|
Post by arghus on Mar 13, 2010 7:13:38 GMT -5
Ik begin weer beelden te zien... het zwaard... wij in een circel... donkere druïden... ik voel me vreemd... zo... zo onwerkelijk! Alsof.. alsof ik niet besta.... alsof ik door de ogen van iemand kijk.... anders kan ik het niet beschrijven.
|
|
|
Post by E. on Mar 13, 2010 8:03:35 GMT -5
Als Pearl Het jongetje bleef alleen maar slapen, ik denk dat hij erg moe was. Ik vond een mooi dingetje op de kast. Je kon het op je hoofd zetten en dan werd alles wat donkerder. Vrolijk liep ik met mijn nieuwe speeltje weer de kamer in. "Kijk Maya wat ik heb gevonden" zeg ik vrolijk.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2010 10:15:33 GMT -5
Plots zie ik Raphaël wat instabiel worden. Alsof hij elk moment kan vallen. "Raph? Gaat het?" vraag ik behulpzaam. Ik moet toch aardig zijn tegen iedereen, dus ook tegen hem. "Mijn...zonnebril..." mompelt hij. O, hij heeft z'n zonnebril nodig!! Ik kijk om me heen en zie plots Pearl met z'n zonnebril. "Uh, Pearl?" vraag ik verlegen. "Kijk, dat speeltje wat je daar hebt hè... is eigenlijk van deze jongen hier", vertel ik, terwijl ik Raphaël vast houd, zodat hij niet om valt. "Mag ik er niet mee spelen dan?" vraagt Pearl sip. "Nou, het is geen speelgoed..." zeg ik lachend. Ik werp een blik naar Maya en fluister: "Raphaël kan het licht niet meer verdragen", fluister ik. Maya schrikt en probeert de zonnebril terug te krijgen van Pearl. "Sorry Malaa", zegt Pearl, die nu bijna moet huilen van angst. Maya troost d'r en geeft Raphaël de zonnebril terug. "Dankje", zucht hij.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 13, 2010 13:02:56 GMT -5
Mijn hoofd blijft maar draaien en ik ga vlug naar boven, maar net als ik op de zevende trede sta, val ik neer op de trap.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2010 13:40:46 GMT -5
Plots horen we iemand van de trap donderen. Ik ren de hal in en zie Raphaël onderaan de trap liggen. "Raphaël?" zeg ik verbaasd. "Auw..." mompelt Raphaël. Ik kniel bij hem neer en doe z'n zonnebril af. Z'n ogen zitten nu toch dicht... O nee! Wacht! Dat is ernstig!! Straks is hij bewusteloos! O nee!! "CHAR, MAYA, IEMAND!" gil ik. De rest komt meteen de hal ingerend. "Wat is er? Oooo... wow", zegt Maya geschrokken met haar hand voor haar mond.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 13, 2010 14:16:08 GMT -5
'Alles is in orde.' Zeg ik en probeer recht te staan. 'Een paar blauwe plekken.' Zeg ik droog.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2010 15:50:31 GMT -5
"Maar..hoe kan je nou van de trap af donderen?" vraag ik verward. "Jeetje, dat kan toch wel?" zucht Raphaël. "Ik stapte gewoon over een treetje heen" Hij rent naar boven en is al gauw uit zicht. Ik haal me schouders op. Ik begrijp hem echt niet... Soms lijkt hij aardig en dan doet hij ineens weer bot. Ik loop naar me kamer en doe de deur dicht. Daarna plof ik neer op me bed en haal het dagboek van Arlène onder m'n trui tevoorschijn.
|
|
|
Post by E. on Mar 13, 2010 15:57:57 GMT -5
Pearl Ik ga naar het meisje toe dat mijn speelgoed had afgepakt, misschien had ze er nog een voor mij. Ik klop op de deuren van alle kamers, want ik weet natuurlijk niet waar ze zit.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2010 16:01:42 GMT -5
Och, wat is die jongen toch leuk... Kai heet hij... echt een droomprins, lees ik. Dit lijkt me iets te ver terug in de tijd. Dit gaat meer over hoe ze elkaar ontmoet hebben. Lekker interessant, joh... Ik blader wat verder in het dagboek, totdat er plots geklopt word op de deur. Ik sla het dagboek dicht en doe hem onder me kussen. Daarna loop ik naar de deur en open hem. "O... hé Pearl", glimlach ik. "Wat kom jij nou doen?"
|
|
|
Post by arghus on Mar 13, 2010 18:39:01 GMT -5
ik blijf proberen mijn ogen open te doen maar het luktniet..
|
|
|
Post by arghus on Mar 13, 2010 18:39:53 GMT -5
spammm almost 1900
|
|