet dat niet in de andere RPG? Omg, oeps! :x WHAHAHA wat dom van me ik raak niet door de war met namen, maar wel met verhaallijnen hahaha ff veranderen..
|
|