|
Post by Jennifer~ on Mar 20, 2010 12:22:04 GMT -5
"Ja..." knik ik en kijk gauw naar boven of Kai er niet per ongeluk stond.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 21, 2010 5:57:24 GMT -5
'Ik wil gewoon dat... stomme gedoe.. weg!' Probeer ik in de haast een zin te maken. 'Dingetje, je kent ze uit je hoofd, goed zo xd'
|
|
|
Post by justin98 on Mar 21, 2010 10:10:38 GMT -5
''Dag, oma!"' Zo, dat was mijn weekendje bij oma. Wat zou er allemaal in de tussentijd veranderd zijn? Dan komt er een klein meisje naar me toegelopen. ---------------------------------------------------------- Ben lang niet meer on geweest, dus heb ik de helft van het verhaal gemist. Dus ik doe alsof ik... bij oma was!
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 10:37:11 GMT -5
Als Pearl Ik zag iemand die ik niet kende en liep naar hem toe. "Hoi" zei ik vrolijk.
|
|
|
Post by justin98 on Mar 21, 2010 10:38:19 GMT -5
''Hoi.'' zei ik terug. ''Wie ben jij? Wonen hier nu ook al kleine kinderen?'' vraag ik. -------------------------------------------------------------- Dit is neem ik aan het nichtje van Ashley, he? Hoe oud is ze ongeveer?
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 10:43:50 GMT -5
''Hoi.'' zei ik terug. ''Wie ben jij? Wonen hier nu ook al kleine kinderen?'' vraag ik. -------------------------------------------------------------- Dit is neem ik aan het nichtje van Ashley, he? Hoe oud is ze ongeveer? Het nichtje van Maya (zo heet ik in deze rpg, ashley is de 7 vrienden 1 huis rpg) Niet zo heel oud, in elk geval jonger dan Maya, hier een plaatje van Pearl:
|
|
|
Post by justin98 on Mar 21, 2010 10:54:29 GMT -5
Ok O ja, jij heette Maya. Ik haal alles door elkaar.
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 11:24:53 GMT -5
Haha
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 21, 2010 13:53:29 GMT -5
'Ik wil gewoon dat... stomme gedoe.. weg!' Probeer ik in de haast een zin te maken. 'Dingetje, je kent ze uit je hoofd, goed zo xd' wie is "dingetje"? XD in deze rpg dan. Ik snap die zin ff niet
|
|
|
Post by chicary on Mar 21, 2010 14:06:13 GMT -5
"Ja,dus toch.. hij wil jullie krachten laten verdwijnen" zeg ik zacht. "Fijn dan zijn we er eindelijk vanaf" zegt Raphael. "Nee, jullie zijn anders dan anderen" zeg ik. "Ja" zegt Raphael. "Jullie zijn uniek, stuk voor stuk en daar moet je trots op zijn, jullie krachten maken jullie excentriek. Dat laat je je dan toch niet zomaar afpakken?" zeg ik en ik kijk de kinders aan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 21, 2010 14:21:50 GMT -5
"NEE", zeg ik meteen. "Ik vind mijn kracht best tof", lach ik. "Tof? Bij elke beet die je neemt in iets moet je weer nadenken over het eten", zegt Raphaël met opgetrokken wenkbrauw. "Nou, ik vind dat best tof", zeg ik vastberaden. Raphaël haalt z'n neus op. "Raphaël", zegt Char streng, die een boze blik naar hem werpt. "Wat had ik nou gezegd de vorige keer? Aardig zijn tegen elkaar!" "O ja... ja ja, dat doe ik ook wel", zucht hij. "Nou, ik merk het", zeg ik en doe me armen over elkaar.
|
|