|
Post by arghus on Mar 1, 2010 12:44:58 GMT -5
Kwakkwak Justin heeft al horen XD
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 12:45:30 GMT -5
Oeps weer te laat is horen al bezet! Ik verander hem straks wel Ow die post zag ik niet xd Oke dan ;p
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 12:47:02 GMT -5
Ik kijk bespeurend naar het huis dat voor me staat. Het ziet er op het eerste gezicht niet veel goeds belovend uit. Dan hoor ik iemand uitpakken. Irritant zintuig, denk ik dan. Ik moet leren beter met mijn zintuig om te gaan! Dan loop ik naar binnen. De deur kraakt, en ik word een beetje bang. Dan komt er een vrouw van de trap afgelopen. ''Alweer een nieuwe bewoner! Als het zo snel gaat, ben ik snel klaar met rondleiden!'' Ze leidt me rond door het huis. Voor een deur staat ''Verboden Toegang''. Ik ben nogal nieuwsgierig, en ben onmiddelijk van plan een keer naar die kamer te gaan. ''En hier is je huisgenoot, Jimmy!'' Ik steek mijn hand uit naar Jimmy, die vriendelijk een hand teruggeeft. ''Dan ga ik ook maar beginnen met uitpakken, ..'' ''Arlene is mijn naam!'' zegt de vrouw aardig. Dan begin ik ook maar met uitpakken, onwetend wat er gaat gebeuren..
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 12:48:29 GMT -5
eh, wachten we niet op de rest?
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 12:49:07 GMT -5
Nee in de egte anubis komen de bewoners ook na elkaar met een kleine tijd daartussen dus je mag al gewoon beginnen.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 12:49:08 GMT -5
Ik neem wel reuk, lijstje komt straks want ik moet nu eten
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 12:49:53 GMT -5
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 12:51:52 GMT -5
Ik kijk naar de nieuwe... "hoe heet je?" "Justin antwoord hij" Ik lacht "Ik ben dus Jordy" Justin wijst naar mijn handschoenen. "Waarom draag je die, zou koud is het hier toch niet?" "Daar draag ik ze niet voor" zeg ik
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 12:53:26 GMT -5
Oke dan zijn we kompleet: Namen, zintuigen, beschrijving xd
|
|
|
Post by arghus on Mar 1, 2010 12:54:21 GMT -5
IK ben even naar avondschool ik ben over drie kwartier terug. Tot dan
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 12:55:44 GMT -5
Ik kom met mijn bagage de oprit opgelopen. Als kleiner kind spiedde ik altijd van uit ons club huis naar het huis. Maar op een dag kwam er een nieuwe eigenaar en werd alles veranderd. De gevel was kaler geworden door de struiken en planten die verdwenen waren. En volgens mij was de deur nog een blauw geverfd. Ik keek even naar het optrekje en stapte het bordes op. Ik belde aan. Na een aantal seconden deed een vriendelijke vrouw open. Ik keek diep in haar ogen en voelde opeens iets kwaad. 'Goeiedag...' Hoorde ik de vrouw zeggen. Ik kwam weer terug bij het onderwerp en begroette de vrouw. 'Hoi.' Zei ik. 'Ik ben Raph.' Zeg ik. 'Ik ben Arlene.' Zegt de vrouw. 'Kom nou maar binnen, hier is het warmer!' Zegt de vrouw.
|
|