|
Post by chicary on Mar 22, 2010 10:23:45 GMT -5
"ok, ok.. het is al goed...ik zal aardig doen.. alleen jij hebt niet het probleem met je ogen...jij kan gewoon lekker naar buiten gaan.. ik verga bijna van de pijn als ik mijn zonnebril niet op doe... ik heb nog nooit een foto van mijzelf gehad zonder zonnebril!" zegt hij. "Ja ok" zegt Kim(Zo heette je hier toch? XD) "En goed dat jullie je krachten niet verachten.. jullie krachten zijn waardevol en veel mensen willen ze af pakken, dus wees daar op voorbereid en help elkaar, ok?" zeg ik. De kinders knikken. "Zo en wat zijn wij hier aan het doen oma? Zijn we de kinderen tegen mij aan het opstoken? Dat laat ik mooi niet gebeuren! Vanaf nu ben je hier niet meer welkom!" zegt Kai boos en duwt me het huis uit. "Maar de kinders! Ze hebben me nodig! Ze zijn nog niet klaar! Ze moeten nog zoveel leren!" zeg ik. "Dat leer ik ze zelf wel! Doei!" zegt hij en gooit de deur dicht.
|
|
|
Post by E. on Mar 22, 2010 12:03:39 GMT -5
"Gaat Char nu al weg?" vraag ik verbaasd toen ik Kai zag die Char de deur uit liet gaan. "Ja, ze werd te oud voor dit werk dus nu zal ik voor jullie zorgen" zegt Kai met een enge glimlach, ik geloofde er niks van.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 22, 2010 13:31:14 GMT -5
"WAT?! Char mag niet weg!" Schreeuw ik boos. "O, en dat beslis jij? Ik ben nog altijd de baas hier", bitst Kai. Ik zucht. "Jij ben echt een..." "Een wat?" "EEN STOMME VIEZE GEMENE KWAL!" Schreeuw ik boos en ren naar me kamer. Ik laat me neervallen op me bed en trek me kussen over me hoofd. Die vieze kwal... hoe durft hij Char weg te sturen?! We moeten Char terugkrijgen... Plots komen Maya, Justin en Jimmy binnen. "Kim?" Zegt Maya twijfelachtig. "O, hé", zeg ik glimlachend. "Waar is Raph?" Vraag ik meteen. "Uh... hij wilde niet mee", zucht Maya. Hij blijft verwend. Ook al krijgt 'ie een preek van Char. Ik zucht. "We moeten Char terugkrijgen", zeg ik vastberaden. "Die Kai is volgens mij harstikke slecht!" "Volgens mij? Hij IS slecht", roept Jimmy meteen. "Ik voelde het al toen ik hem de hand schudde in mijn eerste ontmoeting" "En dat vertel je niet even?" Vraag ik verontwaardigd. "Ja, sorry, maar ik wist het toch niet zeker..." stamelt Jimmy. "Ja, oké... maar onze zintuigen laten ons heus niet in de steek", zeg ik scherp. "Maar uh... hoe kunnen we ervoor zorgen dat Char terugkomt?!"
|
|
|
Post by E. on Mar 22, 2010 14:02:30 GMT -5
"We hoeven Char niet naar ons te brengen, wij kunnen ook naar Char toe" zeg ik. "Hoe bedoel je?" vraagt Kim. "Nou" zeg ik, "we kunnen elke dag bij Char langsgaan om onze gaven te oefenen zonder dat Kai het merkt"
|
|
|
Post by justin98 on Mar 23, 2010 6:56:08 GMT -5
''Wacht eens even, welke datum is het?'' vraagt Maya dan. ''23 maart, hoezo?'' vraag ik. ''Ik ben volgende week jarig!'' zegt ze dan. Ze gaat springen in het wild. ''ohoh, rustig maar. Kun je trouwens vanavond in mijn kamer komen, ik moet je wat vertellen.'' zeg ik.
DIE AVOND..
Maya komt mijn kamer binnen. ''Kom zitten.'' zeg ik. Zachtjes gaat ze zitten. ''Ik heb wat ontdekt..'' zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Mar 23, 2010 7:05:31 GMT -5
Ik loop maar naar mijn huisje toe. Ik ben weg gegaan uit dat bejaardenhuis.. veel te saai daar! Ze vonden de bingo al spannend! En dan als we bingo speelden met iedereen, sliep bijna iedereen. Dan kan je toch geen bingo meer spelen? Ja dat was verschrikkelijk! Maar wat erger was, waren die zusters! Echt verschrikkelijke mensen! Helemaal geen gevoel...*flashback* "Maar ik heb honger!" zeg ik. "Nee Char vanavond heb je al genoeg op!" zegt ze boos.----"Nee ik wil die vieze troep niet! Het helpt nergens voor!" zeg ik. "Mevrouw! U moet nu toch echt even uw medicijnen nemen!" zegt ze en ze neemt me in de houdgreep!*Flashback ends* "Hrrr" zeg ik en ik krijg al een koude rilling op mijn rug als ik erover nadenk. Gelukkig ben ik daar weg! Ik heb nu een huisje in het bos.. dat is ook een beter oefenterrein voor de kinders.
|
|
|
Post by E. on Mar 23, 2010 10:43:20 GMT -5
"Echt?" zeg ik vrolijk. Justin knikt. "Vertel vertel!" roep ik blij. "Stt niemand mag het horen" zegt Justin. "Sorry" zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 23, 2010 10:46:15 GMT -5
Ik zit op me kamer aan me bureau en probeer wat in me dagboek te schrijven. Heb ik al een tijdje niet gedaan... nou ja, paar dagen maar... Lief dagboek, wat een kwal is die Kai, zeg! Ik haat hem echt! Nu heeft hij Char gewoon weggestuurd! Argh... Nou ja, we gaan Char toch wel snel opzoeken. Maar waar woont ze eigenlijk? Dat weten we helemaal niet... O, wacht, misschien weet Jimmy het wel. Ik kreeg trouwens een paar dagen geleden zo'n rare droom... Ik rende door een grasveld en toen ik neerviel zag ik ineens Raphaël boven me hoofd? Het was echt vaag... Waarom nou Raphaël? Wat zou het betekenen? Vast niets... toch? Of wel...? Maar ze zeggen dat dromen bedrog zijn. Misschien heb ik helemaal niets gedroomd. Nee, ik heb wel iets gedroomd. Ik weet het niet. Ik moet aardig zijn tegen iedereen, ook tegen Raphaël. Alleen is dat nog best lastig. Ik vind iedereen hier wel aardig verder. Ik ken ze ook al wat beter. O, ik heb 't natuurlijk over de bewoners. Niet over Kai en Arlène, duh.
Ik leg me pen neer naast me dagboek en leun op me hand. Ik staar naar de Jonas Brothers poster die boven me bureau hangt. Zwijmel... xD
|
|
|
Post by E. on Mar 23, 2010 12:28:13 GMT -5
Jonas Brothers!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 23, 2010 12:36:04 GMT -5
Jonas Brothers! Yeah! ;D
|
|
|
Post by justin98 on Mar 23, 2010 14:35:27 GMT -5
''Kai heeft in zijn kamertje een vreemd lampje. Ik weet niet wat het betekent, amar het leek te bewegen.'' Maya kijkt op. ''Creapy. Hoe en wanneer zag je dat?'' vraagt ze. ''Toen ik terugkwam, heb ik snel het kamertje van kai doorgezocht. Er zaten allemaal rare spullen.'' zei ik. ''Leuk nichtje trouwens.'' zeg ik, en lach. Ze lacht terug. Dan zie ik pas echt haar diepblauwe ogen..
|
|