|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:56:07 GMT -5
De grap was voor Raphaël bedoeld, maar hij slaapt bij de jongens.. weet ik xD Maar Kim heeft de stinkbom in de verkeerde kamer gegooid.. en toevallig was arlène daar ;P dus euh, ja jullie raden het al ;D
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:02:47 GMT -5
"Shit, dat was dus de verkeerde kamer" Arlène komt naar beneden gelopen met ontploft haar en een zwart gezicht vol roet. "JIJ!" Roept ze boos. "Ik", zeg ik droog. "Geen tijd voor grapjes. jij gaat nu meteen de kamer schoonmaken!" "Maar ik deed helemaal niets", zeg ik onwetend. "Ik zit hier gewoon in de hal, op deze leuke stoel" "Ja ja, IK wil orde in dit huis! Ga nu meteen die kamer schoonmaken of ik stuur je weg!" Ik zucht en loop boos naar boven. Na een paar minuten komt ook Arlène boven met schoonmaak spullen. "En veel succes" "Bedankt", zucht ik. Arlène loopt weg. Ze gaat nu natuurlijk haar gezicht schoonmaken. Waarom eigenlijk? Het is toch leuk om op Zwarte Piet te lijken... Ik lach en begin met stofzuigen.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 14:02:50 GMT -5
"Ik zal even kijken op het rooster waar jouw kamer is" zegt de jongen en hij laat me helemaal alleen achter. Ik kijk om me heen. Ineens ruik ik iets.. het komt van dat schilderij.. Ik loop naar een schilderij. Winsbrugge Hennegouwen staat onder het schilderij. Ik ruik even aan het schilderij. Dan zie ik ineens een man en een schilder. "Zo uw schilderij is klaar" "Danku" Dan zie ik weer die man met een vrouw. "Hij hangt prachtig lieverd, maar waar moet die van Sarah?" Dan zie ik een meisje met bruin lang haar. "Een raadsel" zegt ze en haalt een briefje uit het schilderij. Dan ben ik weer in de hal, dat was raar zeg..
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 14:07:33 GMT -5
'Kai, in die brief met de vraag naar dit internaat te komen stond iets in over een overgevoelig zintuig. Hoe haal je dit weg?' Vroeg ik. 'Geduld, geduld, dat zal je wel zien.' Zegt Kai. 'Oké.' Zei ik en ging terug naar de kamer waar alles ontplofte. 'Je doet het goed!' Spotte ik. Kim keek nijdig. 'Wat is jouw zintuig?' Vroeg ik. 'Hoezo weet je van...' Begon ze. 'Niet moeilijk doen. De mijne is zien, wat is de jouwe?' Vroeg ik. 'Proeven...' Zei ze. 'Proeven?' Herhaalde ik. Ik lachte gemeen en verlaatte de kamer.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 14:07:58 GMT -5
TV KIJKEN!!
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 14:17:42 GMT -5
Ik zoek Justin op... "Justin?" "Ja?" "Ik heb een overontwikkeld zintuig... ik voel alles veel beter als normale mensen..."
---
Ik ben er weer... Sorry als ik soms even niet reageer ofzo ik voel me verschrikkelijk... Dr staat in de intro: ik heb egt zo'n zintuig: tast. Dat is mijn leven aan het verpesten op dit mometn
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:17:58 GMT -5
"Pff, rot joch. Hoe heet hij nou eigenlijk? O ja, Raph of zo..." Ik ga verder met het afstoffen van de kastjes en vensterbank, als plots Arlène binnenkomt. "Zo, je doet het snel", zegt ze verbaasd. Ik zucht en stof verder zonder te reageren. "Maar onthoud goed, dat als je nog iets uithaalt... ik je echt weg stuur" Ik kijk haar aan en ze glimlacht vriendelijk, waarna ze weer wegloopt. Ik haal me schouders op en gooi het doekje in de emmer. Daarna ga ik naar beneden en zet de emmer op het aanrecht.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:19:38 GMT -5
Ik zoek Justin op... "Justin?" "Ja?" "Ik heb een overontwikkeld zintuig... ik voel alles veel beter als normale mensen..." --- Ik ben er weer... Sorry als ik soms even niet reageer ofzo ik voel me verschrikkelijk... Dr staat in de intro: ik heb egt zo'n zintuig: tast. Dat is mijn leven aan het verpesten op dit mometn wow hoe voelt het dan, zo'n versterkt zintuig XD
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 14:21:31 GMT -5
Ik zoek Justin op... "Justin?" "Ja?" "Ik heb een overontwikkeld zintuig... ik voel alles veel beter als normale mensen..." --- Ik ben er weer... Sorry als ik soms even niet reageer ofzo ik voel me verschrikkelijk... Dr staat in de intro: ik heb egt zo'n zintuig: tast. Dat is mijn leven aan het verpesten op dit mometn wow hoe voelt het dan, zo'n versterkt zintuig XD Dat kan heel grappig klinken maar geloof me... het verschrikkelijk... het verziekt mijn leven momenteel...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 14:27:35 GMT -5
Oh "Laat ik maar m'n kamer gaan inrichten", zeg ik lachend en loop de keuken uit. Ik loop de kamer tegenover de keuken naar binnen. Volgens mij was 't deze kamer... lekker ouderwets. En die rode kleur is lelijk! Dat fleur ik wel op met m'n Kelly Clarkson en Jonas Brothers posters. Hopelijk vind m'n kamergenoot dat goed... Maya of zo, heette ze. Dacht ik. Ik leg m'n tas op bed en trek de gordijnen open. De lelijke ouderwetse gordijnen.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 14:32:17 GMT -5
"Je slaapt bij Kim" zegt de jongen. "Ehm sorry hoe heette je ook alweer?" vraag ik. "Justin" zegt hij, "kom ik zal je je kamer laten zien"
|
|