|
Post by arghus on Mar 13, 2010 18:40:29 GMT -5
1900 posts xD ga nu slape
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 14, 2010 5:57:24 GMT -5
Ik lig in bed te piekeren.
|
|
|
Post by E. on Mar 14, 2010 7:39:51 GMT -5
Als Pearl "Ik wilde vragen of je nog zo'n speelgoedding voor me had" zeg ik verlegen. Ineens zie ik dat ze een boekje vastheeft. "Verhaaltje! Verhaaltje!" roep ik vrolijk.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 14, 2010 10:21:47 GMT -5
Ik belde met Claire. 'Hey Matt! Ik heb een nieuw kleedje! In het zwart, met glitters!' Begon ze. 'Leuk, ehm, ik belde omdat ik me wat verveelde.' Zei ik. 'Dus dan bel je maar naar mij?' Zei ze verontwaardigd. 'Maar goed, kan ik je niet kwalijk nemen in zo'n lelijk huis met al die saaie mensen en die oude taart.' Zei ze. Ik grinnikte.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 14, 2010 14:23:57 GMT -5
"Uh..." stamel ik verlegen. Ik ga echt niet voorlezen uit dit boek. Dit is een dagboek! Niet van mij, maar zij snapt het toch niet... daar is ze veels te jong voor. "Ik heb wel een zonnebril voor je", zeg ik vrolijk, om van onderwerp te veranderen. Ik ga naar m'n bureau en trek de la open. Ik haal er een mooie roze hartjeszonnebril uit. "Je mag deze wel", lach ik. "Ik heb hem toch dubbel" Pearl is meteen het boek vergeten en pakt de zonnebril enthousiast aan. "Dankjewel!!" lacht ze en rent vrolijk de kamer uit. Ik zucht en ga weer op me bed zitten.
|
|
|
Post by E. on Mar 14, 2010 14:28:59 GMT -5
Als Pearl Ik zette m'n mooie zon-ne-bril, zoals ze dat noemde, op mijn hoofd. Ik snapte nog niet waarom ze speelgoed hadden om alles donker te maken, maar ik vond het nu al leuk.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 15, 2010 12:31:08 GMT -5
Ik viel in slaap. Ik had weer beelden van dat zwaard. 'De tijd is gekomen...' Zei de oude vrouw in mijn gedachten.
VOLGENDE OCHTEND ONDER HET VOGELGEFLUIT VAN HET AL ANDERHALF JAAR OUDERE PUDDINGKOEKJE=D
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 15, 2010 14:40:43 GMT -5
Ik lag nog te slapen met het dagboek van Arlène op me buik. *Droom* Huppelend door een gras veld... heerlijk in de zon... in een witte jurk (ghehe xD heel origineel...nót)... Ik laat me neervallen in het gras en doe me ogen dicht, door de felle zonnestralen... Plots voel ik iets in me haar... Ik doe me ogen open en zie het gezicht van...Van schrik schiet ik wakker. "Huh", mompel ik. Ik schud me hoofd wakker en knipper met me ogen. "Was dat nou het gezicht van...Raphaël?" Ik zucht. "Vage droom... héél vaag..." Ik kijk naar me kleding en zie dat ik me niet had omgekleed gisteravond. Bovendien had ik het dagboek niet opgeruimd. Ik was zeker moe. Ik gaap en stap uit me bed. Ik pak me douche spullen en kleding en loop de kamer uit. Ik ren gauw naar de badkamer en glip er gauw in. Ik neem een snelle douche en kleed me aan. Even een snelle spiegel check: cdn.buzznet.com/media/jjr/headlines/2009/04/selena-gomez-beezus-qumby.jpg . "Perfect", lach ik. Ik loop de badkamer uit en huppel terug naar me kamer, als ik zowat bijna tegen Raphaël aan bots. "O, sorry", giechel ik. "Ja ja", zucht Raphaël. Ochtendhumeur...? Ik haal me schouders op en loop verder naar beneden.
|
|
|
Post by arghus on Mar 16, 2010 14:43:13 GMT -5
Kei origineel xD --- Als ik me aangekleed heb... mijn tanden gepoets en mijn haar gedaan heb loop ik naar beneden en ga ik aan tafel zitten... er is nog niemand alleen Arlene staat bij de tafel... ze glimlacht... het zou lief moeten zijn maar het ziet er doodeng uit... Ik schiet in de lach... Arlene trekt haar wengbrauw op en loopt dan de keuken in...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 16, 2010 15:09:00 GMT -5
Ik loop de eetkamer in en zie Jimmy zitten. "Goedemorgen zonder zorgen!" zeg ik vrolijk. Ik ga aan tafel zitten en pak meteen een broodje, die ik vol smeer met pindakaas. "Mjummie", zwijmel ik. "Pindakaas!!" xD
|
|
|
Post by E. on Mar 16, 2010 15:36:45 GMT -5
Als Pearl Ik had vanochtend pin-da-kaas gegeten. Ik vond het niet lekker, maar Maya zei nog dat ik het op een brood-je moest doen en niet zo opeten, misschien kwam het daardoor. Maya was nu met Mr. Nick weg. Ik liep naar de kamer omdat ik mensen hoorde praten. "Hallo" zei ik zachtjes.
|
|