|
Post by arghus on Mar 1, 2010 14:33:42 GMT -5
Ik:
- Voel warmte en kou beter - Kan warmte en kou soort van opnemen - Kan vreemde koude rillingen/schokken krijgen - Warmte opsporen in steen koude dingen of buizen van kachels, vloerverwarming etc. terwijl die uit staan - Mijn vingers verbranden aan lauw water - Gevoelloos worden
etc. Het is doodeng en soms ook nog pijnlijk. Vooral omdat niemand in mijn echte leven het weet of er ook maar enig idee van heeft.
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 14:35:02 GMT -5
Justin knikt en loopt dan weg... Ik ga op bed zitten. Waarom moet ik dat nou weer hebben? Waarom percies ik? Waarom moet ik al die krachten hebben? Ik word er bang van... en het doet me soms pijn... Ik zou willen dat iemand me begreep...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:40:47 GMT -5
Ik loop naar me tas en haal er een mapje uit. M'n postermap. Ik haal er één uit van de Jonas Brothers en wil hem ophangen, als er plots mensen binnenkomen. Ik draai me om en zie een meisje en jongen in de deuropening. "O, hé", zeg ik en laat de poster zakken.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 14:42:00 GMT -5
"Hoi, Maya" zeg ik en ik steek m'n hand uit.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:46:13 GMT -5
"Kim", stel ik me voor en geef d'r een hand. "AUW!" Schreeuwt Maya, die een schokje kreeg. Ik lach en laat me hand zien. "Test?", giechel ik. "Hé, dat was niet zo leuk", zegt de jongen, die er nog bij staat. "Sorry hoor", zucht ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 14:46:55 GMT -5
IK zit met mn hoofd in mijn handen... ik heb hoofdpijn... ik weet niet wat ik moet doen... "Kan iemand me helpen?" zeg ik zachtjes... Ik voel me vreselijk... waarom moet ik weg uit mijn vertrouwde omgeving? Waarom moet ik naar dit stomme internaat?
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 14:49:40 GMT -5
"He de Jonas Brothers!" zeg ik dan. "Vind je ze niet leuk? Anders kan ik ze wel weghalen" zegt Kim. "Ze zijn walgelijk" zeg ik en Kim kijkt sip. "Mijne zijn veel mooier" zeg ik dan lachend en ik haal wat posters uit m'n koffer die ik toch maar wel zelf had meegenomen naar de kamer, niemand anders deed het. "Flauwerd" zegt Kim. "Zo nu staan we weer quitte(of hoe je dat ook schrijft)" zeg ik, "en die poster mag blijven hangen hoor, ik vind hem hardstikke leuk"
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:52:57 GMT -5
"Gelukkig", lach ik. Ik kijk even wat in het rond en vraag dan: "Welk versterkt zintuig hebben jullie? Ik heb namelijk begrepen dat iedereen hier een versterkt zintuig heeft..." "Ik kan heel goed horen", vertelt Justin.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 14:55:11 GMT -5
"Iedereen?" zeg ik verbaasd. "Ja" zegt Kim. "Ooh gelukkig dan ben ik niet de enige" zeg ik, "ik kan heel goed ruiken. Jij hebt vanochtend om 8 uur gedouchet met Andrelon shampoo voor normaal en krullend haar" Omdat ik het waard ben xD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:58:45 GMT -5
"Dat klopt", lach ik. "Ik heb proeven... als ik bijvoorbeeld een stukje kip eet krijg ik in m'n gedachten het beeld voor me van hoe de kip eerst leefde en zo... echt weird"
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 15:04:29 GMT -5
Ik pak mijn mobiel en probeer te bellen... mijn handen trillen... geen bereik! Ook dat nog maar...
--- Ik ben er weer... er is een vriedin van me hier ik heb haar alles uitgelegd... ik voel me nog altijd rot... maar het gaat iets beter.
|
|