|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 10:39:16 GMT -5
"Met iets... en wat is dat iets dan?" Vraag ik. Misschien kan die Kai ons wel helpen, maar ik vind het toch wel eng. "Dat weet ik niet... maar laten we gewoon erheen gaan", zegt Raphael vastberaden. "Maar straks is hij iets van plan!" Schreeuw ik bijna. "Ik ga echt niet mee" "Maar het moet", zucht Raphael. "Kom op, zeg. Ga gewoon mee" "Nou.... oké..." zucht ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 18, 2010 10:40:12 GMT -5
Ik loop achter de rest aan die naar Kai gaat...
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 10:46:00 GMT -5
Als Pearl Iedereen ging ineens weg, naar iets dat ze K-a-i noemden. Ineens zie ik dat de grote poort waardoor ik naar binnen kwam (de voordeur) openging. "Mystic Maya!" roep ik vrolijk en ik ren naar haar en Mr. Nick toe. "Ben je lief geweest toen we weg waren?" vraagt Maya. Ik knik. "Kijk" zeg ik en ik laat haar m'n nieuwe speeltje zien. "Waar is iedereen eigenlijk?" vraagt Maya terwijl ze mijn mooie speeltje ook heel mooi vindt. "Naar K-a-i" zeg ik. "Nick, pas jij even op Pearl? Ik ben zo terug" zegt Maya en ze rent naar boven. "Nou kleine Pearls, wat gaan we doen?" vraagt Mr. Nick. "Ik wil niet met jou spelen, ik wil met Mystic Maya spelen" zeg ik en ik ren achter haar aan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 13:44:03 GMT -5
We staan boven voor het kantoor van Kai. "Hé, daar is Maya ook!" Zeg ik vrolijk. Wacht, waarom ben ik vrolijk? We gaan naar Kai! Het zal wel. "Hé", zegt Maya gehaasd. "Waarom staan we hier eigenlijk?" "We moesten hierheen komen..." zeg ik twijfelachtig.
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 13:45:49 GMT -5
"Waarvoor dan?" vraag ik. Het leek me nou niet dat Kai gezellig een praatje wilde maken...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 13:53:36 GMT -5
"Geen idee", zeg ik en haal me schouders op. Ik leun tegen de deur, maar dan gaat plots de deur open. Ik val zowat naar achteren. "Hé!! Wow", zeg ik geschrokken en stap naar voren. "Je kan de volgende keer ook wel even waarschuwen, hoor" "Moet je maar niet zo voor de deur staan", bitst Kai. "Ik mag toch zelf weten waar ik sta? Maar uh, vertel ons nou maar wat je wilde vertellen", zeg ik geïrriteerd en sla me armen over elkaar.
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 13:55:12 GMT -5
"Gaat het?" vraag ik aan Kim. Ze knikt. "Maar met hem niet als hij zo doorgaat" fluistert ze tegen mij en ze kijkt boos naar Kai.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 14:20:39 GMT -5
Met Kai ga ik zeker weten nog een grap uithalen. Dat moet gewoon. Maar dat moet dan wel heel stiekem, anders word ik zeker weten weggestuurd. "Doe nou niet zo ongeduldig, anders help ik jullie helemaal niet meer!" Zegt Kai streng. "O o o, Kim bedoelde het niet zo. We willen gráág u hulp hebben", zegt Jimmy snel. "Doe nou even aardig. Jij wilt toch ook van je gevoelige smaakpupillen af?!" sist hij daarna naar mij. "Goed... kom maar even mee m'n kantoor binnen. Daar is het wat meer privacy", vertelt Kai verder. Hij leidt ons naar binnen en ik plof neer in een stoel. Een hele ouderwetse stoel. Ik ben nog nooit in dit kantoor geweest, niemand eigenlijk. Het is hier ook verboden voor ons.
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 14:23:01 GMT -5
"Het is lelijk hier" zeg ik en ik ga op iets zitten dat op een stoel lijkt..
|
|
|
Post by arghus on Mar 18, 2010 14:25:03 GMT -5
"Maya..." Kai kijkt scherp naar Maya en ineens komt Arlene ook binnen lopen (wojoow kai en arlene verschillen hier al veel van in de serie moeten wij ook dimlicht enzo???)
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 14:26:40 GMT -5
"Ja?" zeg ik terwijl ik niet probeer te laten merken dat ik een beetje bang van hem wordt.
Off-topic: Ja inderdaad bij ons zijn ze allebei al heel onaardig xD En ik ben niet zo'n nerd die alles opneemt xD
|
|