|
Post by lalalanubis on Mar 12, 2010 14:10:48 GMT -5
'Aanstellerij!' Mompel ik. Maar dan besef ik dat dat niet goed is. Ik buig me over Jimmy heen.
|
|
|
Post by arghus on Mar 12, 2010 14:15:12 GMT -5
Ik probeer te gaan staan maar alles begint te draaien... mijn ogen beginnen vreemd licht te geven... dan zak ik weer in elkaar...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 12, 2010 14:27:26 GMT -5
Wat gebeurd er toch met Jimmy? Ik sta er maar wat bij en kijk angstig naar Jimmy en hoe iedereen om hem heen staat. Ik weet even niet wat ik moet doen.
|
|
|
Post by arghus on Mar 12, 2010 14:32:13 GMT -5
"Gif..." is het enige wat ik kan uitbrengen... dan vallen mijn ogen dicht, word alles zwart en weet ik niets meer...
|
|
|
Post by chicary on Mar 12, 2010 14:39:03 GMT -5
Hmm gif? Ja dat verklaarde waarom mijn magische lepeltje werkte.. die helpt alleen bij zware ziektes... ik doe zijn oog even open en schijn er met een lampje in. Hmmm de pupil reageert niet snel.. dit moest een zenuwaantastend gif zijn... wat had ik daar ook al weer voor drankje voor? Hmm moet ik thuis eens nazoeken.."En?' zeggen de mensen om mij heen. "Houd hem goed in de gaten, jij, houdt zijn hartslag bij, jij voelt of hij niet warmer wordt en jij.. jij gaat met mij mee... ik weet namelijk even niet meer waar dat boek ligt" zeg ik. "Welk boek? Uw toverboek?' zegt Raphael lachend. "Ja" zeg ik en ik denk nog eens na.. waar heb ik dat ding gelaten. "Bent u een heks?" zegt Raphael geschrokken. "Nee joh gekkie.. ik vind het wonderbaarlijk als je mensen kan genezen met simpele drankjes.. gewoon BETOVEREND" zeg ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 12, 2010 14:41:13 GMT -5
Ik hoor stemmen... vaag in de verte... ik kan mijn ogen niet open doen... ik voel niets...
|
|
|
Post by chicary on Mar 12, 2010 14:54:34 GMT -5
Ik loop met mijn rekje naar buiten.. op naar mijn huisje!
|
|
|
Post by arghus on Mar 12, 2010 17:07:45 GMT -5
ik wacht... op iets... iemand... maar er verandert niets
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 13, 2010 4:57:20 GMT -5
Ik vond het niets. 'Shoppen?' Stuurde Claire. Ik zuchtte luid en klapte m'n mobiel dicht.
|
|
|
Post by arghus on Mar 13, 2010 6:54:43 GMT -5
het is eng.. stil... ik probeer mijn ogen open te doen maar het gaat niet...
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 13, 2010 7:03:21 GMT -5
Ik wil mijn zonnebril nemen, maar die is er niet. 'Help...' Fluister ik. Alles draait om me heen en ik zie het kleinste detail. Ik hou me vast aan een stoel. 'Waar is m'n zonnebril..?' Vroeg ik zachtjes.
|
|