|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:23:56 GMT -5
Ehm en ik? ik heb me kamer al ingericht maar ik weet niet welke
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:27:29 GMT -5
Mijn gsm piepte. Ik nam mijn LG uit en nam op. 'Ja?' Vroeg ik geïrriteerd. 'Louis!' Riep ik. 'Verschrikkelijk! En hoe is het daar? Ja, het is hier een echte boerderij. Je moet eens op bezoek komen dan zie je het! Of nee, liever niet want ik wil hier niet herkent worden. En hoe gaat het met Michel?' Vroeg ik. 'In het gips! Hij kan volgend jaar toch wel meedoen met dat basketbal-tornooi!' Zeg ik. 'Dag.' Zeg ik en hang zonder op een antwoord te hangen op en steek mijn LG weg.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:30:58 GMT -5
"Kim, ik moet even bij Kai vragen waar jij slaapt. Ga anders ondertussen maar naar de woonkamer", vertelt Arlène. "Oké", knik ik en loop de trap af met me tas. In de hal blijf ik even staan. Ik leg me tas op een stoel neer en graai er wat in. Ik denk dat ik die ene jongen even terug ga pakken. Met een grap!
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 13:33:34 GMT -5
''Hallo, ik ben Maya.'' zegt het meisje. ''H..hallo. Ik ben Justin, kom verder.''Ze loopt redleijk deftig naar binnen. ''De 'rondleidster' is er nu even niet, dus je zal even moeten wachten.''
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:33:51 GMT -5
Ik ga naar de woonkamer want ik weet niet wat te doen. 'Is de tijd hier blijven stil staan?' Vroeg ik aan niemand. Ik gebaarde dat Kim weg moest zodat ik een zetel voor me alleen had. 'Heb ik iets aan van je?' Vroeg ik bot naar het meisje dat raar keek naar me. 'Nee.' Antwoordde ze. 'Staar dan niet zo!' Bits ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:39:15 GMT -5
Boos neem ik me tas mee en ga naar de keuken. Plots komt Arlène binnen. Van schrik draai ik me om. "O, liet ik je schrikken?" "Nee, nee hoor..." zeg ik glimlachend. Waarom doet ze ineens zo verdacht lief? Raar mens. Ze glimlacht en hangt een lijst op de keukendeur. Ik loop ernaartoe. O, het is de kamerindeling... Hé, ik slaap hier beneden... met ene Maya?
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:43:35 GMT -5
Ik zie dat de lijst wordt opgehangen en ik probeer me te concentreren. 'IK SLAAP IN DAT STOFFIGE KOT?!' Barst ik uit. 'Jij ziet snel.' Zegt Arlene. 'Weet ik.' Zeg ik niets ter zake. 'Geen sprake van! Ik slaap niet in dat kot, te beneden mijn stand. Je wilt toch niet dat ik pappie bel? En ik heb mijn kamer al ingericht!' Zeg ik. 'Rustig, rustig.' Zegt Arlene. 'Nee! Ik doe niet rustig! Ik eis een mooie kamer.' Zeg ik. 'Dan slaap je bij de twee andere jongens.' Zegt de vrouw. Ik weet niet wat het is, maar ze bevalt me niet. 'Is er geen aparte kamer voor me?' Vroeg ik. Arlene schudde haar hoofd. 'Typisch!' Merkte ik op. Ik stormde de kamer binnen waar de jongens zaten, ik slaap in dat bed!' Zeg ik bot.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 13:47:34 GMT -5
"Leid jij me even rond?" zeg ik en ik zet m'n koffer neer, die neemt het dienstmeisje vast wel mee, of hebben ze die hier niet? Ineens ruik ik een aparte lucht.. een kauwgompje.. langzaam wordt het minder, iemand heeft de kauwgom ingeslikt..
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:50:12 GMT -5
'Dat is mijn bureau.' Zeg ik en ik gooi de spullen die de jongen die daarnet me nog vriendelijk de hand schudde weg van mijn bureau op zijn bed. 'Waar zet ik m'n spullen dan?' Vraagt hij. 'Je hebt toch ook een bureau!' Zeg ik en wijs naar een oude schoolbank.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:54:11 GMT -5
Arlène is weer weg, gelukkig, en dat arrogante kind ook. Tijd voor mijn grap. Ik graai in me tas en haal er een stinkbom uit. Laten we maar bij simpel beginnen. Het is pas m'n eerste dag. Ik bekijk de kamerindeling. Aha, hij slaapt boven... Ik pak me tas en loop onschuldig naar boven. Voor de deur doe ik eerst gauw een mondkapje op. Daarna gluur ik door het sleutelgat en open dan voorzichtig de deur. Ik gooi de stinkbom erdoor en ren gauw naar beneden.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:55:46 GMT -5
Ik zie door de muur heen een vrouw met een stinkbom in haar handen. Ik ga vlug de deur uit en ren de schuldige achterna. 'Kinderachtig hoor.' Roep ik uit. 'Gedraag je toch eens, in plaats van die onzin uit te halen!' Zeg ik. Ik ga terug mijn kamer in en rangschik mijn wedstrijden die ik won met paardrijden van groot naar klein in de kast.
|
|