|
Post by arghus on Mar 11, 2010 2:44:42 GMT -5
Diana moet dat niet in de andere RPG? Omg, oeps! :x WHAHAHA wat dom van me ik raak niet door de war met namen, maar wel met verhaallijnen hahaha ff veranderen.. Haha lastig...
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 11:38:34 GMT -5
'Eten!' Riep Arlene.
|
|
|
Post by arghus on Mar 11, 2010 12:40:57 GMT -5
Ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten...
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 12:45:10 GMT -5
Ik zet even mijn zonnebril af. 'Ziet er lekker uit!' Complimenteerde ik Arlene. Ze lachte wat.
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 13:18:58 GMT -5
Ik kom thuis met Nick en Pearl. "Eten!" hoor ik. "Precies op tijd" zeg ik lachend. "Ja ik heb honger als een paard" zegt Nick lachend. "Ooh, daar had ik nog niet aan gedacht, Arlene weet nog niet dat jullie er zijn" zeg ik. "Dat zal ze zo wel zien dan" zegt Nick en hij loopt al de eetkamer in.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 11, 2010 13:23:30 GMT -5
Stiekem had ik het dagboek meegenomen... Misschien stond er wel wat in, aangezien Arlène de vrouw is van Kai... en Kai vast wel meer weet. En hallo, welke man en vrouw vertellen elkaar nou niet de diepste geheimen? Ik schuif het dagboek onder m'n truitje en begin onschuldig te eten.
|
|
|
Post by arghus on Mar 11, 2010 14:32:10 GMT -5
Ik ben aan het eten als mijn hoofd ineens zwaar begin te voelen... ik word duizelig... ik krijg hoofdpijn ik val van mij stoel op de grond waar ik stil blijt liggen....
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 14:37:14 GMT -5
Pearl begint gelijk te huilen. "Rustig maar hij gaat gewoon even slapen" zeg ik snel maar het werkt niet. Ik zie dat Nick al naar Jimmy toeloopt. "Hm, geen schoten gevonden in het lichaam, geen moordwapen" zegt Nick en hij haalt een vergrootglas uit z'n zak. "Nick, dit is geen zaak!" roep ik boos.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 12, 2010 11:32:17 GMT -5
Jou spongebob plaatje is hipppp, Kwakkie ! Die van Chicary trouwens ook met patrick XDVerbaasd kijk ik naar Jimmy die op de grond ligt. "Heeft hij niet gewoon honger?", vraag ik twijfelachtig. Daar word je ook duizelig van... tenminste dat heb ik soms als ik honger heb.
|
|
|
Post by chicary on Mar 12, 2010 13:40:19 GMT -5
Jou spongebob plaatje is hipppp, Kwakkie ! Die van Chicary trouwens ook met patrick XDVerbaasd kijk ik naar Jimmy die op de grond ligt. "Heeft hij niet gewoon honger?", vraag ik twijfelachtig. Daar word je ook duizelig van... tenminste dat heb ik soms als ik honger heb. Dankje Ik kijk nog even rond in het huis. "Wat gebeurt er?" hoor ik Arlene zeggen. Oeh spannend! Er gebeurt iets! Daar moet ik heen! Ik loop naar de woonkamer. Ik kijk rond en zie opeens Jimmy op de grond liggen. "Ach jochie toch ben je gevallen?" zeg ik en ik loop naar hem toe. "Hij viel zo maar flauw" Zegt een meisje wat huilt. "hhmmm" zeg ik en ik tik op zijn hoofd met het magische lepeltje waarmee ik mijn choco drink. *Pling* de jongen schiet weer overeind. "Wat? Wat is er gebeurd?' zegt hij. "Ik-ik-ik had zo'n vreemde droom" zegt hij. "Rustig maar alles komt goed" zeg ik en de anderen helpen hem opstaan en parkeren hem even op de bank. "Je leeft nog!" zegt het kleine meisje wat net huilde en geeft hem een knuffel. "Ahh wat schattig" zeg ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 12, 2010 13:46:52 GMT -5
"wat...wat is er gebeurt?"
|
|