|
Post by arghus on Mar 18, 2010 14:29:55 GMT -5
"Nou..." ik kijk verwachtingsvol om me heen... Dan begint Arlene te praten... "Wat willen jullie weten?" vragt hij... Kai kijk haar betekenisvol aan...
Offtopic: Arlene is te onaardig vergeleken bij de serie momenteel en Kai is te aardig en zoekt Contact met ons terwijl de anubis bewoners niet eens weten dat hij er is in HMZ
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 14:32:23 GMT -5
Off-topic: En we hebben dat blauwe prutje (zo noem ik de broer van Kai) nog niet eens in het verhaal gebracht xD
|
|
|
Post by arghus on Mar 18, 2010 14:35:31 GMT -5
Yamen (zo staat zn naam op wikipedia) het klonk als [Yowen] volgensmij maargoed xd. Ik vond het meer geest/rook... En btw. wij hoeven ons natuurlijk ook niet helemaal aan de verhaallijn te houden + we begonnen eerder als de TV serie daarom is het anders xd ---
"Alles... de zintuigen... waarom we hier zijn... Ik bijvoorbeeld werd gebeld dat ik gekozen was om hier te komen wonen en mijn ouders leken het daar niet helemaal mee eens te zijn maar toch ben ik nu hier..."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 14:42:47 GMT -5
Maar dit is maar een rpg ('aa) het hoeft toch niet persé helemaal hetzelfde te zijn als het echte verhaal ;p wij lopen gewoon iets achter ofzo xD whaha
|
|
|
Post by arghus on Mar 18, 2010 14:47:12 GMT -5
We lopen zowel voor als achter maar WhatEver xd --- Iedereen is stil... Arlene kijkt naar Kai... deze schut zijn hoofd... Arlene doet haar mond open maar zegt dan toch maar niets... evenlater staan we weer op de gang zonder maar een beetje informatie...
|
|
|
Post by arghus on Mar 18, 2010 14:48:00 GMT -5
Ik krijg ineens een helder moment... hoe kan sterre of jimmy zijn handen wassen of douchen.. in mijn geval is dat het engste... (met mijn handen)... ik bedoel dan moet je ze wel uit doen
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 14:49:28 GMT -5
Niet wassen xD (Dan krijg je geen hand meer van me als je dat doet xD)
|
|
|
Post by arghus on Mar 18, 2010 14:51:18 GMT -5
Krijgt Jimmy een hand van Maya? XD Goed ik ga nu douchen (hoe toepasselijk xD)
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2010 14:54:58 GMT -5
Je wast dus niet je handen en gaat wel douchen? xD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 18, 2010 14:56:29 GMT -5
"Nou, lekkere info", schreeuw ik geïrriteerd, nadat we weer op de gang gezet werden.
|
|
|
Post by chicary on Mar 20, 2010 7:18:21 GMT -5
Ik sta weer voor het huis ik heb de hele nacht gezocht naar mijn drankje..maar ik heb het! Nu kan Jimmy weer beter worden! Ik ga naar binnen en ik zie dat ze alle vijf in de gang staan..inclusief Jimmy. "Jimmy! Wat fijn dat je je weer beter voelt" zeg ik vrolijk. "Char" zegt hij vrolijk. "Nou lekkere info" hoor ik Kim boos roepen. "Welke info, mijn kind?" zeg ik en ze draait zich geschrokken om. "Uhm niks hoor" zegt ze. "Mij kan je niet voor de gek houden meisje...het ging over jullie zintuigen niet? En hoe je daar vanaf kwam? Toch?" zeg ik.
|
|